2020-01-02, 23:45
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MSPadvizor
Vem som helst kan vara farlig med puffra i handen. Definitionen av tuff borde inte nämnas i det sammanhanget. Hård är den som står på sig och säger ifrån utan vapen och gärna tar en fight på "jämna" villkor. Sådant ser man knappt idag tyvärr...

Jo men jag undrar vad det är han har gjort mot alla när det skrivs att han kört över folk?
Citera
2020-01-02, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jo men jag undrar vad det är han har gjort mot alla när det skrivs att han kört över folk?

Ja jag håller med, vill veta vad som menas med att köra över och gärna exempel på vad han gjort.
Citera
2020-01-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Läser man det Pettersson skriver om Poy så måste jag erkänna att det är lättare att sörja hans liv än hans död. Många av de här grabbarna har tyvärr en liknande bakgrund. Om någon har ett recept på en medicin som botar detta redan under mellanstadiet så sjung ut (annat än 9 mm).

Förstår att det slutade som det slutade. Tror inte den här killen kunde vara lojal mot någon annan än sig själv. Men kanske blir han ihågkommen som den som fick Shottaz kärntrupp inlåst en längre tid. Inget ont som inte för något gott med sig. Tvivlar tyvärr.
Brottning. Ödmjuka blir alla av den träningen.. Grekisk romersk eller fristil
Senast redigerad av shinker 2020-01-02 kl. 23:52.
Citera
2020-01-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Shobre ska vara ute

https://blog.zaramis.se/2019/11/29/d...t-i-kopenhamn/

Är det någon som har bild på Musse? Vilket år är han född?
Citera
2020-01-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas80
Fnns det någon som har papper från häktningen ?

Nej det finns inga papper på ngn häktad. De 7 ä gripna, anhållna.
Citera
2020-01-03, 00:00
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagardinbroder
Ja jag håller med, vill veta vad som menas med att köra över och gärna exempel på vad han gjort.

(FB) 190625: Köpenhamn: 2 ihjälskjutna

Det här ska vara ett av de mindre hyss som BO haft för sig.

Säger en del om vad han var kapabel till.

Han tycks ha varit en riktig psykopat och sadist.
Citera
2020-01-03, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Läser man det Pettersson skriver om Poy så måste jag erkänna att det är lättare att sörja hans liv än hans död. Många av de här grabbarna har tyvärr en liknande bakgrund. Om någon har ett recept på en medicin som botar detta redan under mellanstadiet så sjung ut (annat än 9 mm).

Förstår att det slutade som det slutade. Tror inte den här killen kunde vara lojal mot någon annan än sig själv. Men kanske blir han ihågkommen som den som fick Shottaz kärntrupp inlåst en längre tid. Inget ont som inte för något gott med sig. Tvivlar tyvärr.

Receptet är en hälsosam familj där det finns en närvarande pappa och mamma. Skulle säga att de flesta av dessa saknar detta. Och miljö är också viktigt så det är viktigt att tänka två gånger var man flyttar med sina barn.

Jag har också läst det Pettersson har skrivit och det är sjukt tragiskt. Redan som 6 åring(ett barn!) hade grova problem. Men det är inte så konstigt med tanke på hans dysfunktionella familjeförhållanden.
Senast redigerad av Anaerob 2020-01-03 kl. 00:05.
Citera
2020-01-03, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto

Tack för svar. Vilken dåre, men ändå praktiskt, han fick ju in skulden.

Det här känns nästan som ett avsnitt av the wire. BO har lite Marlo Stanfield aura över sig, eller kanske Snoop Pearson möjlitivis.
Citera
2020-01-03, 00:09
Medlem
JaffarByn163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Ja poy var galen han körde över många. Han var inte rädd för någon. Inte så konstigt att det krävdes 5 att klippa honom.

Ingen har någonsin vågat röra honom och har alltid hängt i centrum

ge exempel på när Poy körde över folk
Citera
2020-01-03, 00:19
Medlem
melk0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Receptet är en hälsosam familj där det finns en närvarande pappa och mamma. Skulle säga att de flesta av dessa saknar detta. Och miljö är också viktigt så det är viktigt att tänka två gånger var man flyttar med sina barn.

Jag har också läst det Pettersson har skrivit och det är sjukt tragiskt. Redan som 6 åring(ett barn!) hade grova problem. Men det är inte så konstigt med tanke på hans dysfunktionella familjeförhållanden.

Familjeförhållandena har helt klart en betydande roll i någons utveckling, men det kan inte vara den enda förklaringen. Alla med liknande (eller "värre") uppväxter följer inte samma utveckling som BO. Sen kan man argumentera att ingen utsätts för exakt samma miljö. Men någonstans finns det människor som trots speciellt utsatta omständigheter inte hamnar i grov kriminalitet.
Citera
2020-01-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
I deras kretsar finns det ingen prestige i att vara en trygg individ. Man ska vara impulsiv och oberäknelig, då funkar inte svenssonlivet.

Förmodligen beroende på vissa diagnoser.
Citera
2020-01-03, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto

Hans vänner tröttnade på honom och han slutade som ett lik.... Världen sörjer. Han är en riktig vinnare!!
Senast redigerad av shinker 2020-01-03 kl. 00:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in