Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Sköt också en del små igår. Thunder Flash från Extreme kändes klen i år? Och fötterna var lösa på många (det var dom förstås från flera leverantörer. Både i Extremes 30mm men också i Night Bomb). Måste säga att Warning imponerade. Bra jävla tryck om man vill ha knall. Dock går den rätt lågt om man ska vara petig. Bonnen jämförde Thunder King med Warning på provskjutet och TK gick högre, men Warning (speciellt den med Ti-skott) dundrade på
Men den där Monster .35 från Svea var nog den bästa av dom jag testade igår
Night Bomb är också riktigt bra
TK XXL kändes lite lägre i knallen i år (körde bara upp en av dom), men går ju lite högre. Men fortfarande en av favoriterna
Bullet var väl okej (bara sett på provskjut), men inget speciellt med knallen. Däremot fint guldhäng i den
Ja, Warning också ja. Jag sköt så mkt smått att jag knappt minns allt

Är ju ganska dumt egentligen då man inte riktigt uppskattar pjäserna på samma sätt. Men det är så det får bli om man bara ska skjuta 1-2 ggr om året och sen har jag ett jäkla lager med grejer som jag behöver skala ner på. Warning var nog rätt bra knall i, det stämmer. Men sen gick jag över på Night bomb osv och då tyckte jag inte knallen hos Warning var något att hänga i granen längre så att säga. Men är det olika sorter i ett paket Warning? Testade nog bara 2/5 eller vad det är i ett paket.
Annars var ju Hammargens Airshot och Jotaro One shot (?) lite gulliga. Testade även Chaos minsta airbomb men var inte särskilt impad. Tror Linders Flashing Thunder var bäst av dom små, kan hålla med om att Extremes variant iaf inte stack ut som något särskilt. Ev. att Sveas minsta kan vara rätt bra också med lite roligare effekter (testade inte den igår dock). Just effekt saknas ju annars ofta på en del mindre airbombs.
Kul fö att ungarna i grannskapet var ute och samlade smällda fyrverkeripjäser dagen efter. Det var så man gjorde förr. Blev av med en Supershock som inte fungerade igår och som blev kvar utomhus över natten, hoppas ingen skadar sig på den