2020-01-01, 21:57
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Om du har plockat in en till snubbe så kan det tyda på att någon av dom häktade har snackat/golat.
Ja, normalt, men tror snarare det ligger annat bakom i detta fall då polisen haft massiv bevakning och avlyssning för att få slut på Rinkebymordvågen. Kanske hittat något SMS på de anhållnas mobiler eller spårad trafik, de enda golningarna blir för att sätta dit sina fiender.
Citera
2020-01-01, 21:59
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Utan vapen klarar dom sig

Nej du Vill att dom klarar sig. Lanko aziz som knäppte merhawi och yonathan sitter på livstid utan att dom hitta vapen eller ens tändsatspartoklar och han greps flera dagar senare.

Tillräckligt många indicier så är du körd. Fattar du?

Och dessa killar verkar ha torskat innan maskerna är av i direkt anslutning till brottet med antagligen teknisk bevisning dessutom.

Du VILL inte att dom ska torska och det för lindar dig, uppenbart.
Citera
2020-01-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
I Västerås

https://www.svd.se/man-skots-i-bada-benen-i-vasteras

denna kanske?
Citera
2020-01-01, 22:03
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det är nog du som är o bevandrad i juridik

Ok sista gången jag upprepar mig:

ETT MORDVAPEN BEHÖVS INTE FÖR FÄLLANDE DOM SÅLÄNGE TILLRÄCKLIGT MÅNGA ANDRA BEVIW FINNS.
Citera
2020-01-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle65
https://www.svd.se/man-skots-i-bada-benen-i-vasteras

denna kanske?
Stämmer bra
Citera
2020-01-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Shottaz, Dödspatrullen, Headshot Ligan och 24K. De som sköter allt är 24K men de är under radarn sen några år tillbaka.

24k? Skämtar du? Dom är bara töntar som gömmer sig bakom pelare och sträcker ut pistolen till andra personer där och säger ”eyy skjut dom” för att de själva inte vågar trycka av medans deras ”barndomsvän” blir pepprad i en grill.

Jag känner dom grabbarna personligen och har gjort det i många år. SZ, DP och HSL behöver bara knäppa på fingrarna och 24k slutar spela hårda samma sekund.

Det är bara larvigt att påstå att 24k styr allt haha
Citera
2020-01-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1426
24k? Skämtar du? Dom är bara töntar som gömmer sig bakom pelare och sträcker ut pistolen till andra personer där och säger ”eyy skjut dom” för att de själva inte vågar trycka av medans deras ”barndomsvän” blir pepprad i en grill.

Jag känner dom grabbarna personligen och har gjort det i många år. SZ, DP och HSL behöver bara knäppa på fingrarna och 24k slutar spela hårda samma sekund.

Det är bara larvigt att påstå att 24k styr allt haha

Börja inte prata om Lejonen från Hässelby nu. Anledningen till varför det inte spårade ur var för båda förlorade mycket och man slöt fred.

Varför 24K inte gör det grova jobbet visar vart på pyramiden de befinner sig på.
Citera
2020-01-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Om du har plockat in en till snubbe så kan det tyda på att någon av dom häktade har snackat/golat.

De har ju satt upp övervakningskameror lite överallt. Skulle inte förvåna mig om mordet fastnade på bild. I vart fall resan dit och från.
Citera
2020-01-01, 22:39
Medlem
Vi har fem stycka anhållna för mord på sannolika skäl..

Vilka är dessa? Är det personerna i DSGIS videon?

Är en av de häktade den långa killen som klarade sig undan i Köpenhamn?
Citera
2020-01-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
De fetmarkerade har jag inte läst om förrän idag, hur kan det komma sig när jag med stor glädje följer alla trädar med gängmord?

För att 24k är bara skådespelare som inte är intressanta och HeadShot Ligan har för få uppmärksammade mord bakom sig. Men underskatta inte HSL. Dom grabbarna är väldigt iskalla.
Citera
2020-01-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Ska tydligen finnas en svensk i dödspatrullen .. hur fan är det möjligt
Ska tydligen finnas fler än en
Citera
2020-01-01, 22:42
Medlem
JackSm1ths avatar
De flesta i den här grupperingen måste ju antigen vara död, grönsak, anhållen, häktad eller sitter på anstalt. Hur helvetes många är dom i Shottaz? Gänget måste ju vara utplånat snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in