2020-01-01, 19:21
Medlem
De här personerna är sådana loosers så man blir trött. Vi har alla bara väntat på att de ska bli 21 så de kan låsas in for life. Får se hur länge de klarar vuxenlivet haha
Citera
2020-01-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Och vart i landet hände detta? Tensta?
Nej inte Sthlm. Minns ej vart då det var ett tag sen jag pratade med folk om detta (hände för flera år sen) men det var inte Stockholm iaf
Citera
2020-01-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Bo hade skyddväst men inga skott träffa där utan endast headshot. Vem är den pricksäkra?

Som Yasin säger i sin nya låt, vi delar ut headshots
Du har en stor poäng. Nu slog det mig att Yasin och 24K H har blivit mycket bra vänner de sista som dom inte varit förut.. Ayye är ju från Tensta så han känner nog dom i HSL. Kan det vara så att shottaz och HSL gått ihop? Med tanke på att åldrarna på de som torskade för mordet nu var upp till 30 och de är väl 24k HSL ?
Och i låten som du beskriver " vi delar ut headshots" så stämmer allting mer och mer efter detta mordet
Citera
2020-01-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Du har en stor poäng. Nu slog det mig att Yasin och 24K H har blivit mycket bra vänner de sista som dom inte varit förut.. Ayye är ju från Tensta så han känner nog dom i HSL. Kan det vara så att shottaz och HSL gått ihop? Med tanke på att åldrarna på de som torskade för mordet nu var upp till 30 och de är väl 24k HSL ?
Och i låten som du beskriver " vi delar ut headshots" så stämmer allting mer och mer efter detta mordet

Nej 24k har inte gått ihop med shottaz, däremot så stöttar 24k musiken från de.

HSL är trötta på både shottaz och DP så det är bara en tidsfråga innan de sanerar sönder skiten
Citera
2020-01-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Någon som vet när jaffar och farre blir fria?

Kan inte alls vara långt kvar?

5från Shottaz gripna och förmodligen långa straff Som väntar..jaffar kommer ha det jobbigt kanske del 2 förnedring komner komma.
Jaffar blir fri i Oktober 2020
Citera
2020-01-01, 19:27
Medlem
Citat:
Här postar Yasin en video på sin insta på när 24K lyssnar på hans musik o skriver mina bröder osånt. Dem kanske har gått ihop? 24k kanske hjälper Shottaz elr något.

https://www.instagram.com/p/B5napyvF...d=ru6efgfyxl48

Det är ingen annan artist som Yasin postat om eller supportat på sin Instagram förutom 24k
Citera
2020-01-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Nej inte Sthlm. Minns ej vart då det var ett tag sen jag pratade med folk om detta (hände för flera år sen) men det var inte Stockholm iaf
Hässelby/Vällingby för några år sedan(?) var det inte då.
Eskilstuna?
Citera
2020-01-01, 19:31
Medlem
Citat:
Kolla alla mina inlägg jag e inte skitsnackare sen om du inte vill tro gör inte det men jag vet iallafall att Yasin (eller möjligtvis gucci som nån annan nämnde) gjorde det. Åk till Rinkeby och fråga om du vill veta i detalj vad som hände

Ok, din hänvisning till tidigare inlägg lät rimligt. Du kunde hoppat det där med att åka till Rinkeby för det förstärkte inte trovärdigheten direkt.

Nu åter till ämnet. Har någon hört vilka mer som sitter frihetsberövade?
Citera
2020-01-01, 19:35
Medlem
[quote=Abzid|69779439]Nej inte Sthlm. Minns ej vart då det var ett tag sen jag pratade med folk om detta (
Citera
2020-01-01, 19:39
Medlem
Citat:

24k och shottaz har sammarbeten. HSL och dp har sammarbeten. En undergrupp till Shottaz är dödsfiender med HSL. Dem sköt ju mot varandra i bromsten och hsl sköt på dom i tensta när 4st sköts.
Citera
2020-01-01, 19:39
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Här postar Yasin en video på sin insta på när 24K lyssnar på hans musik o skriver mina bröder osånt. Dem kanske har gått ihop? 24k kanske hjälper Shottaz elr något.

https://www.instagram.com/p/B5napyvF...d=ru6efgfyxl48

Det är ingen annan artist som Yasin postat om eller supportat på sin Instagram förutom 24k

100 Dollars sedlar syns i videon, vilken gangster...
Citera
2020-01-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master21
24k och shottaz har sammarbeten. HSL och dp har sammarbeten. En undergrupp till Shottaz är dödsfiender med HSL. Dem sköt ju mot varandra i bromsten och hsl sköt på dom i tensta när 4st sköts.
Vilka är dessa "HSL"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in