2020-01-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Mordvapnet är inte säkert att det behövs. Två av dem är ju gripna så nära att de troligen inte hunnit göra annat än att springa en bit. Då har de garanterat spår på sig ifrån skjutningen. Det kan de dömas på. Inte garanterat dom men finns det spår på dem så behövs inte vapnet.

Att någon av dom har krutrester på sig räcker definitivt inte till ett åtal
Citera
2020-01-01, 19:01
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Om en dechiffrerar Expressens rapportering så är Ya*in och fyra andra i buren och om det stämmer som skrivs i tråden är P BO

Det är tråkigt att se hur imponerade och intresserade folk är av den här konflikten,
sitter och låtsas veta allt
(men bara kan namnge de som öppet hotat osv eller spelar in musikvideos som de lagt upp på Insta & youtube)
Om ni vet vad alla i Shottaz heter borde ni veta något om någon i DP också,
men det gör ni ju inte för allt ni ”jiddrar” om är sådant ni läst eller sett på internet..
och alla som är skadeglada, sitter och är glada över att någon är mördad och tycker sig vara av en bättre sort, titta er i spegeln, det här är ingen jävla dokusåpa förihelvete!
Skärpning.
Det är väldigt allvarligt och obehagligt med alla våldsbrott och de sista 7-8 åren har det vara blivit värre. Inte läge att skratta.
Jo detta är en dokusåpa och alla inblandade har anmält sig själva till showen, ja tom jobbat riktigt hårt för att avsluta sina dagar blodig i bästa fall inomhus på ett torrt golv, andra i en blodpöl i en rännsten! Så kom inte och dra nåt jävla skit för oss!
Citera
2020-01-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Vart hände veven?

Tensta?
I Västerås
Citera
2020-01-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Flera år sedan. Men det är inget som uppmärksammats särskilt mycket i nyheterna då personen som blev skjuten inte gick till polisen eller något. Han gick till sjukhuset sedan höll han tyst bara om vad som hade hänt.

Mmmm bra beskrivning. Så det var bara skitsnack ändå….
Citera
2020-01-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Att någon av dom har krutrester på sig räcker definitivt inte till ett åtal

Om de är gripna i anslutning till en mördad person som skjutits och om de har samma sorts tändsatspartiklar på sig så kan du ge dig fan på att det räcker till åtal.
Citera
2020-01-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Tro mig franky behövde yasin mer än vad yasin behövde franky.

Släpp tugget om den där franky nu. Han är väl ganska död väl? Och inte relaterat till denna tråd. Han gör sig bättre som död i och med att han var fd målskamrat med en våldtäktsman.
Citera
2020-01-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
I Västerås

Vilket år ens? Månad (om du vill vara lite mer detaljerade)?
Citera
2020-01-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Jo detta är en dokusåpa och alla inblandade har anmält sig själva till showen, ja tom jobbat riktigt hårt för att avsluta sina dagar blodig i bästa fall inomhus på ett torrt golv, andra i en blodpöl i en rännsten! Så kom inte och dra nåt jävla skit för oss!
Så då vet du allt om dessa? Känner dem?
Det gör inte jag men vet tillräckligt (och inte genom någon fånig ”rap” text).
Det betyder inte att jag tycker om dem eller vad de håller på med. Absolut inte, men jag sitter inte och hurrar heller.
Bäst hade varit om de inte alls varit ute och flaxat utan kvar bakom galler. Länge.
Citera
2020-01-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kommer en skottskadad in till sjukhuset så kan jag lova dig att det rapporteras till polisen... Luktar bullshit!!
Kanske var på nyheterna att nån blev skottskadad i benen fan vet jag. Jag säger bara yasin klara sig undan polisen för killen snackade inte om va som hänt.
Citera
2020-01-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Kanske var på nyheterna att nån blev skottskadad i benen fan vet jag. Jag säger bara yasin klara sig undan polisen för killen snackade inte om va som hänt.

Och vart i landet hände detta? Tensta?
Citera
2020-01-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Mmmm bra beskrivning. Så det var bara skitsnack ändå….
Kolla alla mina inlägg jag e inte skitsnackare sen om du inte vill tro gör inte det men jag vet iallafall att Yasin (eller möjligtvis gucci som nån annan nämnde) gjorde det. Åk till Rinkeby och fråga om du vill veta i detalj vad som hände
Citera
2020-01-01, 19:20
Medlem
Någon som vet när jaffar och farre blir fria?

Kan inte alls vara långt kvar?

5från Shottaz gripna och förmodligen långa straff Som väntar..jaffar kommer ha det jobbigt kanske del 2 förnedring komner komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in