2019-12-28, 13:12
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickern
Jag tänkte att jag skulle testa elvanse, om jag hade fått tag på 2st 50mg. Hur mycket behöver jag ta för ett normalt rus. Tänkte jag skulle ta detta när jag pluggar mest bara för att testa
Tänkte ifall någon som har testat det lite hade några bra instruktioner.

Ha det gitt!

Citat:
Ursprungligen postat av EnSvenskStrider
Bror mycket på dig. Ska du plugga behöver du ju knappast känna ruset. 50mg kommer garanterat hjälpa dig bra på traven.

Från mig som tyckte att 30mg gav stort rus i början, så känns 2x 50mg väldigt mycket.
Ta en hel om ens det, du kan spara pulvret i något och sedan lägga det i vatten om du upplever för lite effekt efter 30min/1timma. Den är snabbverkande.

Jag är ingen läkare så följ bara rådet på eget bevåg.
Citera
2019-12-29, 15:46
Medlem
Är är Elvanse lisdexamfetamin eller dexamfetamin?

Vi är ett par som hävdar olika
Citera
2019-12-29, 15:51
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Är är Elvanse lisdexamfetamin eller dexamfetamin?

Vi är ett par som hävdar olika
elvanse är lisdexamfetamin vilket omvandlas till dexamfetamin i kroppen.
Citera
2019-12-30, 20:42
Medlem
Sichtis avatar
Jag har en gammal polare som får detta utskrivet. Han kallar det medicin. Är detta medicin eller är det tjack.

Han mår i alla fall bra på det och ordnat upp sitt liv förutom att han enligt mig tar tjack varje dag.
Citera
2019-12-30, 21:27
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Jag har en gammal polare som får detta utskrivet. Han kallar det medicin. Är detta medicin eller är det tjack.

Han mår i alla fall bra på det och ordnat upp sitt liv förutom att han enligt mig tar tjack varje dag.
ja, det är ju en receptbelagd medicin för behandling av adhd/add och faktum att det är modifierat på så sätt att det långsamt blir till amfetamin i kroppen tar bort rushen som man får av vanligt bums vilket gör det mindre missbruksvänligt.