Citat:
Ursprungligen postat av
Tuggas
Har gått på elvanse 70 mg i lite mer än två månad nu. Senaste veckorn har jag sparat min vardagsdoser, då jag har en lugn period i mitt liv där jag inte behöver fokusera på något. Så nu dra jag i mig 200-300 mg om dagen för att krydd till helgen.
Hur lång tid tar det att bygga en tolerans och hur långtid tar det att få ner toleransen?
Jag har ingen tidigare erfarenhet av amfetamin.
Det är varierar.
Problematiken är belöningssystemet. Det är olika för alla oavsett om man har ADHD det eller inte.
Medicinen är till för dem som har allvarliga problem.
Jag förstår ditt handlande men att jaga den där kicken som varar för en så kort stund är formeln för mänskligt lidande.
Har du inte ADHD så borde du coola ner dig. Läs nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Resanhem
Jag och kvinnligt sällskap hade tänkt ta denna imorgon. Vi har fått tag på ca 500mg. Hur mycket ska vi ta om vi vill bli "ordentligt" påtända? Vi båda har erfarenhet av diverse olika CS-droger sedan tidigare och är långt ifrån nytt.
Förövrigt känns det rätt skevt att man diskuterar medicinsk användning och pundande i samma tråd

.
Citat:
Ursprungligen postat av
kamouflagekorv
Märklig drog denna. Har tagit 100mg och 150mg tidigare och fått betydligt bättre / starkare effekt än jag har nu på 250mg. Har ingen tolerans. Trist, då jag gillade denna mer än amfetamin under mina två första gånger. Nå väl, rätt schyst att veta exakt vad man får kontra gatutjack.
Behöver få det här sagt.
Jag föraktar er pundare.
Har varken ADHD eller funktionshinder, men ni beter er som femåringar för att ni har så låg intelligens och ger bekymmer för omgivningen så att andra behandlas som om man vore er när man har den problematiken.
Ni förtjänar att dö.