Citat:
Ursprungligen postat av
Jiiimbooh
Fast smällare förbjöds redan vid nyår 2001/-02 och det hade nog inte så mycket med invandring att göra. Jag är medveten om det nya förbudet mot raketer på pinne, men jag menar att det kan finnas andra orsaker än invandrares beteende till detta. Så långt tillbaka jag kan minnas har vissa argumenterat för förbud mot raketer. De senaste årens stökigheter kanske påskyndade beslutet eller var det som fick bägaren att rinna över.
Helt korrekt. Jag minns en gång när jag var fyrverkeriinspektör i Ryssland och fick se att de hade en hel behållare med toxisk maskulinitet som de fyllde på varje fyrverkeripjäs med 25% av.
Eftersom feministerna har varnat för ryssarna, och ökningen av den toxiska våldtäktsmaskuliniteten i samhället som bara beror på vita män, kan man misstänka att svenska fyrverkerier har innehållit upp till 50% av toxisk vithetvåldtäktsmaskulinitet i flera år, vilket gör förbudet mer än ordentligt befogat. Varje uppskjuten raket är i stort sett att likställa med en våldtäkt av Linnea Claesson.
Det är antingen det, eller att förbudet beror på att lyxmigranter skjuter raketer på polisen... 50/50, typ. Man kan aldrig vara helt säker.