2020-01-01, 04:14
Medlem
Jag upplevde ingen skillnad, många sköt pjäser de inte hade tillstånd för. Bor i en medelstor håla.
Citera
2020-01-01, 04:17
Medlem
Mydans avatar
Kom igen mods, det har skapats trådar om enhörningar som bor på månstrålar som tagits bort trots att det är flerfaldigt mer trovärdigt att sådana existerar än att någon inte skulle veta om det här.

Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
Ja men då bör vi omedelbart sluta upp med "VMA-signalen" (Hesa Fredrik) den första måndagen kl 15 i mars, juni, september och december?

Jag hörde att de upphörde med VMA redan 2008, när förrädare Reinfeldt tillträdde. Sedan dess har enda signalerna som skickats varit signaler som varnar för islamism.
Citera
2020-01-01, 04:21
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerM
Stämmer inte.
Men hey, ytligare ett räkneexempel från en skithög.

https://ida.msb.se/dokument/infoblad/Fyrverkerier.pdf

Så det är svenska ungdomar som attackerar polisen med fyrverkerier för fjärde dagen i rad i Kristianstad just nu? Du är helt lost. Det är massa araber och afrikaner som skjuter fyrverkerier rakt in i folksamlingar på Möllevångstorget och skjuter på polis och brandkår. Har aldrig tidigare hänt i Sverige på 80-90-talet att någon skjutit en raket mot polisen. Läser du ens tidningarna?
Citera
2020-01-01, 04:25
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag upplevde ingen skillnad, många sköt pjäser de inte hade tillstånd för. Bor i en medelstor håla.

Jag upplevde inte heller någon skillnad. Jag sköt till och med av några pjäser som varit förbjudna i många många år, men fick inte smaka på polisingripande ändå.
Citera
2020-01-01, 04:26
Medlem
Mydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiimbooh
Fast smällare förbjöds redan vid nyår 2001/-02 och det hade nog inte så mycket med invandring att göra. Jag är medveten om det nya förbudet mot raketer på pinne, men jag menar att det kan finnas andra orsaker än invandrares beteende till detta. Så långt tillbaka jag kan minnas har vissa argumenterat för förbud mot raketer. De senaste årens stökigheter kanske påskyndade beslutet eller var det som fick bägaren att rinna över.

Helt korrekt. Jag minns en gång när jag var fyrverkeriinspektör i Ryssland och fick se att de hade en hel behållare med toxisk maskulinitet som de fyllde på varje fyrverkeripjäs med 25% av.

Eftersom feministerna har varnat för ryssarna, och ökningen av den toxiska våldtäktsmaskuliniteten i samhället som bara beror på vita män, kan man misstänka att svenska fyrverkerier har innehållit upp till 50% av toxisk vithetvåldtäktsmaskulinitet i flera år, vilket gör förbudet mer än ordentligt befogat. Varje uppskjuten raket är i stort sett att likställa med en våldtäkt av Linnea Claesson.

Det är antingen det, eller att förbudet beror på att lyxmigranter skjuter raketer på polisen... 50/50, typ. Man kan aldrig vara helt säker.
Senast redigerad av Mydan 2020-01-01 kl. 04:29.
Citera
2020-01-01, 04:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Ja vad ska man säga, så besviken man blev i år. Man såg ju knappt några fyrverkerier.

Då bor du i en ort som har färre än 10 tusen invånare.

Där Jag bor, så smattrade och smällde det värre än det gjorde i Bagdad 2003.

Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Och då firade vi i en relativt stor stad i Sverige och centralt

No you didn't.
Citera
2020-01-01, 04:33
Medlem
Kiddieoxos avatar
Blattesvinen kom hit ifrån sina socialhyreslägenheter och sköt raketer som fan och nu får vår BRF städa efter avskrädes skiten.
Citera
2020-01-01, 04:42
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Jag tycker det var mycket bättre i år än förra nyår. Endast timmen kring tolvslaget hördes fyrverkerier i år till skillnad från förra året då det brakade loss i flera timmar både före och efter midnatt.

Folk som skjuter raketer på olovliga tider borde få en tänd raket upptryckt i ändtarmen som straff.

Vet inte vilken ort du befinner dig på, men invandrarna har skjutit raketer mot polisen i en veckas tid och inte enbart kring tolvslaget.
Men jag håller med om det där sista. Särskilt de som skjuter raketer på andra människor.
Citera
2020-01-01, 05:06
Medlem
Det var sinnessjukt fattigt med fyverkerier. Antar att det regleras starkt för att förhindra mussarna från att begå terror på gatorna.
Citera
2020-01-01, 05:12
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Sovit under en sten?

Förbudet kom till efter migranternas bravader på Möllevångstorget 2016

https://www.youtube.com/watch?v=d1KzCa7E7hk

Våldsamt upplopp i Kristianstad i kväll:

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/ungdomar-omhandertagna-efter-raketskjutningar/

https://www.hd.se/2019-12-28/larm-om-brand-vid-adolfsberg-i-helsingborg

https://www.fplus.se/forskola-i-landskrona-i-brand-efter-raketattack/a/LABdOp

https://www.svd.se/polisen-rustar-for-stokigt-nyar--trots-raketforbud

Bra sammanfattning av utvecklingen. Helt sanslöst att folk inte fattar att det beror på invandringen. Inte en jävel sköt en raket mot polisen på 80-talet.
Citera
2020-01-01, 05:25
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Denna trådstart sammanfattar hur illa det är med vårt samhälle när påhitt som detta sprider sig för att människor inte längre kan tänka och bokstavligen letar efter anledningar att hata invandrare.

Klassikerna som dykt upp genom åren där integrationen är ansvarig!

Vintermust
Juldekoration/Kyrka utan kors
Inställt Luciafirande

Fast nu är det ju uppenbart att raketer med styrpinne regleras för att människor från andra länder skjuter raketer på polisen och brandkåren, samt även på andra nyårsfirare.
Citera
2020-01-01, 05:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Appropå trådstarten att invandrarna förstört en högtid.

TS är fanatiskt influerad och hör hemma i KoAT.

När jag var ung för 40 år sedan, så sköt vi raketer lika vårdslöst som raketer skjuts idag.
Vi slängde även splitterbomber emot invaderande blatteungar, i en tid då blatteungarnas enda beväpning var knivar...

Vi västerlänningar har ALLTID haft en vapenarsenal som varit vida överlägsen ALLT som blattarna någonsin varit kapabla att använda emot Oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det är inte bara nyår som är förstört. Det går inte längre att hålla en skolavslutning i en kyrka för då provoceras araberna och det går knappt att fira Lucia på någon förskola längre.

That's simply not true.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-01-01 kl. 05:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in