2020-01-01, 03:10
Medlem
mr.aidss avatar
Tjaaa!
Har lyckats få mig mig cirka 0,5 gram bra ladd ikväll samt 3 groggar ungefär. Utöver detta käka jag nyss två stycken 1mg ksalol (xanor??)

Kan jag slänga i mig ett par hundra (300-600 mg ca?) tramadol utan några större konsekvenser? Har folk som kommer va med mig hela tiden och jag äter vanligtvis cirka 1000mg tram om dagen vanligtvis. Men idag har jag inte tagit några tram tidigare under dagen.
2020-01-01, 03:15
Medlem
Ingen kan säga vad du tål och inte med tolerans osv.
Om du ska köra så ta en 200-300mg och vänta ett par timmar, känner du dig i form så kan du nog fylla på. Men i och med blandningen så skulle jag endast ha kört 200-300mg och sedan tagit kväll!
2020-01-01, 03:33
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devis
Ingen kan säga vad du tål och inte med tolerans osv.
Om du ska köra så ta en 200-300mg och vänta ett par timmar, känner du dig i form så kan du nog fylla på. Men i och med blandningen så skulle jag endast ha kört 200-300mg och sedan tagit kväll!

Ajt ajt, tack för snabbt svar!
Tänkte i 200-400 banorna och sen låta de gå några timmar. Sover jag inte innan 07 får de bli 200 till.

Jag brukar ta 400mg på en gång vanligvis sen typ 200 till två timmar senare och tillslut 200/300 mg som nattis. Detta dock i nyktert tillstånd.
2020-01-01, 04:07
Medlem
Jag har knaprat lite tramadol med aldrig provat 400mg direkt, är ändå en saftig dos för en utan tolerans,
Ta det försiktigt, man får inga extra liv!
2020-01-01, 04:51
Medlem
UndeadNinjas avatar
Alltså, det skulle väl vara kramprisken då eftersom att du tagit kokain, ksalol hjälper inget mot kramper tyvärr, synd att du inte hade stesolid istället för kslol.
2020-01-01, 05:51
Medlem
Wigilantes avatar
Tyvärr är det neurotoxiskt. Jag personligen fick alltid huvudvärk när jag försökte komma ner från CS med hjälp av det. Ta ett par vanliga TREO cOMP istället. Den SNRI-effekten tramadolen har sabbar helt drogens potential i det avseendet. Själv tar jag en extra ksalol, en kopp te och kanske lite massage av bruden för att slappna av musklerna i nacken och ryggen. Sen en god natt sömn på det.
Gott nytt år alla.. !
2020-01-01, 07:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Alltså, det skulle väl vara kramprisken då eftersom att du tagit kokain, ksalol hjälper inget mot kramper tyvärr, synd att du inte hade stesolid istället för kslol.

Ksalol (Alprazolam) är kanske inte den bästa kramplösande medicinen, men den hjälper! Alla bensodiazepiner har kramplösande effekter, vissa mer andra mindre. Att ta en lite högre dos Alprazolam än normalt fungerar för att förebygga kramp eller lugna ner en person som just har fått ett anfall.
Min tjej har epilepsi, och hon fick ett ganska kraftigt grandmall anfall en gång, när hon kvicknade till och kunde svälja så gav jag henne 2 mg Alprazolam och efter ca 20-30 minuter gav sig stelheten och hennes nervositet. Man är väldigt förvirrad och rädd efter ett krampanfall
2020-01-01, 11:11
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in