Citat:
Ursprungligen postat av
anders197503
Pga just problemet du beskriver: Att det skapas för många trådar är en av anledningarna till att det inte går att hitta när man söker.
Det är lättare att söka Bra info om det finns olika mindre trådar med ämnets vinkel i ruriken.
Detta är trots allt ett diskussionsforum , inte En FAQ som strävar mot att avverka och bocka av alla frågor och sedan och stänga frågor som "klara"'.
Typ om jag undrar nåt om drogen alkohol. Om allt då ligger i "stora alkoholtråden" med 1500 sidor , dels blir diskussionen mindre fokuserad än om det startats nytråe med min vinkeldwls blir det svårare att hitta nya sammanhängande kvalitets-diskussioner kring vissa ämne .
Som Jag beskrev ovan är det i centralstimulantia-forumet med "stora amfetamintråden" osv .
Vi har ju forum -formatet!
Varför då ta stora ämnen och stoppa in dem i det värdelösa föråldrade evighetstrådarna? De är som att diskutera på en gammal gästbok eller i en chatt
Tänk att du ska diskutera "svensk politik" i en sorts chatt , där varje nytt inlägg kan handla om nåt annat än det förra . Så är evighetstrådar. Inget fokus, upphackad diskussion o otillfredställande för alla parter