Citat:
Ursprungligen postat av
Dragonsickness
Hahaha vilken jävla jävel. Nej ge inte tillbaks guldet till köparen. Du dela bara med dig om ett härligt rng moment och fick en köpare på direkten via guilden. Du var t.om snäll nog att sänka priset med 100g för en guilde vilket är tillräckligt nog. Så ignorera bara triggpelle och njut av dina 200g.
Gratz på fyndet. Jag har själv fortfarande inte hittat en boe än och det med 55 days played xD
Citat:
Ursprungligen postat av
Funkydude
I mina ögon är det ett stört beteende från din guild-"kompis". Varje guild har såklart sina egna regler men jag har aldrig varit med om någon med ett system som kommer i närheten av det du nämner här. Jag vet inte hur han/hon orkar spela egentligen något MMORPG om man blir förbannad för en sådan skitgrej. I detta fall t.o.m. något som inte ens personen i fråga lider någon skada av.
Snacka om att vilja ha det svart eller vitt. Antingen säljer du det till högstbjudande och behåller hela vinsten själv, bara ingen får reda på det. Annars ska du ge bort dem helt gratis till någon i guilden. Du hör ju själv hur det låter! Att välja en mellanväg och sälja dem till någon i guilden till ett rabatterat pris ska tydligen vara lika med sparken. Åker du ut p.g.a. det är den guilden inget att ha ändå enligt mig. Du skriver att du sparar till epic mount på din main. Vore du med i en sådan generös guild borde du utan problem skramla ihop den summan från övriga medlemmar, eller hur? Jag menar som en ren gåva, eftersom du förväntas skänka bort epics. Är de andra kommunister allihop och lägger alla tillgångar i en sorts guild-bank?
Nej, jag skulle förklara för ansvarig det du sade i ditt inlägg här. Om det blir en diskussion. Så länge inte idioten har en hållhake på någon ledare eller ljuger borde det inte ens bli det. Såtillvida inte den som gnäller har någon diagnos som gör WoW till en direkt plågsam spelupplevelse rent allmänt skulle jag tro att han är förbannad för att denne inte tillfrågades om han ville köpa gearet. Alternativt så var personen sur på dig sedan innan av någon anledning och passar på att ta ut det nu.
Det är allmänt sett mer gnäll och så i Classic än i Vanilla, även om minnet kan svikta. Det är nog en generationsfråga till stor del, bara kolla på vilken skit dagens kids (runt 15 år gamla) spelar jämfört med för bara tio år sedan. Sedan har människor i stort blivit känsligare på senare tid så det är nog tyvärr inte bara ungarna som inte klarar av en vettig diskussion i Classic, utan istället blir otrevliga. Nu hade inte det här fallet med det att göra men den moderna "minmax"-kulturen är sedan verkligen inte bra för detta spel.
Tack för svar och ryggdunkar kära vänner.
Grejen är att gubben som skällde är värsta bessewissern och helt "nyanställd" sedan typ tre veckor tillbaka.
Hittills har han påpekat att han är: Världens bästa snickare. Världens bästa kock. Världens bästa bilmek. Världens bästa WoWspelare. Världens bästa förälder. (trots att han alltid verkar full när han snackar i disc.)
Han har ingen plategubbe själv såvitt jag vet utan mainar själv mage liksom jag.
Tyvärr fick han mig att hugga på betet och tappa hjärnan totalt och sänka mig till hans nivå och bli ful i käften tillbaka.
Tror dock inte att vår GM går på hans bessewissersnack då vi är mycket goda vänner (trots att han är Djurgårdare, haha) och jag varit med sedan guildstart.
En riktigt jobbig gammal fyllgubbe som verkar ha mindervärdeskomplex.
Kollade förresten upp ovan nämnda spaulders på AH. Låg bara ett par inne och de låg för 550G. Så att jag skulle vara någon ockrare finns inte på kartan. Man ger väl inte bort Epicdrop helt gratis heller? Inte ens till guildpolare?
Citat:
Ursprungligen postat av
TheSurvivor87
När tror ni BWL släpps? Januari-februari?
Beror väl lite på trycket?
Personligen
tror jag inte ens på Februari, möjligen mitten av Mars så alla servrar hinner komma ikapp. Men det är bara gissning från mig. Har ingen koll alls.
MVH/Gnomegirl