2019-12-28, 11:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoGubbe
brukar sägas att undecanot har en halveringstid runt 21 + - 6 dgr och bioaktivt upp till 120 dgr.
while its elimination half-life is 33.9 days and its mean residence time is 36.0 days in castor oil.
https://en.wikipedia.org/wiki/Testosterone_undecanoate
Citera
2019-12-29, 13:11
Medlem
10-30 anses var ett ”normalt” testosteronvärde beroende på SHBG.
Hur vanligt är det att en frisk person som tränar och äter bra ligger över 30?
Ligger de flesta lite mer rippade personer runt 40 naturligt? Svarta personer?
Även om jag höjde min testo naturligt till 25 hade jag inte varit nöjd med det.
Citera
2019-12-29, 21:38
Medlem
Liten uppdatering om mig själv för er som minns och är intresserade Har nu varit helt naturlig i ca 3 månader och mår riktigt fint! Och det tror jag till stor del beror på att jag äter testosteron, samt äter rätt och tränar
Citera
2019-12-29, 22:38
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Liten uppdatering om mig själv för er som minns och är intresserade Har nu varit helt naturlig i ca 3 månader och mår riktigt fint! Och det tror jag till stor del beror på att jag äter testosteron, samt äter rätt och tränar
Helt naturlig och ÄTER testosteron?
Citera
2019-12-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Helt naturlig och ÄTER testosteron?

Ja, dom flesta känner ju till phyto estrogens, dvs fyto östrogen (växt östrogen) som finns i soja, röd klöver, öl osv. Men det finns även nåt som heter phyto androgens, dvs växt testosteron, alltså motsatsen, och det äter jag
Citera
2019-12-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ja, dom flesta känner ju till phyto estrogens, dvs fyto östrogen (växt östrogen) som finns i soja, röd klöver, öl osv. Men det finns även nåt som heter phyto androgens, dvs växt testosteron, alltså motsatsen, och det äter jag

Vad finns det i för mat då?
Citera
2019-12-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0ze
Vad finns det i för mat då?

Verkar mest finnas i örter och rötter, några exempel är Pine Pollen (tall pollen), Tribulus terrestris, Maca, Ginseng, Brazilian Ginseng. Bäst ska tydligen vara Pine Pollen tincture, alkohollösning som man droppar under tungan.

Jag använder för tillfället Tribulus terrestris, men har även beställt Pine Pollen från USA, och tänkte prova om den fungerar så bra som det verkar.

Effekterna av Tribulus märks tydligt. Jag har testat att cykla lite, och märker att jag mår dåligt igen när jag slutar med den, alltså en klart märkbar skillnad.
Citera
2019-12-30, 08:31
Medlem
Citat:

Bra för dig! Vill du dela med dig av dina ev. värden? Testo och östro som naturlig?
Citera
2019-12-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Bra för dig! Vill du dela med dig av dina ev. värden? Testo och östro som naturlig?

Absolut! Tänkte ta testosteronprov nån gång efter nyår
Citera
2019-12-30, 16:27
Medlem
Frågan är bara, nu när man mår bra vad man skall göra med all överbliven HCG som man fått från sjukvården?
Citera
2019-12-30, 16:36
Medlem
Citat:
Frågan är bara, nu när man mår bra vad man skall göra med all överbliven HCG som man fått från sjukvården?

Hur e värdena nu utan HCG
Citera
2019-12-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Todo666
Hur e värdena nu utan HCG

Mitt testosteron låg efter ca en månad helt ren på 9.6 Nmol, men sen dess har jag bara mått bättre och bättre, fått mer muskler, behåring, och bollarna är stora och fina. Men det viktigaste för mig, välmåendet, har blivit nästan bättre än normalt

Ska testa mig snart igen dock för testot känns högt nu och man är nyfiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in