2019-12-29, 11:04
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Efter att ha sett alla tidigare säsonger verkar det bli en ganska blek omgång av "Stjärnorna på slottet" i år. Jag har lite svårt att förstå valet av "stjärnor", faktiskt.

De är inte några Stjärnor längre direkt som är med, mycket såpa kändisar... Undantaget "Björn Kjellman, är väl den ända jag tycker som sticker ur denna sorgliga säsong..

Nästa säsong vill jag se följande

Jonas Karlsson
Robyn
Noomi Rapace
Birgitta Andersson
Zlatan

De här skulle vara riktigt bra stjärngrupp de skulle vara kul se tillsammans =)..
Citera
2019-12-29, 11:08
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Hyfsad kupp av Mrsic. 800 mille att dela på. Det framkom ju dock aldrig om han fick betala tillbaka pengarna när han gav upp. Troligen har han fortfarande en del gömt från rånet.

Visst att allt inte var cash och därmed lätt att spärra men nog fanns det tillräckligt med cash ändå som lätt kunde gömmas undan. Det hade ju, om han nu verkligen ville ta avstånd från allt från det livet, varit lätt att berätta att alla dessa pengar etc inte är något han har tillgång till alls.
Nu låter han ju spekulationerna fortsätta, speciellt när Norberg sagt att han haft pengar undanstoppade (om man sedan ska tro det är en annan sak men det minskar ju inte tankarna om att Mrsic haft detsamma).

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Efter att ha sett alla tidigare säsonger verkar det bli en ganska blek omgång av "Stjärnorna på slottet" i år. Jag har lite svårt att förstå valet av "stjärnor", faktiskt.

Det sinar ju i "stjärn"-kategorin i riket med. Visst att det finns stjärnor kvar men det ska ju också vara sådana som vill vara med...
Ständigt denna Wahlgren som man inte kan undvika i media ens om man försöker, dessutom tjötar hon som alltid alltför mycket.
Citera
2019-12-29, 12:30
Medlem
Analfababetens avatar
Jäkla kackel i kvadrat med så kallade "stjärnor".
Vaddå stjärna, själva parallellen är löjlig. Dom är närmre vanliga människor än stjärnor.
Är man barn till Christina Schollin, har gjort låten Picadilly Circus och övningskört på min brorsas trafikskola så är man mer en Svensson.
Alla är bara män, eller kvinnor i skor. Kul värre.
Citera
2019-12-29, 15:15
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
När kom Dragomir Mrsic till Sverige, har frågan ens varit uppe?
Dragomir Mrsic var bara en och en halv månad gammal när han kom till Sverige tillsammans med sina föräldrar och två äldre syskon. De bosatte sig i stockholmsförorten Fittja i Botkyrka kommun där han växte upp.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dragomir_Mrsic
Citera
2019-12-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Dragomir Mrsic var bara en och en halv månad gammal när han kom till Sverige tillsammans med sina föräldrar och två äldre syskon. De bosatte sig i stockholmsförorten Fittja i Botkyrka kommun där han växte upp.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dragomir_Mrsic
Det är det jag inte får ihop med hans berättelse om sitt liv. Vill minnas att han sa att hans föräldrar var bönder och att han växte upp på en gård på landet. Alltså i hemlandet. Även att hans far och syskon blev mördade av några gangsters. Kanske blandat ihop saker då det var ganska röriga berättelser och man förstår inte alltid vad han säger.

Tror nog att han försörjde sin kvinna med rånpengarna under tiden han satt inne. Varför skulle hon annars vänta på honom när han var inlåst? Han hade råd att studera efter fängelset. Startade säkert även sitt gym med de pengarna. Livet verkar gått väldigt lätt för honom efter buren!
Citera
2019-12-29, 17:45
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Det är det jag inte får ihop med hans berättelse om sitt liv. Vill minnas att han sa att hans föräldrar var bönder och att han växte upp på en gård på landet. Alltså i hemlandet. Även att hans far och syskon blev mördade av några gangsters. Kanske blandat ihop saker då det var ganska röriga berättelser och man förstår inte alltid vad han säger.

Tror nog att han försörjde sin kvinna med rånpengarna under tiden han satt inne. Varför skulle hon annars vänta på honom när han var inlåst? Han hade råd att studera efter fängelset. Startade säkert även sitt gym med de pengarna. Livet verkar gått väldigt lätt för honom efter buren!

Hans fars släkt var bönder, morsans akademiker. Hans far sköt ihjäl en annan man i en fejd. Hans syskon dog av drogmissbruk.
Citera
2019-12-29, 17:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:

Ja det var rörigt och svårt att hänga med. Han berättade aldrig hur gammal han var när familjen kom till Sverige. Han sa väl egentligen ingenting om sin barndom och uppväxt. vad jag kunde höra.
Citera
2019-12-29, 21:55
Medlem
Kan inte vara speciellt trevligt som "Stjärna" att behöva lyssna till en bankrånares skryt och urskuldanden om vartannat. Brottslingar bör väl ges en andra chans, men måste det omfatta att bre ut sig på bästa sändningstid?
Citera
2019-12-29, 23:15
Medlem
Det är ju ändå några stjärnor som inte har varit med ännu: Stellan Skarsgård, Björn Borg, Ingmar Stenmark, valfri ABBA-medlem eller varför inte Per Gessle. Vilka stjärnor skulle ni vilja se i programmet?
Citera
2019-12-29, 23:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Det är ju ändå några stjärnor som inte har varit med ännu: Stellan Skarsgård, Björn Borg, Ingmar Stenmark, valfri ABBA-medlem eller varför inte Per Gessle. Vilka stjärnor skulle ni vilja se i programmet?

Sportprofiler har väl aldrig varit aktuella i detta sammanhang?
Citera
2019-12-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Sportprofiler har väl aldrig varit aktuella i detta sammanhang?

Det kanske är dags att ta in lite sportprofiler i så fall. Jag hade hellre sett Ingmar Stenmark än Pernilla Wahlgren i Stjärnorna på slottet.
Citera
2019-12-29, 23:39
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja det var rörigt och svårt att hänga med. Han berättade aldrig hur gammal han var när familjen kom till Sverige. Han sa väl egentligen ingenting om sin barndom och uppväxt. vad jag kunde höra.

Skippa mobilen när du tittar på programmet, vidare så kan du slå på textning. En hel del handlade just om hans uppväxt eller har vi sett helt olika program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in