2019-12-25, 11:52
Avstängd
Hur ska vinnarredaktionen kunna kontakta mig om jag vinner om de inte har mitt telefonnummer och ej heller min email?
Jag spelar ju via butik. På mitt spelkvitto står mitt namn.

Vad jag förstår kan man själv inte kontrollera om man vunnit den 28/12.
Citera
2019-12-25, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Hur ska vinnarredaktionen kunna kontakta mig om jag vinner om de inte har mitt telefonnummer och ej heller min email?

Du kan väl logga in med bank-id på svenska spel och kolla? Ingen kan spela utan spelkort eller legitimation så du finns där, det är därför ditt namn står på kvittot.
Citera
2019-12-25, 13:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Du kan väl logga in med bank-id på svenska spel och kolla? Ingen kan spela utan spelkort eller legitimation så du finns där, det är därför ditt namn står på kvittot.

Jag kan inte använda bank-id på denna datorn så jag loggar in med användarnamn på svenska spel.
Spelkort tog de bort för flera år sen, tyvärr.

Leg visade jag upp i samband med mitt spel men själva spelet finns inte registrerat på deras hemsida.
Citera
2019-12-25, 13:39
Medlem
Citat:
Jag kan inte använda bank-id på denna datorn så jag loggar in med användarnamn på svenska spel.
Spelkort tog de bort för flera år sen, tyvärr.

Leg visade jag upp i samband med mitt spel men själva spelet finns inte registrerat på deras hemsida.
Underligt. Jag loggar själv in med användarnamn och alla spel jag lägger i butik syns under Mina Spel, det var iofs ett tag sedan jag lade butiksspel. Dessutom när jag gjorde det hände det att jag struntade i att hämta ut någon liten vinst, efter 90 dagar så sattes den in på mitt bankkonto.
Citera
2019-12-25, 21:24
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:

De kommer att skicka ett brev eller söker rätt på ditt telefonnummer eller kommer hem till dig.

För övrigt tycker jag att detta är skit med extradragning. Jävla lurendrejeri. Vad de har gjort är att de har tagit pengar från de ordinarie dragningarna under hela året och tjänat ränta på dom. Det är ni själva som bidragit till den extra dragningen. Det är inget jävla extra pengar!
Citera
2019-12-28, 11:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Underligt. Jag loggar själv in med användarnamn och alla spel jag lägger i butik syns under Mina Spel, det var iofs ett tag sedan jag lade butiksspel. Dessutom när jag gjorde det hände det att jag struntade i att hämta ut någon liten vinst, efter 90 dagar så sattes den in på mitt bankkonto.

Du har kanske helt rätt. Glömde bort att jag vid mitt sista spel på lotto skickade en kompis att spela i butik. Det är ju hans namn som står på spelkvittot och det var han som visade legitimation så då är det ju i så fall han som får ett spelkonto registrerat hos svenska spel.

Han har ingen egen dator och jag har ingen möjlighet att logga in och kolla det spelet hos svenska spel.
Citera
2019-12-28, 20:14
Medlem
Jag vann ingen av miljonerna, orättvist.

Citat:
ANDRA CHANSEN 28/12
1 000 000 kr
Vinster gick till
Alingsås
Borås
Ekerö
Flen
Heby
Kinna
Kiruna
Malmö
Munkedals kommun
Stenungsund
Stockholm
Strömstad
Töreboda
Umeå
Västerås
Citera
2019-12-28, 23:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Oktober 2019 introducerade svenska spel ”andra chansen”. Alla som spelat lotto med joker mellan juni 2019 och 28 december 2019 har chans på ”andra chansen”. Varje lottorad med joker ger dig 4 chanser per dragning. 28 dec drar svenska spel 15 rader av alla tiotusentals rader som spelat under perioden.

Länk nedan: https://www.svenskaspel.se/lotto/andra-chansen

Jag har samlat på mig 180 chanser. Det låter som att jag har extremt hög chans att vinna. Men extra chansen bör väl inte ha högre sannorlikhet för vinst som vid en vanlig dragning kan jag anta. Chansen att vinna miljonvinst är 1 på 300 miljoner.

Vad tror ni?
Jag hade drygt 800 andrachanser..
Vann inte..
Citera
2019-12-29, 08:38
Medlem
Jag var ganska nära att vinna. Vinsten betalades ut till någon i Heby och jag bor i Täby.
Citera
2019-12-29, 08:43
Medlem
Förstår inte att en miljon vinst ens lockar till spel, en miljon förändrar ju inget för majoritetens livssituation, kanske om man är skyldig juggmaffian pengar kan en miljon vara väldigt åtråvärt.
Citera
2019-12-29, 10:51
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Jag var ganska nära att vinna. Vinsten betalades ut till någon i Heby och jag bor i Täby.

Varför skulle du ha varit "ganska nära att vinna" på grund utav det? Intelligensnivån här är ju förbluffande.
Citera
2019-12-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Varför skulle du ha varit "ganska nära att vinna" på grund utav det? Intelligensnivån här är ju förbluffande.

En efterbliven femåring hade ju insett att han var ironisk. Aspergers?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in