2019-12-24, 09:52
Medlem
Oktober 2019 introducerade svenska spel ”andra chansen”. Alla som spelat lotto med joker mellan juni 2019 och 28 december 2019 har chans på ”andra chansen”. Varje lottorad med joker ger dig 4 chanser per dragning. 28 dec drar svenska spel 15 rader av alla tiotusentals rader som spelat under perioden.

Länk nedan: https://www.svenskaspel.se/lotto/andra-chansen

Jag har samlat på mig 180 chanser. Det låter som att jag har extremt hög chans att vinna. Men extra chansen bör väl inte ha högre sannorlikhet för vinst som vid en vanlig dragning kan jag anta. Chansen att vinna miljonvinst är 1 på 300 miljoner.

Vad tror ni?
Citera
2019-12-24, 09:58
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Oktober 2019 introducerade svenska spel ”andra chansen”. Alla som spelat lotto med joker mellan juni 2019 och 28 december 2019 har chans på ”andra chansen”. Varje lottorad med joker ger dig 4 chanser per dragning. 28 dec drar svenska spel 15 rader av alla tiotusentals rader som spelat under perioden.

Jag har samlat på mig 180 chanser. Det låter som att jag har extremt hög chans att vinna. Men extra chansen bör väl inte ha högre sannorlikhet för vinst som vid en vanlig dragning kan jag anta. Chansen att vinna miljonvinst är 1 på 300 miljoner.

Vad tror ni?

Att du inte vinner.
Citera
2019-12-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Att du inte vinner.

Är du så säker på din åsikt att du kan slå vad om det? 😂
Citera
2019-12-24, 10:06
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:

Vad tror ni?

Låter som att du precis som jag spelar en rad på varje dragning + joker 2 gånger i veckan?

Isåfalll bör man ha en hygglig chans till vinst
Citera
2019-12-24, 10:10
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Är du så säker på din åsikt att du kan slå vad om det? 😂

Jag kan inte garantera något, men kvitt eller dubbel är ett vad jag skulle ta varje dag i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Låter som att du precis som jag spelar en rad på varje dragning + joker 2 gånger i veckan?

Isåfalll bör man ha en hygglig chans till vinst

Definiera "hygglig".
Citera
2019-12-24, 10:11
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Jämfört med de astronomiska siffrorna på vanliga spelet ala andra gånger
Citera
2019-12-24, 10:12
Bannlyst
Citat:
Jag kan inte garantera något, men kvitt eller dubbel är ett vad jag skulle ta varje dag i veckan.

Definiera "hygglig".

rimligt god; fördelaktig
Citera
2019-12-24, 10:12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
rimligt god; fördelaktig

Jag frågade inte dig. Jag frågade snubben jag citerade för att få en kontext till hans påstående.
Citera
2019-12-24, 10:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Jämfört med de astronomiska siffrorna på vanliga spelet ala andra gånger

Visst, det är nog en något bättre chans eftersom TS har spelat många gånger. Det är fortfarande en pytte-chans.
Citera
2019-12-24, 10:15
Medlem
Neroxxs avatar
Man ska nog inte hoppas för mycket, trots allt Ekman jäkla massa som spelat. Chansen att ens råder ska dras får ses som rätt liten, antar att väldigt många har 120+.
Citera
2019-12-24, 10:16
Bannlyst
Citat:
Jag frågade inte dig. Jag frågade snubben jag citerade för att få en kontext till hans påstående.

Jag var "hygglig" och svarade på din fråga så du slipper googla eller damma av din gamla ordbok.
Citera
2019-12-24, 10:27
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det låter som att jag har extremt hög chans att vinna.

Det låter det sannerligen inte som...

Citat:
Vad tror ni?

Att du har större chans att få pippa med en enhörning. Än att din rad blir dragen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in