2019-12-28, 17:23
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
hahaha vafan dessa reportage om WT-svenskar är så jävla cringe

Tydligt exempel på hur ni vänsterblivna ser på mindre bemedlade delar ur urbefolkning i Sverige.

Detta har visats sig tydligt i denna tråd gång på gång hur vänsterblivna saknar total empati och ett hat mot svenskar.
Vidriga är ni!
Citera
2019-12-28, 20:00
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Din posthistorik talar mot en förmåga till saklig analys men jag försöker ändå: Kan du utveckla vad du anser är ”WT” och ”cringe” i reportaget och redogöra för din grund för dina slutsatser?
Citera
2019-12-28, 20:33
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag har tagit reda på grundläggande fakta och därför är ”håll käften” ett dåligt alternativ, det är nämligen tystnaden som skapar problemen. Orsaken till att jag tar upp detta i tråden är att politisk okunskap är rotorsaken till det som tråden handlar om.

Jag har nyligen åter tagit upp orsaken till att situationen har uppkommit i ”systemkollapstråden”. Jag citerar mig själv:

(FB) "Sverige går mot en systemkollaps" - vilka är bevisen?

VARFÖR tror du att det är så tyst i samhällsdebatten kring detta? VARFÖR är inte SD tydligare?

Därför att det skrämmer stora delar av befolkningen som idag lever på marginalen. Alla de som har ett jobb att förlora.

Det går inte att göra skillnad på pigmenterad o ikke pigmenterade svenska medborgare.

Dessutom så är diktatur inget någon vettig person vill ha, diktatur kan bara införas när majoriteten av folkviljan samt landets kapitalägare kräver en medicin mot vanvård o förödande ledning av landet.

Nu behöver SD bara säga att ge oss makten så löser vi det här. De ska ikke eller behöver ikke säga mer.
Citera
2019-12-28, 20:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
SVENSKAR!

Det är dags att diskutera återvandring. Ta upp ämnet hemma. Väck tanken. Prata i fikarummen och glid in på återvandring.

Det finns endast en ENDLÖSUNG på det här problemet och det är att 90 procent av alla invandrare ÅTERVANDRAR.

SVENSK! VAKNA!

Återvandringen kommer först att ske när möjligheten till att leva i norden är borta. Inte en dag före.

Inga pengar = inget boende + ingen mat = hunger o Köld som resulterar i att man: 1. Måste försörja sig själv. 2. Flytta dit det är bättre. 3. Att man går under o dör.
Citera
2019-12-28, 20:41
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Kan du vara seriös tack!
Var på Hisingen bor du?
Har du egna barn?
Han är inflyttad fattar du väl? Från någon liten håla någonstans och tror att Hisingen är ett "område"
Citera
2019-12-28, 20:55
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Vad är fel på tjejen? Hon håller inte ögonkontakt med killen som intervjuar en enda gång.

Då hon berättat om sin kompis som kom från sin danslektion och blev trakasserad och kallad hora på grund av sin klädsel kollar hon iallafall killen som intervjuar rakt i ögonen. Folk är fan patetiska i den här tråden som kallar dessa människor för white trash. Det är helt vanliga svenska människor som har fått sitt bostadsområde invarderat av efterblivna utlänningar.
Citera
2019-12-28, 21:35
Medlem
Citat:
Det har redan börjat drabba rika, övre medelklass. Skrattet borde fastna i halsen på dig, men du har inte tillräckligt med vett för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Återvandringen kommer först att ske när möjligheten till att leva i norden är borta. Inte en dag före.

Inga pengar = inget boende + ingen mat = hunger o Köld som resulterar i att man: 1. Måste försörja sig själv. 2. Flytta dit det är bättre. 3. Att man går under o dör.
Muslimerna kommer att vara störst och dom flesta kommer att stanna oavsett Sveriges ekonomiska situation. Många andra invandrare som inte är muslimer har inget att återvända till. Idiotiskt tro på massåtervandring av invandrare. Ekonomin i USA kommer att bli som Greklands därmed kommer även övriga västländer drabbas hårt.
Citera
2019-12-28, 22:29
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
grattis svenskar, ni förtjänar att dödas när ni har röstat för det.
Ett folkmord på gång.
Å andra sidan kan man se det hela som utveckling enligt Darwin, dvs. att de dummaste svenskarna dör ut.
De smarta är redan långt borta då de såg vad som var på gång.
Citera
2019-12-28, 23:18
Medlem
Custom_mades avatar
Förorterna är sveriges anus.

Bara fyllt med skit.

Segt att vissa normalfuntade människor tvingas utsättas för förortens odjur!

Orka vara blatte utan moralisk kompass....

Alltså vad fan tror dom ska hända efter att de får hela svenska folket, stora delar av världen att hata dom?????

Åh nej, folk behandlar mig inte bra för jag är ganster och skadar människor, oj vad konstigt, guuuud vilken orättvis värld!!!

Ni som pratar om WT är landsförrädare och vi är många som inte glömmer

Kom ihåg det när klockan är slagen
Senast redigerad av Custom_made 2019-12-28 kl. 23:32.
Citera
2019-12-29, 02:23
Medlem
Västeråsfamilj talar ut om sin verklighet bland det mångkulturella helvetet

"Jag vill att folk ska börja se problemen och inte stoppa undan dem hela tiden!, säger Bella i en unik intervju för Exakt24. Detta efter att hon och hennes bror Hampus blivit överfallna av ett ungdomsgäng. Hennes mor Linda menar att det finns en koppling till invandringspolitiken: "Fördriv inte ert eget folk!".

https://www.youtube.com/watch?v=RbZ7GAaNVk8

Hur känns det när det mångkulturella helvetet börjar drabba allt fler?

Vem bär ansvaret för alla dessa importerade problem och kriser?
Citera
2019-12-29, 02:33
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z08
Det har redan börjat drabba rika, övre medelklass. Skrattet borde fastna i halsen på dig, men du har inte tillräckligt med vett för det.

Muslimerna kommer att vara störst och dom flesta kommer att stanna oavsett Sveriges ekonomiska situation. Många andra invandrare som inte är muslimer har inget att återvända till. Idiotiskt tro på massåtervandring av invandrare. Ekonomin i USA kommer att bli som Greklands därmed kommer även övriga västländer drabbas hårt.

Har man varit runt i asien o då menar jag framförallt Kina, Hong Kong, Singapore o Japan så inser man hur föråldrat o efter USA o största delen av Europa är.

Har man varit runt i arabländerna så inser man snabbt deras oförmåga till att själva producera något av värde. Allt som skapas sker med konsulter o utländsk arbetskraft. De är egentligen bara konsumenter.

Folk flyttar bara när de måste, när möjligheten för ett bra liv o att överleva är liten eller borta.

Personligen så tror jag det är kört för Sverige. Det som görs är för lite o för sent. Allt för stora resurser från samhället överförs till att bara hålla stora grupper Ikke produktiva personer vid liv.

Resurser som borde förvaltas av entreprenörer igenom kreativitet o initiativ bygga välstånd samt utveckling.

Det går inte att integrera en grupp som vars ideologi samt utopi är att leva som en beduinkrigare på 1400-talet. Det är dömt att misslyckas.

Även etnisk rensning är ikke längre praktiskt genomförbart som problemlösning.

När det gäller de stackare som fastnat i slummen så är det beklagligt. Men även de har en viktig uppgift innan även de kommer tvingas lämna o det är att rapportera om läget.

Majoriteten av de etniska svenskarna har ingen aning om vad som sker i dessa områden. Vart skattepengarna tar vägen.

Ett växande problem helt skapat av svenska politiker i S, MP, M, C samt L.
Citera
2019-12-29, 02:36
Medlem
Stackars arma barn. Men föräldrarna ville ju det här. Beslutet har tagits över generationsgränser och genom gemensamma beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in