Citat:
Ursprungligen postat av
Jesusandme
Prima infödingslödder vill synas och beklaga sina egna misslyckade liv på invällare. Visserligen ska blattarna ut men vi måste rensa bland vårt eget folk också ...
Bra fråga där faktiskt... låt oss fördjupa oss lite mer i det
Tom att börja med så har de ordnade liv med egen försörning osv och barnen går i skolan och håller inte själv på med kriminalitet
Varför kallar du dom slödder ? För att dom inte flyttat från en okontrollerbar invandring med rättshaverism och kriminalitet som fullt normal vanlig följd. Är det nåt som är svårt att förstå med brottsstatistik och vilka som främst drabbas av invandrare. Är det invandrare mot invandrare i gäng mot gäng som är dominerande ? .. Men efter kommer en annan kategorie som är dominerande
Dock kan jag ju hålla med dig ifråga om att man inte såg det komma och tog tag i det tidigare eller helt enkelt rösta för laglig invandring eller mycket mindre restriktivare invandring om vi ska prata "white trash". Jag bor i Norrland och första våldtäkten eller överfallet mm kriminella övertramp av invandrare har inte hänt ännu tom i vissa av kranskommunerna till mycket stor del eller så har dom direkt åkt dit och bara straffats direkt.. Eller så tystas det ner av lokal eller läns media men jag antar att får det för stora proportioner beror det såklart på vissa tydliga faktorer som vi har god kännedom om från större städer och som i absolut inte kommer att följa i samma åtgärdsmönster oavsett hur stor invandringen blir :
1. Man tar inte tag i sin omgivningsmiljö och kultur som man efterträvar i god tid och sätter rikets svenska folkets normer på plats och lokalt omgående
2. Man demonstrerar inte hårt mot kriminalitet från andra länder så de får utvisas eller helt enkelt spärras in successivt (pö om pö) istället för att mycket ska "accepteras" och gå fritt
3. Man låter sig ta emot fler invandrare hela tiden genom massinvandringen år efter år fast lönsamheten, integrationen är alldeles för låg hos de redan befintliga invandringen på plats från samma länder som ändå förökar sig internt med mera problem
Dessa 3 delar är typiska "too do list" som man absolut inte gör i Sveriges 3 största städer... och du kallar alla dessa människor för prima infödningsslödder ??? Det är rätt många du drar över en kant iaf ska du veta...