2019-12-29, 04:09
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Ett folkmord på gång.
Å andra sidan kan man se det hela som utveckling enligt Darwin, dvs. att de dummaste svenskarna dör ut.
De smarta är redan långt borta då de såg vad som var på gång.
Dom smarta har ju kunnat betala sig fri från massinvandringen. Det är framförallt dom fattiga som blivit drabbad så jag håller inte med om att det handlar om Darwins Survival of the fittest utan snarare judarnas survival of the rischest.
Citera
2019-12-29, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robtic
Majoriteten av människorna med invandrarbakgrund i förorterna är bra människor som sköter sig.

Ok, var har du läst det? Aftonslasken? Expressen?

Det är ett helvete att som riktig svensk bo i förorten, jag har prövat...
Citera
2019-12-29, 06:23
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lohnjennon
Ok, var har du läst det? Aftonslasken? Expressen?

Det är ett helvete att som riktig svensk bo i förorten, jag har prövat...

Ett helvete är det knappast. Men det tär på en. Konstanta nattbesök av blåljus och allmän oreda är inget man orkar med särskilt länge.
Citera
2019-12-29, 07:17
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
"Jag vill att folk ska börja se problemen och inte stoppa undan dem hela tiden!, säger Bella i en unik intervju för Exakt24. Detta efter att hon och hennes bror Hampus blivit överfallna av ett ungdomsgäng. Hennes mor Linda menar att det finns en koppling till invandringspolitiken: "Fördriv inte ert eget folk!".

https://www.youtube.com/watch?v=RbZ7GAaNVk8

Hur känns det när det mångkulturella helvetet börjar drabba allt fler?

Vem bär ansvaret för alla dessa importerade problem och kriser?

Man undrar vad dessa föräldrar röstade på under de senaste valen? Det är lite för sent att vara efterklok nu.
Citera
2019-12-29, 07:54
Bannlyst
De flesta invandrare i dessa områden är bra människor som flytt för att slippa människor som brukar våld. De kriminella är modiga eller hjärndöda. Det är inte långt bort till att svenskar och invandrare kommer kräva av regeringen att de kriminella med anhöriga skickas ut ur landet.
Citera
2019-12-29, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Witetrash som är kvar i förorten. Ser du på juggar tex så har dom lämnat förorten för längesen eller typ iranier och många andra med invandrarbakgrund som sköter sig.
Iranier och juggar skapar vantrivsel och misär vart dom än sätter ner sina bopålar.

Citat:
Ursprungligen postat av XQW
De flesta invandrare i dessa områden är bra människor som flytt för att slippa människor som brukar våld. De kriminella är modiga eller hjärndöda. Det är inte långt bort till att svenskar och invandrare kommer kräva av regeringen att de kriminella med anhöriga skickas ut ur landet.
Det är sant att dom flesta inte är kriminella men likförbannat sjunker trivselfaktorn så pass att svenskar i regel inte vill bo kvar, svårt att förklara varför men så är det.
Senast redigerad av kroppskultur 2019-12-29 kl. 08:26.
Citera
2019-12-29, 08:46
Medlem
Addhocs avatar
Vårdanställd sliten morsa, lilafärgat hår, fy faan.
Varför ska svenskar se ut på det viset? Aldrig att man ser en kvinna från Frankrike, Italien, Spanien med sådan stil. Eller brist på stil kanske man ska säga.
Visst, har man inte pengar till mer så har man inte men för faan(!) sluta köp lila färg till håret för i helvete! Och använd inte skiten i barret om du vill bli seriöst bemött

Det är väl självklart vad denna familj lever i för verklighet eller? Denna föräldern kan aldrig ta sig ur den heller. Arma ungar..
Citera
2019-12-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
"Jag vill att folk ska börja se problemen och inte stoppa undan dem hela tiden!, säger Bella i en unik intervju för Exakt24. Detta efter att hon och hennes bror Hampus blivit överfallna av ett ungdomsgäng. Hennes mor Linda menar att det finns en koppling till invandringspolitiken: "Fördriv inte ert eget folk!".

https://www.youtube.com/watch?v=RbZ7GAaNVk8

Hur känns det när det mångkulturella helvetet börjar drabba allt fler?

Vem bär ansvaret för alla dessa importerade problem och kriser?

Så den stackars familjen menar att vi inte hade problem med ungdomsgäng innan vi hade invandringen? Jisses...
Citera
2019-12-29, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Så den stackars familjen menar att vi inte hade problem med ungdomsgäng innan vi hade invandringen? Jisses...

Otroligt korkat inlägg! Det finns en viss skillnad på hur gängen uppträder idag eller då! Fast du bodde väl inte här då?
Citera
2019-12-29, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robtic
Det är väldigt hemskt vad de har utsatts, men jag tycker inte om när du målar upp förorter på det viset. Det blir vi mot dem känsla. Majoriteten av människorna med invandrarbakgrund i förorterna är bra människor som sköter sig.

Det tycker den här mamman också om man har lyssningsförmågan att förstå svenska. Det hon inte gillar är att ouppfostrade småglin får göra som de vill. Men det tycker tydligen du att alla i orten ska acceptera. Snacka om att dumförklara sig själv och alla ordentliga som bor där.
Citera
2019-12-29, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XQW

Skitsnack att de flesta är bra. Hade 100 varit bra och 1 dålig hade väl majoriteten sagt till den ensamma odågan att lägga av?

Babbar är skit. Ingen moral eller självinsikt innehör dem. Kolla hur de uppfostrar sina barn. "Gå ut och slå dig trött i porten med en bandyklubba mamma ska kolla walla walla TV". Att det finns grannar existerar inte i deras värld för de har aldrig haft en tid att passa.

Hamnar deras barn i bråk så har deras ungar aldrig gjort fel. Även fast de kasta sten. Rasist rassit är en bra ursäkt.

Får deras barn dåliga betyg i skolan är det lärarens fel och pappa hottentott får raseriutbrott exakt som sonen sin.

Går ej att resonera med en babbe. En Svensk 5åring har större förmåga tänka samt en förståelse för rätt och fel som babbar aldrig förmår sig att inse.
Senast redigerad av Lastpall500kg 2019-12-29 kl. 09:53.
Citera
2019-12-29, 09:53
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har man varit runt i asien o då menar jag framförallt Kina, Hong Kong, Singapore o Japan så inser man hur föråldrat o efter USA o största delen av Europa är.

Har man varit runt i arabländerna så inser man snabbt deras oförmåga till att själva producera något av värde. Allt som skapas sker med konsulter o utländsk arbetskraft. De är egentligen bara konsumenter.

Folk flyttar bara när de måste, när möjligheten för ett bra liv o att överleva är liten eller borta.

Personligen så tror jag det är kört för Sverige. Det som görs är för lite o för sent. Allt för stora resurser från samhället överförs till att bara hålla stora grupper Ikke produktiva personer vid liv.

Resurser som borde förvaltas av entreprenörer igenom kreativitet o initiativ bygga välstånd samt utveckling.

Det går inte att integrera en grupp som vars ideologi samt utopi är att leva som en beduinkrigare på 1400-talet. Det är dömt att misslyckas.

Även etnisk rensning är ikke längre praktiskt genomförbart som problemlösning.

När det gäller de stackare som fastnat i slummen så är det beklagligt. Men även de har en viktig uppgift innan även de kommer tvingas lämna o det är att rapportera om läget.

Majoriteten av de etniska svenskarna har ingen aning om vad som sker i dessa områden. Vart skattepengarna tar vägen.

Ett växande problem helt skapat av svenska politiker i S, MP, M, C samt L.
Tyvärr kan jag bara instämma. Det som händer nu är konsekvensen av decenniers vanskötsel av landet i kombination med massinvandringen. De senaste årens invandring håller nu på att helt knäcka ett redan hårt överbelastat samhälle.

Asien har sedan länge tagit över industri och teknologi från väst. Strategin har varit att kopiera och förbättra och de har lyckats mycket bra. Människor har också en helt annan attityd och de jobbar oerhört hårt. En enorm skillnad mot utvecklingen i Sverige som går åt helt fel håll.

Det allra största problemet i Sverige är kanske invånarna själva, speciellt vissa grupper som fortfarande tycks tro att Sverige är ett föredöme, att ”vi har råd” att vara en ”humanitär stormakt” och så vidare. Dessa människor finns enligt min erfarenhet främst inom statsapparaten, medierna och kulturen. De är självgoda och arroganta men samtidigt oerhört inskränkta. Dessa människor är också helt dominanta i samhällsdebatten.

Jag vet ingenting om kvinnan i reportaget, mer än det som hon säger själv. Hon säger att hon är socialpedagog på en skola och tidigare arbetat inom vården. Nu pekar jag INTE ut henne MEN jag vet av personlig erfarenhet att MÅNGA inom socialtjänsten och vården länge har varit FÖR invandring och mångkultur. Jag VET av egen erfarenhet att det har varit OMÖJLIGT att varna för det som nu händer UTAN att bli hårt personligt angripen och beskylld för att vara ”rasist”, ”fascist”, ”extrem”, ”ond”, ”bitter”, ”missunnsam”, ”ynklig människa” och så vidare. Det har varit fullständigt omöjligt att diskutera mångkulturpolitiken på en saklig grund. Nu börjar dock det självklara bli så uppenbart att det inte längre går att dölja.

Går Sverige att rädda? Det borde gå men det krävs radikala grepp. Men allra först MÅSTE folk börja FATTA VAD som är problemen och HUR dessa kan lösas. Därför är reportage av detta slag så oerhört viktiga. Folk MÅSTE se och förstå vilken enorm skada sjuklövern har gjort på landet. Och ansvar MÅSTE börja utkrävas.

I nuläget är ALLA som på minsta sätt stöder sjuklövern personligen delaktiga i förstörandet av Sverige. Det finns inga ursäkter eller förmildrande omständigheter kvar. ALLA har ett ansvar i samhället och att välja att förstöra sitt land måste få konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in