Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Vi kanske ska skilja på svensk lag och vad kvinnan i fråga upplever som en våldtäkt. Om hon i fantasin verkligen INTE VILL detta och gör motstånd, så kan det klassas som en våldtäkt upplevelsemässigt. Dock verkade det i fantasin som att hon tände på detta, och således inte gjorde motstånd. Då har hon inte upplevt en våldtäkt och allt vad trauma det kan innebära.
Vad svensk lag säger om detta är för själva frågan om kvinnans lidande är inte särskilt relevant i just detta fall du beskriver.
Vilket ordbajseri!
Du vet att det finns ganska många kvinnor som går igång hårt av att bli dominerade och nedtryckta? Och som tänder på smärta och rädsla. De är många fler än du tror. Faktum är att jag själv var helt chockad en gång i tiden, när jag började upptäcka detta. Den kvinnliga naturen är mångfacetterad, det är väl det som fascinerar?
Att kvinnor i gemen är rena och fina varelser kan du fetglömma. Även du har dolda mörka sidor, och en djurisk åtrå för det abnormala, som du inte har kontroll över. Män brukar vara medvetna om detta för egen räkning, men kvinnor begraver det i förnekelse, djupt nere i sitt psyke. Det är därför många av er mår psykiskt dåligt på grund av den kognitiva dissonans som uppstår. Jag har i princip gjort det till en hobby att utforska dessa mörka vrår, och tro mig, det är ingen smickrande bild som framkommer.
Du är medveten om att du sitter här för att försvara kvinnors heder? Jag vet varför. För när kvinnors sanna natur avslöjas kommer ingen att låta dem ha offerkoftan i behåll, och ingen man vid sinnenas fulla bruk vill uppoffra sig för dem.