2019-12-26, 15:30
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Mm fast nu vart detta i fablernas värld.

Oj vad snabb du är, har du äntligen fattat att det var en fantasi. Och en fantasi utan samtycke, dvs. en fantasi om en våldtäkt trots ditt felaktiga påstående tidigare.
Citera
2019-12-26, 15:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Oj vad snabb du är, har du äntligen fattat att det var en fantasi. Och en fantasi utan samtycke, dvs. en fantasi om en våldtäkt trots ditt felaktiga påstående tidigare.

Tack, jag vet Ikke. men tror inte vi kommer längre i detta, så let's agree to disagre.
Citera
2019-12-26, 15:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du skrev att hon gick igång på att han tog vad han ville ha och att hon inte tittade bakåt en enda gång för att hon tände på att inte veta vem det var. Låter inte som en våldtäkt utan anonymsexfantasi. Och än en gång så vart det en fantasi, inte en mardröm. Det säger sitt

Nej jag skrev inte att det du påstår halvhjärna, och det upphör heller inte att vara en våldtäkt för att tjejen blir tänd eller våt i trosan. Du har verkligen noll koll på det mesta.
Citera
2019-12-26, 15:54
Avstängd
Citat:
Nej jag skrev inte att det du påstår halvhjärna, och det upphör heller inte att vara en våldtäkt för att tjejen blir tänd eller våt i trosan. Du har verkligen noll koll på det mesta.

Du borde läsa vad du själv skriver och inte bara trycka helt måfå på tangentbordet, som du verkar göra. Så skrev du visst.
Citera
2019-12-26, 15:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du borde läsa vad du själv skriver och inte bara trycka helt måfå på tangentbordet, som du verkar göra. Så skrev du visst.

Du ljuger, läs igen så ser du att jag inte skrev något om varför hon inte vände sig om. Du har dålig läsförståelse och tolkar in egna saker.
Citera
2019-12-26, 16:01
Avstängd
Citat:
Du ljuger, läs igen så ser du att jag inte skrev något om varför hon inte vände sig om. Du har dålig läsförståelse och tolkar in egna saker.

Det är underförstått. Det hade du också förstått om du hade annat än kompost mellan öronen.
Citera
2019-12-26, 16:03
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är underförstått. Det hade du också förstått om du hade annat än kompost mellan öronen.

Underförstått=din tolkning

Det fanns som sagt var inget samtycke där, du drar bara förhastade slutsatser eftersom du är korkad halvhjärna och sedan kommer du med falska påståenden baserat på detta.
Citera
2019-12-26, 16:05
Avstängd
Citat:
Underförstått=din tolkning

Det fanns som sagt var inget samtycke där, du drar bara förhastade slutsatser eftersom du är korkad halvhjärna och sedan kommer du med falska påståenden baserat på detta.

Yes, precis som 2 är min tolkning av 1+1.
Citera
2019-12-26, 16:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Yes, precis som 2 är min tolkning av 1+1.

Okej du lever i en värld där du inte kan skilja på fakta och fantasi, det förklarar det mesta om dina absurda inlägg.
Citera
2019-12-26, 16:09
Avstängd
Citat:
Okej du lever i en värld där du inte kan skilja på fakta och fantasi, det förklarar det mesta om dina absurda inlägg.

Jodå, det kan jag, och i detta fallet handlade det just om fantasi... snarare du själv som har det problemet och försöker förvandla det till verklighet..
Citera
2019-12-26, 16:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jodå, det kan jag, och i detta fallet handlade det just om fantasi... snarare du själv som har det problemet, uppenbarligen.

Det förklarade jag för dig från första inlägget men det tog ordentlig tid innan du fattade det halvhjärna. Men det fanns inget samtycke i den fantasin och ingen information om varför hon inte vände sig om. Ändå hittar du på en orsak och kallar det för fakta.
Citera
2019-12-26, 16:13
Avstängd
Citat:
Det förklarade jag för dig från första inlägget men det tog ordentlig tid innan du fattade det halvhjärna. Men det fanns inget samtycke i den fantasin och ingen information om varför hon inte vände sig om. Ändå hittar du på en orsak och kallar det för fakta.

Och jag hävdar att det fanns samtycker iom att det var en fantasi och inte en mardröm. Du är inte lite trög du..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in