2019-12-23, 22:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag hoppas du går tillbaka till detta inlägget om 5 år och synar dig själv. Önslar dig det bästa tills dess <3

Ja fortsätt du med handhjärtan så minskar säkert våldtäkterna.
Citera
2019-12-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja fortsätt du med handhjärtan så minskar säkert våldtäkterna.

Absolut! One ^^ kyuuu ^^ to you <3333
Citera
2019-12-23, 22:56
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ikke halmgubbe, eftersom jag har bett dig komma med lösningar på problemet som ju bevisligen kommer att kvarstå ifall invandrarna kastas ut, och din respons har varit att 'man ju aldrig kan få ner det på noll' och inget mer.

Enhalvboj "jag har precis bränt ner hela huset igen med flit och trots upprepade varningar"

Svenne-i-banan kommer och släcker branden och börjar plocka bort allt bråte "vad har du gjort!? Vad sade jag åt dig? Det här funkar inte du kan inte fortsätta bränna ned hus, det är jättedyrt och farligt"

Enhalvboj "Jag har bett DIG att komma med lösningar på problemet att jag bränner ner hus. Och förresten kommer andra bränna ner hus även om jag slutar."

Djädra oförskämda snorvalp. Du har ingen som helst rätt eller mandat att kräva någonting från oss.
Citera
2019-12-23, 23:18
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Knappast någon högoddsare att du inte skulle begripa det, Läs konversationerna ett par ånger så kanske det dagas för dig

Nej jag vet men jag får ju inte gå på era väckelsemöten heller och suga på den oändliga visdomens skaft.
Citera
2019-12-23, 23:33
Avslutad
Citat:
Det är ju uppenbart att kvinnorna vill bli våldtagna så varför ska vi då egentligen bekämpa detta, de röstar för detta så då borde de väl få det. Däremot borde det inte vara brottsligt när det inte sker mot deras vilja.
Du får en sån där grön tröja som betyder ”jag röstar JA till våldtäkt”. Då vet alla vilka som det är fritt fram att våldta.
Citera
2019-12-23, 23:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du får en sån där grön tröja som betyder ”jag röstar JA till våldtäkt”. Då vet alla vilka som det är fritt fram att våldta.

Jag röstar nej men när majoriteten av kvinnorna röstar ja så är det bara att acceptera våldtäkterna förstås, borde inte ens kallas för våldtäkt när det är önskvärt.
Citera
2019-12-23, 23:38
Avslutad
Citat:
Jag röstar nej men när majoriteten av kvinnorna röstar ja så är det bara att acceptera våldtäkterna förstås, borde inte ens kallas för våldtäkt när det är önskvärt.
Jaså, röstar du nej till våldtäkt nu? Då får du en röd tröja. Man får bara våldta såna som har gröna som har röstat ja till våldtäkt.

Hur är det med personrån förresten, röstar du för eller mot? Och inbrott, så vi vet vilken färg du ska få på din ytterdörr?
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-23 kl. 23:42.
Citera
2019-12-23, 23:42
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Jaså, röstar du nej till våldtäkt nu? Då får du en röd tröja. Man får bara våldta såna som har gröna som har röstat ja till våldtäkt.

Hur är det med rån förresten, röstar du för eller mot?

Jag röstar emot.
Citera
2019-12-23, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Jag röstar emot.
Då får du också en röd tröja.

Vilken färg ska vi sätta på din ytterdörr, röstar du för eller emot inbrott? Så att inbrottstjuvarna vet var de får göra inbrott, de får bara bryta sig in i gröna dörrar där innehavaren har röstat för.
Citera
2019-12-23, 23:45
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Då får du också en röd tröja.

Vilken färg ska vi sätta på din ytterdörr, röstar du för eller emot inbrott? Så att inbrottstjuvarna vet var de får göra inbrott, de får bara bryta sig in i gröna dörrar där innehavaren har röstat för.

Yes nice röd, blev inte vald sist iaf.
Citera
2019-12-23, 23:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Hur är det med personrån förresten, röstar du för eller mot? Och inbrott, så vi vet vilken färg du ska få på din ytterdörr?

Nej så fungerar inte våra lagar, om massan vill att lagarna ska tillåta en viss sak då gäller det samtliga i landet. 60% av kvinnorna röstar ja till fler våldtäkter så då borde det vara tillåtet, varför ska ni nekas att få det ni vill ha?
Citera
2019-12-23, 23:47
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:

Det beror på vad du tänkt måla den med? är en uzbekisk mahogny dörr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in