2019-12-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är ju du som vill ge de sakkunniga mer resurser och mer tid, men du vet inte hur mycket tid? Vi ska vänta för evigt alltså trots att de själva inte har någon lösning och trots att våldtäkterna bara ökar i takt med flyktinginvandringen.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results

Nej, jag vet inte hur mycket tid och jag föreslår inte att vi ska fortsätta som vi gjort förut. VAd jag föreslår kan du hitta i en mängd av de svar jag redan gett dig.

Insanity is replying to the same things over again and expecting different answers
Citera
2019-12-23, 22:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nej, jag vet inte hur mycket tid och jag föreslår inte att vi ska fortsätta som vi gjort förut. VAd jag föreslår kan du hitta i en mängd av de svar jag redan gett dig.

Insanity is replying to the same things over again and expecting different answers

Du vill att vi ska vänta trots att vi har väntat och sett våldtäkterna stiga men du har ingen aning om hur länge vi ska fortsätta med samma sak. Smart!
Citera
2019-12-23, 22:04
Medlem
Citat:
Du vill att vi ska vänta trots att vi har väntat och sett våldtäkterna stiga men du har ingen aning om hur länge vi ska fortsätta med samma sak. Smart!

Jag vill ha föränding. Smart! Och nu ska mina hundar ha föränding i sina blåsor och tarmar. Adjö, Banarne!
Citera
2019-12-23, 22:09
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag vill ha föränding. Smart! Och nu ska mina hundar ha föränding i sina blåsor och tarmar. Adjö, Banarne!

Du vill ha förändring säger du nu men nyss sa du att vi ska vänta och inte ändra politiken.
Citera
2019-12-23, 22:11
Medlem
Citat:
Du vill ha förändring säger du nu men nyss sa du att vi ska vänta och inte ändra politiken.

Har jag aldrig sagt. Hett tips är att läsa det du svarar på. Kan bli ett nyårslöfte kanske?
Citera
2019-12-23, 22:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Har jag aldrig sagt

Så vilken förändring vill du genomföra, hittills har du bara sagt att vi ska ge pengar till sakkunniga men det är ingen förändring, det är mer av samma.
Citera
2019-12-23, 22:19
Medlem
Felpost. Jag orkar inte just nu,. Vi tar det imorgon istället. Varken du eller jag har ett liv ändå Annat än i IT, där vi båda "jobbar"
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-23 kl. 22:26.
Citera
2019-12-23, 22:25
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:

Begriper inte heller logiken om det finns någon, tankegången verkar vara något i stil med tänd på så många hus som möjligt istället för ett tills vi listar ut att vi skall kasta vatten på det.
Citera
2019-12-23, 22:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vilken förändring vill du genomföra?

Det har jag redan svarat på, släng ut alla flyktingar så minskas brottsligheten drastiskt, polis och rättsväsendet får mer tid för varje brott, samhällets kostnader minskas kraftigt så att vi inte behöver skära ned resurser.

Citat:
Hittills har du bara velat ge pengar till cancerforskning, men har inte förklarat exakt hur de ska genomföra arbetet! Mer av samma obotade cancer alltså...

Ditt förslag: Ba utvisa 50% av de som har cancer så löser det sig säkert. Man kan väl inte, inte ha cancer?

Hur mycket glögg har du druckit, jag har inte ens nämnt cancerforskning, det har inget med tråden att göra.

Du glömde också att svara på vad du förespråkade annat än att ge mer pengar till sakkunniga som vi redan har provat. Har du inget annat än mer av samma sak och vänta trots att det går åt fel håll?
Citera
2019-12-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Begriper inte heller logiken om det finns någon, tankegången verkar vara något i stil med tänd på så många hus som möjligt istället för ett tills vi listar ut att vi skall kasta vatten på det.

Knappast någon högoddsare att du inte skulle begripa det, Läs konversationerna ett par ånger så kanske det dagas för dig
Citera
2019-12-23, 22:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1

Det är ju uppenbart att kvinnorna vill bli våldtagna så varför ska vi då egentligen bekämpa detta, de röstar för detta så då borde de väl få det. Däremot borde det inte vara brottsligt när det inte sker mot deras vilja.
Citera
2019-12-23, 22:51
Medlem
Citat:
Det är ju uppenbart att kvinnorna vill bli våldtagna så varför ska vi då egentligen bekämpa detta, de röstar för detta så då borde de väl få det. Däremot borde det inte vara brottsligt när det inte sker mot deras vilja.

Jag hoppas du går tillbaka till detta inlägget om 5 år och synar dig själv. Önslar dig det bästa tills dess <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in