Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Finns ett för nån tusenlapp som heter MS12Q som är ett bra trådlöst system. Ska man trots allt skjuta trådlöst vill man ha ett bra. Stå där på tolvslaget och skiten klickar när man ska avfyra, nej tack..
Jag håller med. När man var ung var det riktigt kul med billiga airbombs men ju äldre man blir får man insikter. Prisdump på airbombs är lika dumt som när man prisdumpade smällare. Och större kvantiteter bidrar till större antal incidenter bland dom få som missbrukar fyrverkeripjäserna. För några år sedan när bonnen sålde Thunder Kings för 10kr/asken så ökade smällandet markant i området. Jag vill ha kvar allt som finns på marknaden just nu så ser gärna okej priser om det kan bidra till färre okynningsskjutningar
Håller med helt o hållet. Ju billigare ju mer snorungar som pangar runt speciellt veckan innan nyår. Och detta leder till irritation vi alla varit unga och kört samma stil. Men ju äldre man blir vill man ha fetare grejer till tolvslaget inget annat.
Varför jag letar efter billigare airbombs är att jag tänkte göra en egen tårta som förra året. Körde på typ 20 airbombs med snabbstubin vilket var väldigt nice.
Tyvärr har jag ingen snabbstubin denna år men man kan lösa alltid med vanlig 3mm visco. Sen har jag köpt eltändning (easylight) får testa på den innan.
Kommer tyvärr inte använda easyligheten på nyår. Då den är planerad till ett frieri framöver. Det är därför jag också köpt 4x Sydney som jag kommer avfyra då.
Enda jag behöver nu är fontäner silver utan knaster samt bengaler.
Även när man friar ska det vara fyrverkerier