2019-12-23, 17:12
Medlem
DaChiefs avatar
Kvinnor borde inte bli våldtagna men blir det ändå.

Folk borde inte bli rånade men blir det ändå.

I slutändan är det upp till varje individ att ta ansvar för sina utkomster och sin säkerhet.

Om man är dyngfull ute sent på natten själv får man skylla sig själv om man råkar ut för något dåligt.
Det borde inte vara så, men så är det.
Citera
2019-12-23, 17:13
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Intala dig vad du vill Banarne

Du har ju bekräftat detta.
Citera
2019-12-23, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du har ju bekräftat detta.

Ikke. Du har intalat dig det
Citera
2019-12-23, 17:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ikke. Du har intalat dig det

Vill du inte ha mer av den politik som får våldtäkterna at explodera? Vill du ändra politiken?
Citera
2019-12-23, 17:33
Avstängd
Citat:
Vill du inte ha mer av den politik som får våldtäkterna at explodera? Vill du ändra politiken?

Jag vill ha politik som syftar åt att ändra pissig människosyn. Detta vill inte SD/Afs/NMR. De har endast ett fokus och det löser inte problemen. De har bara kapat frågan.
Citera
2019-12-23, 17:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag vill ha politik som syftar åt att ändra pissig människosyn. Detta vill inte SD/Afs/NMR. De har endast ett fokus och det löser inte problemen. De har bara kapat frågan.

Och hur ska politiken ändra flyktingarnas människosyn som är grundlagd i den kulturen de är uppväxt med? Tänker du bita ihop nästa gång du blir våldtagen och tänka på att det kanske blir bättre om 100 år?
Citera
2019-12-23, 17:54
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Låt oss kalla det för fotboll istället och att det finns i bägge länder. Sen kommer någon och påstår att man blir av med fotbollen genom att utvisa alla invandrare och helt förbiser det faktum att det finns fotbollsmatcher, fotbollshuliganer osv även bland infödda Svenskar. Det blir ju lite tokigt...
Fattade ingenting. Du får get ett annat exempel. Menar du att det finns ett land som heter "fotboll"?

Citat:
Eller menar du att våldtäkter inte förekommer bland svenskar? Kan du visa mig ett enda land där våldtäkter inte förekommer?
Jo det gör det och våldtäkter förekommer överallt. Vad är din poäng?

Citat:
För att koppla det direkt till TS: Om även Svenskar våldtar. Hur är det automatiskt den våldtagnes fel att den blivit våldtagen, bara för att den inte har röstat på SD/Afs/NMR?
Du kopplar inte alls till TS eftersom du argumenterar emot något som inte står med i TS.
Jag har redan skrivit i TS att inte alla kvinnor ska beskyllas så det är inte alla våldtäktsoffer som ska beskyllas. Det är de kvinnorna som röstar hit våldtäktsmännen och sedan blir våldtagna av de männen som de hämtat hit som ska skylla sig själva.
Vänlig läs TS igen för annars rapporterar jag dig för att vara ett forumtroll.
Citera
2019-12-23, 17:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Fattade ingenting. Du får get ett annat exempel. Menar du att det finns ett land som heter "fotboll"?

Jo det gör det och våldtäkter förekommer överallt. Vad är din poäng?

Du kopplar inte alls till TS eftersom du argumenterar emot något som inte står med i TS.
Jag har redan skrivit i TS att inte alla kvinnor ska beskyllas så det är inte alla våldtäktsoffer som ska beskyllas. Det är de kvinnorna som röstar hit våldtäktsmännen och sedan blir våldtagna av de männen som de hämtat hit som ska skylla sig själva.
Vänlig läs TS igen för annars rapporterar jag dig för att vara ett forumtroll.

Du får läsa om mitt inlägg. Återkom senare
Citera
2019-12-23, 17:59
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Du får läsa om mitt inlägg. Återkom senare
Då slutar väl debatten här eftersom jag redan läst och svarat, och du hade inget att komma med. Tack. God jul.
Citera
2019-12-23, 18:00
Avstängd
Citat:
Och hur ska politiken ändra flyktingarnas människosyn som är grundlagd i den kulturen de är uppväxt med? Tänker du bita ihop nästa gång du blir våldtagen och tänka på att det kanske blir bättre om 100 år?

Det har jag redan sagt. Jag vet inte exakt hur men jag vet att problemet inte försvinner genom att man kastar ut alla invandrare. Hur tycker du man tar tag i problemet efter att alla invandrare kastats ut?
Citera
2019-12-23, 18:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Då slutar väl debatten här eftersom jag redan läst och svarat, och du hade inget att komma med. Tack. God jul.

Den gör nog det då jag besvarat dina frågor och du hävdar att jag inte har något att komma med.
Citera
2019-12-23, 18:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det har jag redan sagt. Jag vet inte exakt hur men jag vet att problemet inte försvinner genom att man kastar ut alla invandrare. Hur tycker du man tar tag i problemet efter att alla invandrare kastats ut?

Precis du bekräftar återigen vad jag skrev. Du ge pengar till resurser för att ordna problemet men du har ingen aning om vad som ska göras för dessa pengar, samt att du vill fortsätta med samma politik som vi kört med hittills.

Med andra ord, våldtäkterna kommer öka ännu mer till ännu högre kostnad.

The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in