Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Låt oss kalla det för fotboll istället och att det finns i bägge länder. Sen kommer någon och påstår att man blir av med fotbollen genom att utvisa alla invandrare och helt förbiser det faktum att det finns fotbollsmatcher, fotbollshuliganer osv även bland infödda Svenskar. Det blir ju lite tokigt...
Fattade ingenting. Du får get ett annat exempel. Menar du att det finns ett land som heter "fotboll"?
Citat:
Eller menar du att våldtäkter inte förekommer bland svenskar? Kan du visa mig ett enda land där våldtäkter inte förekommer?
Jo det gör det och våldtäkter förekommer överallt. Vad är din poäng?
Citat:
För att koppla det direkt till TS: Om även Svenskar våldtar. Hur är det automatiskt den våldtagnes fel att den blivit våldtagen, bara för att den inte har röstat på SD/Afs/NMR?
Du kopplar inte alls till TS eftersom du argumenterar emot något som inte står med i TS.
Jag har redan skrivit i TS att inte alla kvinnor ska beskyllas så det är inte alla våldtäktsoffer som ska beskyllas. Det är de kvinnorna som röstar hit våldtäktsmännen och sedan blir våldtagna av de männen som de hämtat hit som ska skylla sig själva.
Vänlig läs TS igen för annars rapporterar jag dig för att vara ett forumtroll.