2019-12-23, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är som sagt var en extrem skillnad men du är för att den politik som lett till externt många fler våldtäkter ska fortsätta.

Ja men förbered dig på ännu fler våldtäkter då.

Du hävdar det, ja. Och du vet också vad alla andra tycker och tänker, trots att de inte vet det själva, enligt egen utsago.

Japp. Efterson vi lägger för få resurser på att lösa det och ifall SD/Afs/NMR helt magiskt skulle få total majoritet i riksdagen så förbereder jag mig på det samma eftersom de inte har någon lösning på problemet.
Citera
2019-12-23, 16:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Du hävdar det, ja. Och du vet också vad alla andra tycker och tänker, trots att de inte vet det själva, enligt egen utsago.

Japp. Efterson vi lägger för få resurser på att lösa det och ifall SD/Afs/NMR helt magiskt skulle få total majoritet i riksdagen så förvereder jag mig på det samma eftersom de inte har någon lösning på problemet.

Du hade ju ingen lösning sa du så varför förespråkar du då resurser när du inte vet vad som ska göras?
Citera
2019-12-23, 16:33
Avstängd
Citat:
Du har ingen lösning men vill att den politik som kraftigt ökar antalet våldtäkter ska fortsätta. Det låter helt klart som att du vill bli våldtagen.

Nu tycker du dig veta att jag vill bli våldtagen också. Hör du röster eller?
Citera
2019-12-23, 16:35
Avstängd
Citat:
Du hade ju ingen lösning sa du så varför förespråkar du då resurser när du inte vet vad som ska göras?

Jag är inte expert på området. Däremot vet jag att SD/Afs/NMR inte har någon långsiktig lösning eftersom de aldeig kommit med en.
Citera
2019-12-23, 16:36
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Har inte hela lösningen på det. Man måste gå till grunden med varför folk våldtar. Varför folk känner att de kan ta sig den rätten över andra människor. Det är en komplicerad fråga utan ett så simpels svar som 'kasta ut alla invandrare'.

Givetvis är det ju ingen som har, det kanske vi vet om 200 år eller någonting sånt så vad skall man göra framtill dess? skall vi försöka få Sverige så tryggt för kvinnor det bara går och jobba med våra egna män istället för att ta oss an hela världen?

Sen skall alla som våldtar som kan kastas ut också kastas ut. Är väl ingen värde i att ha kvar honom om han så kommer ifrån Danmark eller Afghanistan?
Citera
2019-12-23, 16:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Givetvis är det ju ingen som har, det kanske vi vet om 200 år eller någonting sånt så
vad skall man göra framtill dess? skall vi försöka få Sverige så tryggt för kvinnor det bara går och jobba med våra egna män istället för att ta oss an hela världen?

Sen skall alla som våldtar som kan kastas ut också kastas ut. Är väl ingen värde i att ha kvar honom om han så kommer ifrån Danmark eller Afghanistan?

Vi bör lägga folus på.att ta reda på och besegra anledningarna, man.kan inte utvisa svenskar,
Citera
2019-12-23, 16:41
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Vi bör lägga folus på.att ta reda på och besegra anledningarna, man.kan inte utvisa svenskar,

Du går liksom på repeat nu som en NPC, förstår ju varför folk röstar SD när dom råkar ut för din typ.
Citera
2019-12-23, 16:43
Avstängd
Citat:
Du går liksom på repeat nu som en NPC, förstår ju varför folk röstar SD när dom råkar ut för din typ.

Ja, för argumenten som kastas emot mig är precis dem samma varje gång. Är jag en NPC så är du det med, min vän Det är som en vals. 1-2-3 *repeat infinitum*
Citera
2019-12-23, 16:49
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ja, för argumenten som kastas emot mig är precis dem samma varje gång. Är jag en NPC så är du det med, min vän Det är som en vals. 1-2-3 *repeat infinitum*

Fair enough, lycka till med rekryteringen för saken.
Citera
2019-12-23, 16:50
Avstängd
Citat:
Fair enough, lycka till med rekryteringen för saken.

Tack det samma god jul!
Citera
2019-12-23, 17:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nu tycker du dig veta att jag vill bli våldtagen också. Hör du röster eller?

Jag hör att du vill ha mer av den politik som leder till många fler våldtäkter. Dessutom vill du bekosta resurser trots att du inte vet vad dessa resurser ska göra. Mer skatt och mer våldtäkter alltså, det är vad du vill ha.
Citera
2019-12-23, 17:10
Avstängd
Citat:
Jag hör att du vill ha mer av den politik som leder till många fler våldtäkter. Dessutom vill du bekosta resurser trots att du inte vet vad dessa resurser ska göra. Mer skatt och mer våldtäkter alltså, det är vad du vill ha.

Intala dig vad du vill Banarne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in