2019-12-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMR
Vilken del av landet är detta? Ifall man vill ge sig ut på egen jakt.

Norrlands inland...
Citera
2019-12-17, 15:23
Medlem
Ännu en salong avklarad i min hemstad, och det här kan nog bli en favorit. Gjorde som jag brukar, ringer och bokar en tid, duschar efter jobbet och går till salongen. En söt, ung tjej med långt hår öppnar, jag betalar och hon visar in mig på rummet. Undrar om jag vill duscha först, men det är bara en kvart sedan jag duschade så det behövs inte.

Bra massage med mycket olja, kladdigt och härligt. Ömsom hårt, och ömsom fjäderlätt. Det är upphetsande när hon drar med naglarna över hela kroppen, från huvudet ner till fötterna. Lagom med teasing, en del på baken och nära paketet. När hon står vid huvudet och lutar sig över mig så nuddar hennes bröst mitt huvud. Det verkar lovande tycker jag.

Efter vändning så fortsätter hon massera, en hel del olja, hårt och mjukt, samma lätta beröring med naglarna. Sedan blir det den vanliga diskussionen, hon undrar om jag vill ha något mer? Såklart, vad kan jag få? Inte FS, men B2B för 1000. OK då, hon verkar ha en fin kropp, och det bekräftas när hon tar av sig. Smal, mörk, med små härliga naturliga bröst med stora bröstvårtor.

Sedan börjar hon med den bästa B2B jag har fått (OK då, har bara fått fyra gånger tidigare men ändå). Mycket olja, och hon glider runt på mig, ahh, vad härlig hon är. Riktigt fin kropp, och hetsar verkligen upp mig. Avslutar med HJ, sedan dusch, ensam tyvärr. Skulle gärna vilja att tjejen följer med i duschen någon gång, som jag hört kan hända. Hon säger att jag är välkommen tillbaks, och då är det möjligt att jag kan få mer (tror det är det hon menar). Vi får se nästa år nån gång när jag kommer göra ett återbesök.

Men jag har även 9 andra salonger kvar att testa i min hemstad, det får bli att pröva dem under våren. Vissa ser ut att vara väldigt seriösa, vi får väl se om det stämmer. Hittills är det 6/7 som erbjudit någon form av HE.

Massage 8/10
Tjej 9/10
Extra 9/10 bästa B2B hittills!
Citera
2019-12-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragnar-69
Ännu en salong avklarad i min hemstad, och det här kan nog bli en favorit. Gjorde som jag brukar, ringer och bokar en tid, duschar efter jobbet och går till salongen. En söt, ung tjej med långt hår öppnar, jag betalar och hon visar in mig på rummet. Undrar om jag vill duscha först, men det är bara en kvart sedan jag duschade så det behövs inte.

Bra massage med mycket olja, kladdigt och härligt. Ömsom hårt, och ömsom fjäderlätt. Det är upphetsande när hon drar med naglarna över hela kroppen, från huvudet ner till fötterna. Lagom med teasing, en del på baken och nära paketet. När hon står vid huvudet och lutar sig över mig så nuddar hennes bröst mitt huvud. Det verkar lovande tycker jag.

Efter vändning så fortsätter hon massera, en hel del olja, hårt och mjukt, samma lätta beröring med naglarna. Sedan blir det den vanliga diskussionen, hon undrar om jag vill ha något mer? Såklart, vad kan jag få? Inte FS, men B2B för 1000. OK då, hon verkar ha en fin kropp, och det bekräftas när hon tar av sig. Smal, mörk, med små härliga naturliga bröst med stora bröstvårtor.

Sedan börjar hon med den bästa B2B jag har fått (OK då, har bara fått fyra gånger tidigare men ändå). Mycket olja, och hon glider runt på mig, ahh, vad härlig hon är. Riktigt fin kropp, och hetsar verkligen upp mig. Avslutar med HJ, sedan dusch, ensam tyvärr. Skulle gärna vilja att tjejen följer med i duschen någon gång, som jag hört kan hända. Hon säger att jag är välkommen tillbaks, och då är det möjligt att jag kan få mer (tror det är det hon menar). Vi får se nästa år nån gång när jag kommer göra ett återbesök.

Men jag har även 9 andra salonger kvar att testa i min hemstad, det får bli att pröva dem under våren. Vissa ser ut att vara väldigt seriösa, vi får väl se om det stämmer. Hittills är det 6/7 som erbjudit någon form av HE.

Massage 8/10
Tjej 9/10
Extra 9/10 bästa B2B hittills!

Härligt! Har bara testat 2 av salongerna i din stad, men båda har gett utdelning, en fs (dock för över ett år sedan, den tjejen har slutat tyvärr). Bra att veta att resterande också levererar, kanske skulle våga mig utanför de två ”säkra kort” jag har!
Citera
2019-12-19, 16:08
Medlem
Det var länge sen nu men det blev ett besök i city. Varit där en gång tidigare och fick bra service till vettig peng.

Möttes av en snygging, runt 30 år. Bra kropp utan modifikationer. Beställde en timmes oljemassage och blev visad till ett rum. Kallt som fan ute så jag uppskattade väldigt mycket värmemadrassen.

Massage påbörjades men ingen teasing, det är lite trist men så var det också första gången. Vändning och sen kom frågan. Hade inte så mycket pengar så jag testade BJ för 700. Länge sen BJ, det har varit rätt kass tidigare men jag tänkte testa igen. Dock ville hon inte näcka men jag klämma och känna så mycket jag ville.

Men fy fan vad hon kunde suga. Riktigt grym upplevelse och det tog inte lång tid innan jag sprutade.

Fanns tid kvar på massagen så hon jag fick både lite huvudmassage samt att hon knäckte till valda delar av rygg och nacke.

Är lite sugen på o köra FS med henne så några mer pengar får jag ta med nästa gång.
Citera
2019-12-19, 21:22
Medlem
UppsalaJannes avatar
Älskar era berättelser. Önskar bara att några var från Uppsala, är så sugen att testa
Citera
2019-12-19, 22:07
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJanne
Älskar era berättelser. Önskar bara att några var från Uppsala, är så sugen att testa

Tips: Välj en eller två salonger i Uppsala från TMG, besök dem och upplev deras massage.
Skriv ner dina erfarenheter här och vipps, så har vi berättelser från Uppsala.

Skämt åtsidan, gå ut och prova, det är mycket roligare , thaimassage (eller snarare oljemassage) måste upplevas.
Citera
2019-12-20, 09:55
Medlem
Våga chansa! Av erfarenhet, så har de bästa upplevelserna varit där man minst anar det. Och tro inte att de som är mest påträngande eller snygga tjejerna alltid är de bästa. Det kan mycket väl vara den blyga och/eller äldre tjejen som ser väldigt alldaglig ut. Det gäller allt som kan förväntas när du väl har klätt av dig, massage/bemötande/extra/betalning/efteråt osv

Du kommer att förstå vad jag menar efter att du hållt på ett tag. Det blir en aha-upplevelse 😁
Citera
2019-12-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Våga chansa! Av erfarenhet, så har de bästa upplevelserna varit där man minst anar det. Och tro inte att de som är mest påträngande eller snygga tjejerna alltid är de bästa. Det kan mycket väl vara den blyga och/eller äldre tjejen som ser väldigt alldaglig ut. Det gäller allt som kan förväntas när du väl har klätt av dig, massage/bemötande/extra/betalning/efteråt osv

Du kommer att förstå vad jag menar efter att du hållt på ett tag. Det blir en aha-upplevelse 😁
Precis min erfarenhet oxå😀
Citera
2019-12-21, 11:14
Medlem
[quote=UppsalaJanne|69660135]Älskar era berättelser. Önskar bara att några var från Uppsala, är så sugen att testa[/QUOTE

Hur vet du det?
Citera
2019-12-21, 17:50
Medlem
I ett jobbärende råkade jag befinna mig helt nära en salong som jag besökte för ett antal år sedan och när det drog ihop sig till lunch skyllde jag på att chefen kallade och lämnade mina "tillfälliga kollegor".

Några minuter senare ringde jag på hos salongen som ligger i källarplan i ett område i den stora staden. En thaitjej i 40 - 45årsåldern öppnade och förklarade att det fortfarande var happy hour med 350 spänn för en timma olja. Hon snackade mycket bra svenska, vilket kändes fint, men det var inte hon som skulle massera mig utan en tjej på 30 - 35 år som satt i en sliten soffa. Hon var rätt söt, smal, långt hår och med ett trevligt leende på läpparna. Inte den snyggaste massös jag sett, men över snittet.

Hon visade mig till massagebåsen i den lilla salongen. Det var bara skynken mellan bäddarna så är det fler kunder samtidigt i salongen är det lite indiskret. Jag gick in, näckade helt och la mig på rygg på madrassen med en handduk över midjan.

Kort därefter kom massösen in. Hon var iklädd ett vitt linne och svarta tights, praktiskt, men inte den sexigaste outfits som skådats. Hon sa "turn" och visade med händerna, jag vände mig om och struntade i att lägga handduken över baken och hon la inte dit den.

Massagen var medioker, precis som brukligt på thaimassagesalonger, men när hon ägnade gott om tid på mina ljumskar och skrapade mig försiktigt på pungen så var hon förlåten. Sedan fick jag order att vända mig om igen och hon fnissade när hon såg att jag hade stånd.

Hon ignorerade ståndet till att börja med och masserade vader och fötter utan minsta erotisk touch, sedan flyttade hon sig och placerade sina lår runt mitt huvud medan hon masserade mitt bröst och mage. Jag kände värmen från hennes fitta när den gned fram och tillbaka mot mitt huvud och panna och det tände mig lite extra.

Sedan flyttade hon sig igen och satte sig så mina ben hamnade på var sida av hennes kropp. Hon fokuserade nu helt på det intressanta området mellan navel och lår och "råkade" naturligtvis komma åt kuken mest hela tiden. Sedan frågade hon om extra massage genom det universella tecknet med handen, medan den andra pekade på kuken. Något annat än avrunkning finns inte på menyn. Hon ville ha 500, men vi kom överens om 400.

Hon hällde på olja och började jobba med försiktiga tag och tekniken var perfekt, mjukt, men ändå fast och handen som var ledig användes till att smeka pungen. Hon stressade inte. När hon märkte att hennes behandling började ge resultat så hissade hon med ögonbrynen och log, men istället för att öka farten så sänkte hon den och lättade på trycket. Hon försökte helt enkelt att göra så det inte gick för mig så snabbt.

Tyvärr fungerade det ju inte "hela dagen" och snart nog hade jag svårt att ligga stilla och slappna av. Hon höjde aldrig tempot, men till slut var det omöjligt att hålla emot och jag stönade högljutt när jag kom över hennes händer. Hon fortsatte att runka mig, men undvek att nudda ollonet, vilket jag var tacksam för, i en minut eller två. Sedan torkade hon av mig oljan och jag erbjöds inte att duscha (tveksamt om det finns någon dusch i salongen), därefter klädde jag på mig och blev visad till dörren. Värdinnan som satt i soffan frågade om det var skönt och jag svarade att det var fantastiskt, för det var det.

Totalt kostade lunchen mig 750 kronor!
Senast redigerad av biggus99 2019-12-21 kl. 17:52.
Citera
2019-12-22, 08:34
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Snälla, skriv vad ni betalar i era recensioner.
Att bara läsa hur skön ni har haft det är trevligt men det är viktigt att veta vad allt kostar EFTER prutning. Detta för att ingen ska behöva betala vad som ibland är första beloppet som vissa tjejer begär.
(T ex brukar hj kosta 500 men det går alltid att få ner det till 300 även om vissa tjejer är bra på att antyda att det inte blir något under 500.)

Själv betalar jag aldrigt mer än 300 för hj, 900 för bj och 1200 för fs (08 området).
1200 är då för en snygg och trevlig tjej efter en bra massage.
Bättre med ett hj för 400 där man får tafsa än 300 utan.
Citera
2019-12-22, 17:44
Medlem
Hej!

Efter en stunds frånvaro är jag nu tillbaka. Har hunnit med två olika ställen söder om söder i Stockholm. På ett av dessa ställen blev det även ett återbesök. Summa summarum så har det varit bra upplevelse samtliga gånger. Vänligt bemötande och alla extratjänster har funnits på menyn till ett pris som trots allt känts rimligt. Kommer säkert att återbesöka något av dessa ställen ytterligare en gång innan året är slut

En reflektion är dock att det känns som att kvinnorna blir allt äldre. När jag läser olika recensioner på detta forum verkar detta bekräftas. Jag förstår att det finns "alla typer av tjejer" och att det bara är att leta vidare men vill även kolla med er andra - delar ni min spaning att massöserna i snitt blivit lite äldre de senaste åren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in