2019-12-22, 13:57
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Hur kan hon vara så underutvecklad och barnslig i kroppen när hon är 17 år? Undernäring? Hormonbrist? De flesta 13-åringar har betydligt mer kvinnliga former än Greta.

Det finns iofs ett samband mellan autism och försenad menstruation, men hon kan mycket väl ha gått igenom puberteten utan att få mer än pyttesmå bröst. Konstigare saker har hänt..
Citera
2019-12-22, 13:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hur kan hon vara så underutvecklad och barnslig i kroppen när hon är 17 år? Undernäring? Hormonbrist? De flesta 13-åringar har betydligt mer kvinnliga former än Greta.
Enligt uppgift har hon haft ätstörningar under uppväxten, det kan säkert ha påverkat tillväxten.
Citera
2019-12-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Enligt uppgift har hon haft ätstörningar under uppväxten, det kan säkert ha påverkat tillväxten.

En rejäl östrogenkur och massor av mat och godsaker är vad hon behöver för att bli kvinna
Citera
2019-12-22, 22:20
Medlem
ArthurFlecks avatar
Vad består dina sexuella fantasier om Greta av då, om man får fråga? Vad skulle du helst vilja utföra på/med/i henne? Vilka av hennes begränsade attribut är det som tilltalar dig mest?
Citera
2019-12-23, 10:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
En rejäl östrogenkur och massor av mat och godsaker är vad hon behöver för att bli kvinna
Ett par rejäla biffstekar dagligen kan säkert också få fart på tillväxten.
Citera
2019-12-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ett par rejäla biffstekar dagligen kan säkert också få fart på tillväxten.

Vi får hoppas att mamma Magdalena lagar ordentligt med julmat åt flickebarnet så hon äter upp sig lite över julhelgerna.
Citera
2020-02-26, 19:06
Medlem
HuldumeyStones avatar
Ingen aning om vad som är rätt eller fel här. Hon ser ganska mycket ut som ett barn, ser ung ut för sin ålder tycker ju många men det kan nog delvis bero på hennes stil. Jag har själv uppfattat hennes framtoning som lite ”asexuell” på något sätt men jag gillar den stilen på henne och jag gillar inte att man liksom har krav på unga att de ska behöva börja hålla på med sex och sånt så tidigt. Jag var nog själv rätt ”asexuell” i hennes ålder och hade också ganska ofta håret i två inbakade flätor som mina kompisar gjorde på mig. Kanske du tänder på det där med flätorna? Om du är väldigt mycket äldre än henne är det lite peddovibbar att tända på Greta tycker jag, eftersom hon har så ungt utseende för sin ålder.
Senast redigerad av HuldumeyStone 2020-02-26 kl. 19:24.
Citera
2020-02-26, 22:00
Medlem
Något mer avtändande än Greta har jag svårt att tänka mig.... Möjligen smiska upp hennes nakna arsle, så hon kommer till sans
Citera
2020-02-26, 22:11
Medlem
Hon ser ju ut som en rumpnisse.
Citera
2020-02-26, 22:31
Medlem
Hon är klart i Laleh klass. Unfuckable.
Citera
2020-02-29, 03:20
Medlem
Is probably a strange existence for that person in REALITY. Being chosen to change nothing new into something lasting for the world. Facing the ultimate opposition. But still being so strong, persistent and intelligent that one person's ideas and fighting spirit makes miracles actually something real. Never before done - from nothing! Going against the current like no other human have accomplished. That person is so influential Jesus got himself beat. Anti-Christ is a teenage girl! ;-)
TIMES 2019 MOST INFLUENTIAL PERSON OF THE YEAR IS NOT GRETA BUT DAMN SEXY!
Citera
2020-03-05, 22:40
Medlem
Fakery?https://twitter.com/tollclara/status...33022860103681
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här