Undrar om hon ar oskuld? Hon kanske bara tar den i 2an? Nagon som vet? Med en pase pa huvudet skulle man ju kunna bjuda henne pa en aktur pa kuk karusellen. Hennes huvud alltsa. Pasen alltsa. Man vill ju inte stirra in i det helgalna nyllet frivilligt. Risk for mardrommar. Ett klimatvanligt knull utan for mycket co2 utslspp. Hon blir garanterat nojd. Och spela in en video "Greta visar sitt Lilla klimathal", blir garanterat en hit.
.
Så påse för att slippa se hennes ansikte men du vill knulla en kropp som ser ut att vara 12?
Så påse för att slippa se hennes ansikte men du vill knulla en kropp som ser ut att vara 12?
Nej fy fan inte frivilligt. Snarare ett straffknull. Stoppa henne i en svart sopsack med ett hal i sa man slipper se henne. Sen kanske det fungerar. Och du da?
Nej fy fan inte frivilligt. Snarare ett straffknull. Stoppa henne i en svart sopsack med ett hal i sa man slipper se henne. Sen kanske det fungerar. Och du da?
Påse eller inte påse så är det fetnej för min del. Ser någon ut som ett barn så är det nej
Alla vill knulla Greta! Antingen för att de är vänsterhjon som har en crush på henne, eller för att de är dödsnazister som vill straffknulla henne . Så nej, du är helt normal.
Ja, det är fel. Definitivt pedofilvarning om du har några som helst sexuella tankar om henne. Hennes kropp är ett barns, hon är prepubertal och inte redo.
Om någon kunde offra sig och suga av klittan på henne kanske hon skulle hitta
tillbaka till lugnet i tillvaron och klimatångesten gå över.
Jag skulle kunna ta på mig uppdraget för att rädda planeten
Hur kan hon vara så underutvecklad och barnslig i kroppen när hon är 17 år? Undernäring? Hormonbrist? De flesta 13-åringar har betydligt mer kvinnliga former än Greta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!