2019-12-21, 16:16
Medlem
Kan någon kunnig här beskriva några amfetaminsorter - både de farliga och de som inte är så utblandade?

Stämmer det att det tillverkas i mindre hygieniska utrymmen?
Citera
2019-12-21, 17:58
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Har fått tag på riktigt potent affe, sägs det. Vad är en perfekt startdos?
runt 50-100 mg borde göra tricket om du är ny på cs
Citera
2019-12-21, 18:03
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Drog 0.1 nyss och blev bara lätt nervös?
Lita inte på en langares ord i fortsättningen
Citera
2019-12-21, 19:33
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
runt 50-100 mg borde göra tricket om du är ny på cs
This, dock testa 50mg nasalt eller 100mg oralt, då hur du tar även spelar in på en bra startdos. Eller så gör man som mitt första race och yolo it, doser på 300-500 mg oralt. Nej, inget jag skulle rekomendera någon även fast jag älskade det ruset man fick av det, man får hjärtklappning delux och man kan nästintill känna hur blodet rusar i ådrorna, för väldigt många kan detta utlösa ångest eller panikångest. Ja, och sen om man återdoserar för ofta så börjar man må riktigt illa, tvärdäckning delux, sen kan man få sig en redig at i 2-3 dagar. Hmm, kommer aldrig glömma min första helg på skorna trots att det i slutändan vart på tok för mycket, nog bland dom bästa rusen jag haft på skor ^^. Konstigt dock att jag "bara" lyckats överdosera så pass att jag somnat 2 gånger till efter det, iofs så har jag inte alltför ofta kört på dom doserna oralt för att jag ska lyckas (hmm.. nåja, kom på att dom andra gångerna så var iaf ena enbart nasalt, var för rent eller något så jag återdosera å åter återdosera då jag aldrig fick känna mig speedad, fortsatte även när jag kände att hjärnan började lägga av konstigt nog, sa t.o.m till polarn att spelar ingen roll hur mycket mer jag tar så kommer jag inte piggna till)
Citera
2019-12-21, 20:22
Medlem
st33rs avatar
När ni pratar om 50mg mg hit och 50 mg dit , syftar ni då på 100 % rent amfetamin?

Enda man kan räkna så exakt på är väl attentin /metamina men lite svårt överföra till olagligt tjack. Där är ju det som uppfattas som dunder kanske på sin höjd 40-50% om du har tur

Vid beslag av polisen tror jag genomsnittet är kring 20-30%
Senast redigerad av st33r 2019-12-21 kl. 20:26.
Citera
2019-12-21, 20:34
Medlem
Precis dragit en jävel efter 3års nykterhet. Starka grejer ifrån Tyskland som legat i hemmet i några år.

Får se hur detta slår!! Haha

Kommer tillbaka med en kortfattad rapport. Knappt 5min har gott och känner redan av det goda.

// ifrån toaletten.
Citera
2019-12-21, 22:03
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Precis dragit en jävel efter 3års nykterhet. Starka grejer ifrån Tyskland som legat i hemmet i några år.

Kommer tillbaka med en kortfattad rapport. Knappt 5min har gott och känner redan av det goda.

// ifrån toaletten.

Hur bevarar du tjo några år? Har bara haft lite pulver hemma i någon månad som gick från vitt till gult förvarat i kylskåp, då kände jag mig inte lika sugen.
Senast redigerad av Retornofde 2019-12-21 kl. 22:08.
Citera
2019-12-21, 23:27
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
När ni pratar om 50mg mg hit och 50 mg dit , syftar ni då på 100 % rent amfetamin?

Enda man kan räkna så exakt på är väl attentin /metamina men lite svårt överföra till olagligt tjack. Där är ju det som uppfattas som dunder kanske på sin höjd 40-50% om du har tur

Vid beslag av polisen tror jag genomsnittet är kring 20-30%
Vetifan om procenten, poängen var väl att en nybörjare bör börja lågt och återdosera efter behov

Med det jag har atm gör 50mg mer eller mindre en del skillnad, har ingen större tolerans dock, med det jag hade tidigare gjorde det inte ett skit, kunde ta 3ggr så mycket som jag tagit just nu utan att nå samma nivå så är ju alltid svårt med exakta rekommendationer på doser
Citera
2019-12-22, 01:01
Medlem
Skulle icke röra droger själv men jag är ändå intresserad av det rent tekniska och vetenskapliga i ämnet och forskningen kring de olika drogerna och deras påverkan på människokroppen och hjärnan.

Vad är skillnaden på amfetamin som vissa får utskrivet mot sjuklig trötthet av läkare och på amfetaminet som missbrukare köper olagligt? Är det lagliga amfetaminet hos apoteket renare? Renare på vilket sätt isåfall? Varför säljs inte den "lagliga" drogen i form av amfetaminpiller på samma sätt som lagligt utskriven benso eller dylikt säljs av langare?

Och jag undrar, ni som håller på med denna ökända drog, främst ni som tar den i näsan, får ni någonsin ont i huvud eller mage eller dylikt av att intaga detta? Måste väl tära nåt otroligt på kroppens organ, då jag läst att det ju ofta rinner från näsan ned i magen på många? Kroppen måste ju reagera på detta som om den fått i sig nåt slags gift som inte bör vara där tänker jag. Har nån här fått permanenta skador av amfetaminet? Hur och vad för skador då, och vad är vanligast att skada i kroppen av såpass konstant amfetaminbruk?
Citera
2019-12-22, 01:18
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Skulle icke röra droger själv men jag är ändå intresserad av det rent tekniska och vetenskapliga i ämnet och forskningen kring de olika drogerna och deras påverkan på människokroppen och hjärnan.

Vad är skillnaden på amfetamin som vissa får utskrivet mot sjuklig trötthet av läkare och på amfetaminet som missbrukare köper olagligt? Är det lagliga amfetaminet hos apoteket renare? Renare på vilket sätt isåfall? Varför säljs inte den "lagliga" drogen i form av amfetaminpiller på samma sätt som lagligt utskriven benso eller dylikt säljs av langare?

Och jag undrar, ni som håller på med denna ökända drog, främst ni som tar den i näsan, får ni någonsin ont i huvud eller mage eller dylikt av att intaga detta? Måste väl tära nåt otroligt på kroppens organ, då jag läst att det ju ofta rinner från näsan ned i magen på många? Kroppen måste ju reagera på detta som om den fått i sig nåt slags gift som inte bör vara där tänker jag. Har nån här fått permanenta skador av amfetaminet? Hur och vad för skador då, och vad är vanligast att skada i kroppen av såpass konstant amfetaminbruk?
Sök för helvete. Ständig fråga.
Citera
2019-12-22, 04:06
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Alla på flugsvamp skriver att de här 72% vilket är skitsnack. Om du kollar mdma där så kommer du se att alla skriver att deras är 84%.
Jag tror inte att ens 80% av de som säljer där har koll på vad deras grejer ligger på för %
Ta det lugnt där ute.
Ja alla sorter ja beställt ja kan säga direkt att det Max kan ha varit ca 60% för när ja löser upp de blir de liksom nå små klumpar som inte riktigt löser upp sig.
Så det är ju något annat. Any way en gång fick ja nå vita stenar hade inga höga förväntningar sluta med att ja skrev snusk till bruset lite här och där ringde och pladdra som fan
Men jag mådde bra Inge jävla led verk eller ångest ruskigt bra var det men nä jag skulle gissa på Max 65 renlighet.
Ja ska prova beställa och extrahera allt 3 omgångar.
Ja ta det Lungt där ute
Citera
2019-12-22, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1

// ifrån toaletten.

Det slog ju ganska bra det där. Tiden flög förbi.

Ena polarn blev knepig och gick och la sig, han mådde inte riktigt ok innan så han klarar sig.
Den andra har suttit inlåst nu i flera timmar och tittar på porr.

Försökt få honom att göra mig sällskap men det enda svaret jag får är "Lite till, så jävla inne i detta"

Så går det när man ber om påfyllning när käften redan går i ett.

Jag gick in till honom tidigare, innan jag visste vad han höll på med. Så smart man blir av det där pulvret så låtsas han sova. Telefonen låg bredvid med skärmen nedåt och han lyckades inte få av sig hörlurarna i tid. Så jag sa bara "Tittar du porr eller?" så får man ett ynkligt "ja" tillbaka. Haha

Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
Hur bevarar du tjo några år? Har bara haft lite pulver hemma i någon månad som gick från vitt till gult förvarat i kylskåp, då kände jag mig inte lika sugen.

Inte mitt. Han jag delar boende med påstod iaf att det hade legat hemma länge utan att han ens visste om det. Bra grejer iaf, inte ens tagit 200mg och är fortfarande igång. Börjar bli dags för påfyllning dock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in