Citat:
Ursprungligen postat av
CB1
Precis dragit en jävel efter 3års nykterhet. Starka grejer ifrån Tyskland som legat i hemmet i några år.
Får se hur detta slår!! Haha
Kommer tillbaka med en kortfattad rapport. Knappt 5min har gott och känner redan av det goda.
// ifrån toaletten.

Det slog ju ganska bra det där. Tiden flög förbi.
Ena polarn blev knepig och gick och la sig, han mådde inte riktigt ok innan så han klarar sig.
Den andra har suttit inlåst nu i flera timmar och tittar på porr.
Försökt få honom att göra mig sällskap men det enda svaret jag får är "Lite till, så jävla inne i detta"
Så går det när man ber om påfyllning när käften redan går i ett.
Jag gick in till honom tidigare, innan jag visste vad han höll på med. Så smart man blir av det där pulvret så låtsas han sova. Telefonen låg bredvid med skärmen nedåt och han lyckades inte få av sig hörlurarna i tid. Så jag sa bara "Tittar du porr eller?" så får man ett ynkligt "ja" tillbaka. Haha
Citat:
Ursprungligen postat av
Retornofde
Hur bevarar du tjo några år? Har bara haft lite pulver hemma i någon månad som gick från vitt till gult förvarat i kylskåp, då kände jag mig inte lika sugen.
Inte mitt. Han jag delar boende med påstod iaf att det hade legat hemma länge utan att han ens visste om det. Bra grejer iaf, inte ens tagit 200mg och är fortfarande igång. Börjar bli dags för påfyllning dock!