2019-12-22, 06:15
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Det slog ju ganska bra det där. Tiden flög förbi.

Ena polarn blev knepig och gick och la sig, han mådde inte riktigt ok innan så han klarar sig.
Den andra har suttit inlåst nu i flera timmar och tittar på porr.

Försökt få honom att göra mig sällskap men det enda svaret jag får är "Lite till, så jävla inne i detta"

Så går det när man ber om påfyllning när käften redan går i ett.

Jag gick in till honom tidigare, innan jag visste vad han höll på med. Så smart man blir av det där pulvret så låtsas han sova. Telefonen låg bredvid med skärmen nedåt och han lyckades inte få av sig hörlurarna i tid. Så jag sa bara "Tittar du porr eller?" så får man ett ynkligt "ja" tillbaka. Haha

Inte mitt. Han jag delar boende med påstod iaf att det hade legat hemma länge utan att han ens visste om det. Bra grejer iaf, inte ens tagit 200mg och är fortfarande igång. Börjar bli dags för påfyllning dock!

Det fetade citatet; underbart är kort men det insnöade fokus affe ger när man sätter sig in i någonting givande är fantastiskt!

Det maniska porrsurfandet är en klassiker också

Dikten om amfetamin skriven av samme moderator som lämnat ett stående meddelande vid inlägg gör sig ständigt påmind när man börjar landa!
(FB) amfetamin - en hatkärlek
Citera
2019-12-22, 10:49
Medlem
Har en 1g tjack inför nyår och ska på rave.

Hur mycket och ofta bör man ta under kvällen? Tänkte börja runt 20 och festa fram tills 07, jag har tagit en hel del kokain tidigare men aldrig tjack.
Citera
2019-12-22, 11:35
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtrizeps

Hur mycket och ofta bör man ta under kvällen? Tänkte börja runt 20 och festa fram tills 07, jag har tagit en hel del kokain tidigare men aldrig tjack.
skulle nog säga 0.2 bomb och sen fylla på med 0.1 näsor om det är första gången.
Citera
2019-12-22, 11:46
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:

Jag föreslår att du testar någon dag tidigare, förslagsvis hemma i en tryggare och lugnare miljö än i en lokal med svettiga kroppar, blinkande lampor och hög musik.
Börja med att hacka upp en lika stor lina du brukar göra med kokain, det är alltid bättre att vara försiktig med nytt pulver oavsett hur erfaren man är så man märker hur mycket drag det är i produkten. Är du inte nöjd fyller du på efter en timma. Upprepa detta tills du känner dig nöjd och knarka lugnt och försiktigt!

Lycka till!
Citera
2019-12-22, 20:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:

Slå i sig allt på en gång. Ring upp din lokala Kenta och köp 25g till.

Nej skämt åtsido. Om det är första gången på dos och doset håller fin kvalité så borde en 150mg göra sig bra nasalt. Och sedan doserar du vid behov.
Citera
2019-12-23, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggalangelo
Fick reda av idioten till kran att han rullat joint och grävt med fingrarna i tjackpåsen innan han gav mig den... inte konstigt att man mådde så löjligt dåligt som man gjorde -.-
Ska det ha påverkat renheten såpass att du blev sjuk? Brukar du få ditt tjack från den bokstavliga kranen eller?
Citera
2019-12-23, 03:45
Medlem
Receptads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
skulle nog säga 0.2 bomb och sen fylla på med 0.1 näsor om det är första gången.

Plus 1 på den där, och precis som med Cola bör du ha druckit en del innan och fortsätta dricka en del sprit under ruset av tjack för att slippa en del biverkningar samt vara avslappnad med ändå påtänd.
Citera
2019-12-23, 12:05
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptad
Plus 1 på den där, och precis som med Cola bör du ha druckit en del innan och fortsätta dricka en del sprit under ruset av tjack för att slippa en del biverkningar samt vara avslappnad med ändå påtänd.
Totalt onödigt att dricka alkohol till amfetamin.
Citera
2019-12-23, 12:23
Medlem
Kletigt tjack

Fick hem tjack idag som var kletigt. Hur gör jag för att få det torrt för att dra det i näsan? Har hört om frysen och att torka under en lampa. Vad är bästa sättet och kommer jag att få det lika torrt som pulver?
Citera
2019-12-23, 12:29
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Skulle icke röra droger själv men jag är ändå intresserad av det rent tekniska och vetenskapliga i ämnet och forskningen kring de olika drogerna och deras påverkan på människokroppen och hjärnan.

Vad är skillnaden på amfetamin som vissa får utskrivet mot sjuklig trötthet av läkare och på amfetaminet som missbrukare köper olagligt? Är det lagliga amfetaminet hos apoteket renare? Renare på vilket sätt isåfall? Varför säljs inte den "lagliga" drogen i form av amfetaminpiller på samma sätt som lagligt utskriven benso eller dylikt säljs av langare?

Och jag undrar, ni som håller på med denna ökända drog, främst ni som tar den i näsan, får ni någonsin ont i huvud eller mage eller dylikt av att intaga detta? Måste väl tära nåt otroligt på kroppens organ, då jag läst att det ju ofta rinner från näsan ned i magen på många? Kroppen måste ju reagera på detta som om den fått i sig nåt slags gift som inte bör vara där tänker jag. Har nån här fått permanenta skador av amfetaminet? Hur och vad för skador då, och vad är vanligast att skada i kroppen av såpass konstant amfetaminbruk?
Bränner i näsan direkt efter intag och höjd puls såklart annars mår man bara bra, ångest och paranoia av höga doser däremot. Kroppen känns sliten dagen efter, speciellt kuken som jobbat hårt i några timmar . Vanligast skada är väl att få muskeltics efter regelbundet bruk som att stampa med fötterna konstant, vet folk som varit nyktra i flera år som fortfarande gör det.
Citera
2019-12-23, 12:52
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friskt
Fick hem tjack idag som var kletigt. Hur gör jag för att få det torrt för att dra det i näsan? Har hört om frysen och att torka under en lampa. Vad är bästa sättet och kommer jag att få det lika torrt som pulver?

frysen funkar bra, men du kan även smeta ut det i tunt lager på en talrik och låta det stå i rumstemperatur några timmar. Oavsett tillvägagångssätt när det har stelnat hackar du upp det. Kan hjälpa med rakblad.
Citera
2019-12-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
frysen funkar bra, men du kan även smeta ut det i tunt lager på en talrik och låta det stå i rumstemperatur några timmar. Oavsett tillvägagångssätt när det har stelnat hackar du upp det. Kan hjälpa med rakblad.

Schysst tack, ska pröva detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in