2019-12-19, 21:56
Medlem
Har fått tag på riktigt potent affe, sägs det. Vad är en perfekt startdos?
Citera
2019-12-19, 22:39
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society

8. Vilken dos ska man ta?
Det finns mycket som komplicerar doseringsråd. Kroppsbyggnad, metaboliseringstakt, tolerans, blodtryck och olika sjukdomstillstånd påverkar. Hur mycket man behöver beror givetvis också på vilket sätt man intar drogen och vilken renhet pulvret har. En nybörjare bör, för säkerhets skull, börja med 50mg eller mindre vid snortning eller oralt intag (jag skulle inte rekommendera en nybörjare att injicera) och därefter pröva sig försiktigt fram. Personen man köpte amfetaminet av kan ofta ge bra råd.
Citera
2019-12-19, 22:45
Medlem
Drog 0.1 nyss och blev bara lätt nervös?
Citera
2019-12-19, 22:59
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society

testa med 0,2, sen ska du inte behöva ta mer på några timmar
är det normalbra och du inte är van vid tjack kanske du gör av med ett halvt gram på ett dygn
Citera
2019-12-21, 10:49
Medlem
snusaren92s avatar
Halloj fick tag på ett amfetamin som ska vara 90 procent rent. Men det måste vara skitsnack ja kan tänka mig att de kanske skulle kunna vara 70 men i alla fall detta ska vara top notche hjätte många älskar de men ja har tagit 2 panor en i går en i dag.
Den effekt ja får när ja tar det iv är ångest lite skakig i händern.
Så ja undrar om ja tar för mycket.
Ja tar minst 0,3-0,2
Man ska lätt kunna blanda ut det med samma mängd ja innehar då lär det ju endå vara insane grejer.
Men ja blir väldigt lugn ingen skjuts alls eller man blir varm typ.
Vad skulle ni göra banka ut det för att enklare kunna dosera och så vidare.
Citera
2019-12-21, 11:34
Medlem
st33rs avatar
Hur tar du tjacket?

Med tanke på att du verkar va total nybörjare och behövde fråga vad man ska ta första gången, det där snacket om."panor", pannor menar du, du menar att du injicerat tjacket?

Sen det där med 90% är skitsnack. Jag gissar att du köpt det på flugsvamp ?

Tjacket är på sin höjd 80% i "fabriken "
Så att du har 90% låter osannolikt

Flugsvsmp-tjacket är vad jag fförsått det mediokert och inte sällan rc-bankat
Citera
2019-12-21, 13:31
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Halloj fick tag på ett amfetamin som ska vara 90 procent rent. Men det måste vara skitsnack ja kan tänka mig att de kanske skulle kunna vara 70 men i alla fall detta ska vara top notche hjätte många älskar de men ja har tagit 2 panor en i går en i dag.
Den effekt ja får när ja tar det iv är ångest lite skakig i händern.
Så ja undrar om ja tar för mycket.
Ja tar minst 0,3-0,2
Man ska lätt kunna blanda ut det med samma mängd ja innehar då lär det ju endå vara insane grejer.
Men ja blir väldigt lugn ingen skjuts alls eller man blir varm typ.
Vad skulle ni göra banka ut det för att enklare kunna dosera och så vidare.
Ingen sitter på 90% dos i Sverige och slår i sig 0.2-0.3or. Gå till din kran och kräv pengarna tillbaka.
Citera
2019-12-21, 14:51
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Flugsvsmp-tjacket är vad jag fförsått det mediokert och inte sällan rc-bankat

Jag tror nog det finns lika mycket bankat på fs som irl. Av min erfarenhet brukar det hålla högre standard än vad jag kan få tag i på gatan, det som underlättar är ju att du kan läsa vad andra testkaniner har att säga innan du klickar hem det.
Citera
2019-12-21, 14:53
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ingen sitter på 90% dos i Sverige och slår i sig 0.2-0.3or. Gå till din kran och kräv pengarna tillbaka.
Det kommer från flugsvamp ligger top tre det bästa där klart ja vet att de inte finns 90 rekordet man har sett är 82 procent renlighet metamfetamin 97 tror ja
Citera
2019-12-21, 15:18
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Det kommer från flugsvamp ligger top tre det bästa där klart ja vet att de inte finns 90 rekordet man har sett är 82 procent renlighet metamfetamin 97 tror ja
Alla på flugsvamp skriver att de här 72% vilket är skitsnack. Om du kollar mdma där så kommer du se att alla skriver att deras är 84%.
Jag tror inte att ens 80% av de som säljer där har koll på vad deras grejer ligger på för %
Ta det lugnt där ute.
Citera
2019-12-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Allt tjack luktar från början. Det är när du renat det med aceton som det inte luktar någonting.

Fattar inte vad för tjack du har fått. Metamina?

Jag är inte så hemma med Amfetamin (tjack låter pundigt), men har tyvärr hört att helt doftfritt amfetamin kan vara livsfarligt - partiell blindhet och annat.

Vet någon vad detta är för amfetamin?
Citera
2019-12-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
Jag tror nog det finns lika mycket bankat på fs som irl. Av min erfarenhet brukar det hålla högre standard än vad jag kan få tag i på gatan, det som underlättar är ju att du kan läsa vad andra testkaniner har att säga innan du klickar hem det.

Vad är utmärkande för detta A?

Doft, färg osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in