• 1
  • 2
2019-12-20, 20:26
Medlem
Tja!
En snubbe jag trffar till och frn har betett sig lite konstigt. Vi har under en tid trffats fr enbart sex och mys. Han frgade om jag ville komma och ta middag med honom och sedan sa han pltsligt att han mste jobba.

Igr sa jag till honom att jag inte r en tjej man kan behandla hur som helst. Och att jag tyckte han betedde sig sneaky. Och avslutade det med att vi nog inte borde trffas mer.

Han bad om urskt och sa att han tyckte jag var nice som fan, och inte ville att jag skulle se honom sneaky. och avslutade dey med hoppas vi kan trffas p andra preferenser framt

Vad fan betyder det? Som vnner?
Senast redigerad av Elgatoloco 2019-12-20 kl. 20:46.
Citera
2019-12-20, 20:41
Medlem
Han ser er som knullkompisar, du verkar se det som att ni r ett par.
Citera
2019-12-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prestost
Han ser er som knullkompisar, du verkar se det som att ni r ett par.
Yeah well, jag svarade ocks vi kanske inte borde ses mer

Drav undrar jag vad han menar med andra preferenser. Isfall drar jag boy bye str tusen i k. Mitt vrde r fan hgre n alla mn
Citera
2019-12-20, 20:45
Medlem
Att ta middag tillsammans r att dejta, allts att han vill ha mer. Inte bara kk utan mer ett riktigt frhllande.
Citera
2019-12-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annahoj99
Att ta middag tillsammans r att dejta, allts att han vill ha mer. Inte bara kk utan mer ett riktigt frhllande.

Aha, det r kanske drfr han r s mn om att alltid laga mat till mig nr jag r hemma hos honom? Vldigt noga med att inte ha sex direkt osv, ibland kan han dra sig undan den biten fr att enbart mysa.
Citera
2019-12-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgatoloco
Aha, det r kanske drfr han r s mn om att alltid laga mat till mig nr jag r hemma hos honom? Vldigt noga med att inte ha sex direkt osv, ibland kan han dra sig undan den biten fr att enbart mysa.

Lagar en man mat till dig och vill mysa med dig s r han frlskad. Hade det bara gllt lttillgngligt sex s hade han skippat maten och myset.
Citera
2019-12-20, 21:02
Medlem
Citat:
Tja!
En snubbe jag trffar till och frn har betett sig lite konstigt. Vi har under en tid trffats fr enbart sex och mys. Han frgade om jag ville komma och ta middag med honom och sedan sa han pltsligt att han mste jobba.

Igr sa jag till honom att jag inte r en tjej man kan behandla hur som helst. Och att jag tyckte han betedde sig sneaky. Och avslutade det med att vi nog inte borde trffas mer.

Han bad om urskt och sa att han tyckte jag var nice som fan, och inte ville att jag skulle se honom sneaky. och avslutade dey med hoppas vi kan trffas p andra preferenser framt

Det lter som han vill mer n att knulla. Men just nu jobbar han, middag ngon gng i framtiden, han vill ha en dejt!
Citera
2019-12-20, 21:05
Medlem
BenDaviss avatar
Han frsker sga under andra premisser.

Sen undrar jag om han sjlv frstr vad det betyder. Du inser vl att du ber oss tolka vad en idiot menar, vilket kan vara lite vadsomhelst?

Jag frstr inte varfr du inte frgar han vad han menar, det r bara han som kan svara.
Citera
2019-12-20, 21:07
Medlem
f30malmos avatar
Har svrt fr otydliga mn. Hade blivit uttrkad direkt. Han gr det ju med vilje.
Citera
2019-12-20, 21:08
Medlem
Arsenikarsles avatar
Jag tror inte han vet vad "preferenser" betyder.

En gyllene regel: Om en snubbe gr dig s pass frvirrad att du mste skriva p ett forum fr att f veta vad han menar r det inte vrt det, s jvla svrt r det inte att vara tydlig med vad man vill.
ven om man inte vet exakt vad man vill kan man vara tydlig med det.

Frvirrande snubbar drar bara energi, skit i det.
Citera
2019-12-20, 21:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Tja!

Preferenser r fel ord, det betyder "vad man fredrar", han menade antagligen "premisser", under andra frutsttningar. S antingen vill han ha det mer serist eller mindre serist. Prova att bjuda honom p middag istllet och se vad han sger.
Citera
2019-12-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Jag tror inte han vet vad "preferenser" betyder.

En gyllene regel: Om en snubbe gr dig s pass frvirrad att du mste skriva p ett forum fr att f veta vad han menar r det inte vrt det, s jvla svrt r det inte att vara tydlig med vad man vill.
ven om man inte vet exakt vad man vill kan man vara tydlig med det.

Frvirrande snubbar drar bara energi, skit i det.
Men han r yngre n mig och rtt osker. Frgade honom nyss och det stmde mkt vl med att han ville mer n att bara ligga. Vi har inte haft denna konversationen och jag r sjlv en person som frvirrar folk och inte vgar visa vad jag vill. Antar vi frtjnar varandra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in