• 1
  • 2
2019-12-20, 20:26
Medlem
Tja!
En snubbe jag träffar till och från har betett sig lite konstigt. Vi har under en tid träffats för enbart sex och mys. Han frågade om jag ville komma och äta middag med honom och sedan sa han plötsligt att han måste jobba.

Igår sa jag till honom att jag inte är en tjej man kan behandla hur som helst. Och att jag tyckte han betedde sig sneaky. Och avslutade det med att vi nog inte borde träffas mer.

Han bad om ursäkt och sa att han tyckte jag var nice som fan, och inte ville att jag skulle se honom sneaky. och avslutade dey med ”hoppas vi kan träffas på andra preferenser framåt

Vad fan betyder det? Som vänner?
Senast redigerad av Elgatoloco 2019-12-20 kl. 20:46.
Citera
2019-12-20, 20:41
Medlem
Han ser er som knullkompisar, du verkar se det som att ni är ett par.
Citera
2019-12-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prestost
Han ser er som knullkompisar, du verkar se det som att ni är ett par.
Yeah well, jag svarade också ”vi kanske inte borde ses mer”

Därav undrar jag vad han menar med andra preferenser. Isåfall drar jag boy bye står tusen i kö. Mitt värde är fan högre än alla män
Citera
2019-12-20, 20:45
Medlem
Att äta middag tillsammans är att dejta, alltså att han vill ha mer. Inte bara kk utan mer ett riktigt förhållande.
Citera
2019-12-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annahoj99
Att äta middag tillsammans är att dejta, alltså att han vill ha mer. Inte bara kk utan mer ett riktigt förhållande.

Aha, det är kanske därför han är så mån om att alltid laga mat till mig när jag är hemma hos honom? Väldigt noga med att inte ha sex direkt osv, ibland kan han dra sig undan den biten för att enbart mysa.
Citera
2019-12-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgatoloco
Aha, det är kanske därför han är så mån om att alltid laga mat till mig när jag är hemma hos honom? Väldigt noga med att inte ha sex direkt osv, ibland kan han dra sig undan den biten för att enbart mysa.

Lagar en man mat till dig och vill mysa med dig så är han förälskad. Hade det bara gällt lättillgängligt sex så hade han skippat maten och myset.
Citera
2019-12-20, 21:02
Medlem
Citat:
Tja!
En snubbe jag träffar till och från har betett sig lite konstigt. Vi har under en tid träffats för enbart sex och mys. Han frågade om jag ville komma och äta middag med honom och sedan sa han plötsligt att han måste jobba.

Igår sa jag till honom att jag inte är en tjej man kan behandla hur som helst. Och att jag tyckte han betedde sig sneaky. Och avslutade det med att vi nog inte borde träffas mer.

Han bad om ursäkt och sa att han tyckte jag var nice som fan, och inte ville att jag skulle se honom sneaky. och avslutade dey med ”hoppas vi kan träffas på andra preferenser framåt

Det låter som han vill mer än att knulla. Men just nu jobbar han, middag någon gång i framtiden, han vill ha en dejt!
Citera
2019-12-20, 21:05
Medlem
BenDaviss avatar
Han försöker säga ”under andra premisser”.

Sen undrar jag om han själv förstår vad det betyder. Du inser väl att du ber oss tolka vad en idiot menar, vilket kan vara lite vadsomhelst?

Jag förstår inte varför du inte frågar han vad han menar, det är bara han som kan svara.
Citera
2019-12-20, 21:07
Medlem
f30malmos avatar
Har svårt för otydliga män. Hade blivit uttråkad direkt. Han gör det ju med vilje.
Citera
2019-12-20, 21:08
Medlem
Arsenikarsles avatar
Jag tror inte han vet vad "preferenser" betyder.

En gyllene regel: Om en snubbe gör dig så pass förvirrad att du måste skriva på ett forum för att få veta vad han menar är det inte värt det, så jävla svårt är det inte att vara tydlig med vad man vill.
Även om man inte vet exakt vad man vill kan man vara tydlig med det.

Förvirrande snubbar drar bara energi, skit i det.
Citera
2019-12-20, 21:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Tja!

Preferenser är fel ord, det betyder "vad man föredrar", han menade antagligen "premisser", under andra förutsättningar. Så antingen vill han ha det mer seriöst eller mindre seriöst. Prova att bjuda honom på middag istället och se vad han säger.
Citera
2019-12-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Jag tror inte han vet vad "preferenser" betyder.

En gyllene regel: Om en snubbe gör dig så pass förvirrad att du måste skriva på ett forum för att få veta vad han menar är det inte värt det, så jävla svårt är det inte att vara tydlig med vad man vill.
Även om man inte vet exakt vad man vill kan man vara tydlig med det.

Förvirrande snubbar drar bara energi, skit i det.
Men han är yngre än mig och rätt osäker. Frågade honom nyss och det stämde mkt väl med att han ville mer än att bara ligga. Vi har inte haft denna konversationen och jag är själv en person som förvirrar folk och inte vågar visa vad jag vill. Antar vi förtjänar varandra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in