Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Den har jag räknat på tidigare i tråden och den är ungefär som förra årets och man tjänar ungefär samma (drygt 60 kr). Man får dock som du säger dom bomberna från förra året. Bra knall i dom men enfärgade vilket vi mer insatta kanske inte tycker är lika intressant. Så den är väl hyffsad på sitt sätt, även om dom individuella prissättningarna såklart bidragit till att den ser lite tamare ut i år..
Nä, visst är det så. Men det är väl det vi är bra på i denna tråden, att belysa det som sticker ut. Både dom bättre och sämre bitarna
Nejnej, vet bara av att jag och många med mig har höjt Sven till skyarna alla andra år, och att det måste finns negativa inslag också.
Samtidigt så kände jag nu att det blev lite väl negativt eftersom jag typ klagat 90% av inläggen angående hans butik detta året. Men samtidigt har det skett förändringar i år som inte varit lika tydliga tidigare år. Något som skapar misstroende och skepticism mot butiken.
Samtidigt som affären inte kommer med en vettig förklaring varför priserna har ökat (Jönsson, om ni läser detta. Att ständigt skylla på dollarn går inte att använda som anledning. Nästa år stärks kronan iom att räntan höjs, kommer vi då per automatik få se sänkningar av priserna igen eftersom de verkar hänga på liv eller död hur dollarn står sig?). För en som studerat marknadskommunikation och marknadsföring så ter det sig underligt när man inte kommer med en trovärdig och grundlig förklaring. Fan, om taket måste läggas om på husen och man höjer priset pga det. Säg det då, det förstår alla att om omkostnaderna ökar runt omkring, då måste det speglas på kunderna i slutändan.