Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Du skrev "jag hoppas att hon inte varit inblandad på något vis och att hon nu kan få tillgång till både bostad och barn". Hur tänker Du att det var en "dålig formulering" för mig låter det mer som ett konstaterande från din sida? Vet Du att hon inte har/haft tillgång till barnen efter att hon kom hem från häktet?
Trådskrivaren Du hänvisar till Zizzela (något) var inte ens säker på sitt inlägg (ang om HD:s bostad var avspärrad) utan mer en fråga som jag uppfattade det.
HD:s lägenhet har väl inte varit spärrad likt SD:s sedan han blev intagen.
HD blev, som jag uppfattat det hämtad hemma hos sig av polisen.
Vad menar Du med "inside" information?
Min formulering var dålig, då jag tycker att det lät som att det var ett faktum att hon inte hade haft tillgång till sina barn och sin lägenhet.
Det var alltså inget jag hade några fakta på. Barnen har jag inte hört att hon inte skulle ha haft hand om. Det lät som att jag trodde att hon inte hade haft det. Dåligt formulerat av mig.
Jag uppfattade det som att Zissela hade hört från en källa att HDs hus var avspärrat, men hon var osäker på källa. Därför citerade jag hela inläggen, med min fråga med så du kunde själv bilda dig en uppfattning.
Jag vill alltså inte konstatera något alls.
Det enda som jag konstaterar är att jag tycker att det är skönt att HD är avskriven och jag hoppas att familjen kan fira tillsammans i sitt hem.