2019-12-16, 23:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Så detta citerar du alltså:
Det är inga spekulationer. Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.
Ingen spekulation där.
Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.
Inte här heller, det är ett faktum att Löfven inte skulle fått majoritet om endast männens röster hade räknats.
KD har haft minst lika skadlig politik som M men i ett samarbete med SD hade det blivit betydligt bättre än nu, det var kvinnorna som förhindrade det.
Det är min åsikt, inte spekulation.
Jag har inte bytt fokus. Om endast männens röster hade räknats skulle regeringsunderlaget bestått av M+Kd+SD och då skulle det blivit betydligt stramare flyktingpolitik. Detta är fakta.
Fakta.
Nej inte lika hög skuld eftersom inte lika många av männen är skyldiga. Om bara männen hade röstat skulle det inte blivit så här illa.
Fakta

Om endast männens röster hade räknats skulle det inte blivit så här illa.
Fakta.

Jag börjar tro att du inte vet vad ordet spekulation betyder.

Jag kan bara konstatera att du är svårt trögfattad och varken vet vad spekulation eller fakta betyder.
Citera
2019-12-16, 23:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du är inte så smart men så är du också en kvinna,

Fasen vad du debatterar lågt (se ovanstående kommentar).

Varför kommenterar du inte mitt inlägg tidigare?
Citera
2019-12-16, 23:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetruth77
Inte alla svenska kvinnor men en majoritet är hopplösa. Låt mig ge er ett exempel. Jag har en nära tjejkompis som är runt 30 och som bor i samma stad som mig. Hon ligger ständigt med nya killar, snackar skit om varenda kille men lipar över att hon inte hittat den rätta. Vips, så uttrycker hon med jämna mellanrum manshat. Säger du till henne att hon behöver lugna ner sig eller att det är hon som har fel i en sakfråga istället för killen så går hon i taket.

Hon är inte unik utan bara en i mängden. Fråga dig själv om du vill ha en tjej som passar i den beskrivningen. Det har blivit inne att gå loco själv samtidigt som man ska hata på män.

Jaa men då tar vi din kompis som exempel och så bestämmer vi att hon är en i mängden och att majoriteten är på detta sätt. Det är fantastiskt vilken analysförmåga vi ser i debatten här
Citera
2019-12-16, 23:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Ändå har du aldrig lyckats formulera ett logiskt resonemang som bygger på orsak och verkan..

Jag tror faktiskt inte ens du begriper riktigt vad intelligens är för något...

Men har du borderline vilket jag misstänker så är det ju också väntar att missuppfattar väldigt mycket..
Eller så är du bata enormt jävla korkad.
Men satsa på borderline då du även visar brist på empati.

Vad F A N har detta inlägg med någonting i tråden att göra?
Topic är alltså inte Jenny9.
Citera
2019-12-16, 23:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag kan bara konstatera att du är svårt trögfattad och varken vet vad spekulation eller fakta betyder.

Okej vi tar ett av dina exempel och går igenom det så får vi se:
Jag har inte bytt fokus. Om endast männens röster hade räknats skulle regeringsunderlaget bestått av M+Kd+SD och då skulle det blivit betydligt stramare flyktingpolitik. Detta är fakta.
Vad i detta skulle vara en spekulation menar du, att regeringen Löfven inte skulle fått majoritet om endast männens röster hade räknat?

Vet du inte att den regeringen fick majoritet med endast ett mandats övervikt? Är det detta som du inte känner till?
Eller vet du inte att männen i betydligt lägre utsträckning röstade på det regeringsunderlaget, är det detta du är okunnig om?
Citera
2019-12-16, 23:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad F A N har detta inlägg med någonting i tråden att göra?
Topic är alltså inte Jenny9.

Säg inte det då hon mycket väl exemplifierar varför alla män med sunt förnuft bör överge sådana kvinnor som henne.
Citera
2019-12-16, 23:51
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Fasen vad du debatterar lågt (se ovanstående kommentar).

Varför kommenterar du inte mitt inlägg tidigare?

Jag besvarade det inte eftersom jag redan har redogjort för vad jag tycker om detta i mitt lite längre inlägg som jag postade tidigare. Om du hade läst det och tänkt igenom vad jag skriver där så blir ditt inlägg överflödigt.
Citera
2019-12-16, 23:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ändå har du aldrig lyckats formulera ett logiskt resonemang som bygger på orsak och verkan..

Jag tror faktiskt inte ens du begriper riktigt vad intelligens är för något...

Men har du borderline vilket jag misstänker så är det ju också väntar att missuppfattar väldigt mycket..
Eller så är du bata enormt jävla korkad.
Men satsa på borderline då du även visar brist på empati.

Någon som inte ens kan sätta ihop meningar och ord rätt ska nog inte ta på sig att diagnostisera andra.
Citera
2019-12-17, 00:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Okej vi tar ett av dina exempel och går igenom det så får vi se:
Vad i detta skulle vara en spekulation menar du, att regeringen Löfven inte skulle fått majoritet om endast männens röster hade räknat?

Vet du inte att den regeringen fick majoritet med endast ett mandats övervikt? Är det detta som du inte känner till?
Eller vet du inte att männen i betydligt lägre utsträckning röstade på det regeringsunderlaget, är det detta du är okunnig om?

Håll dig till fakta, 66% av de röstberättigade männen röstade på en skadlig invandringspolitik. Ren fakta.

Detta är spekulationer:

Citat:
Det är inga spekulationer. Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.

Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.

KD har haft minst lika skadlig politik som M men i ett samarbete med SD hade det blivit betydligt bättre än nu, det var kvinnorna som förhindrade det.

Nej inte lika hög skuld eftersom inte lika många av männen är skyldiga. Om bara männen hade röstat skulle det inte blivit så här illa.

Om endast männens röster hade räknats skulle det inte blivit så här illa.
Citera
2019-12-17, 00:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Säg inte det då hon mycket väl exemplifierar varför alla män med sunt förnuft bör överge sådana kvinnor som henne.

"Sunt förnuft" jag hoppas du inte inkluderar dig själv där.
Citera
2019-12-17, 00:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Håll dig till fakta, 66% av de röstberättigade männen röstade på en skadlig invandringspolitik. Ren fakta.

Detta är en åsikt från dig då du anser de partierna du tänker på för en skadlig politik. Åsikt och inte fakta.

Dessutom är det en åsikt som inte motstrider följande som jag lyfte ut och som du sa var en spekulation:
Om endast männens röster hade räknats skulle regeringsunderlaget bestått av M+Kd+SD och då skulle det blivit betydligt stramare flyktingpolitik. Detta är fakta.
Citera
2019-12-17, 00:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hon är allvarligt psykiskt sjuk alltså.
Det är så uppenbart.
När dom blir det minsta upprörda så går det inte att prata med dom för dom missuppfattar allt..eller senare dom inbillar sig att det är något annat man menar sen är dom låsta i det..

Hela diskussionen från hennes sida går ut på att försöka trycka ner dit och hon kämpar febrilt att hitta rätt knappar. Det är patetiskt när man väl förstår hur dessa monster är när dom väl börjar.. Ljuger om allt.

Vilka "dom"?

Lider du av vanföreställningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in