2019-12-16, 22:36
Medlem
timeistheseasons avatar
Frågan är hur man kan vara så dum att man skuldsätter sig hos ett par knarkblattar, vad trodde han skulle hända?

Hahaha och han öppnar munnen, för i helvete... svensken har verkligen blivit våldtagen så att ingen heder består.
Citera
2019-12-16, 22:41
Medlem
VWazzs avatar
Det var en ordentlig läxa, onödigt med pisset och att filma kränkningen. Annars är det korrekt. Pay for your shit, även om du är blond och svensk. Gäller alla runt hela jordklotet.
Citera
2019-12-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyEpstein
Grabben är ju dum i skallen som gjort business eller blandat sig med dessa grabbar jag menar... Kolla på han?

Sen vafan öppnar han munnen o dricker kiss?? Killen kan ju inte pissa hur länge som helst vänd bort ansiktet för helvete någon heder måste de ju finnas...
Ja fast allvarligt tycker du det är ok att någon pissar i någons mun, ansikte?
Ja tar killens parti, även om jag troligtvis inte kommer träffa honom!
Vi måste ju för fan hålla ihop, vi vita människor👍
Citera
2019-12-16, 22:59
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld.

Mer sannolikt att det handlar om en bötning.
Citera
2019-12-16, 23:10
Medlem
Diskuterarns avatar
Fyfan. Grattis Löfven. Hoppas du och alla företrädare för S ser detta din inavlade jävla idiot. Mannen i opinion live hade rätt. S måste svepas från jordens yta för att allt ska bli bra igen. Hur fan kan man rösta på S så som de ljugit och förstört landet.
Citera
2019-12-16, 23:18
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Krutdurken bara väntar på antändande gnistan.
Dom kommer att fortsätta provocera tills urbefolkningen börjar försvara sig, sen eskalerar det till lågintensivt etniskt inbördeskrig.
Viljan till integration saknades från början.

Du vet att videos som dessa sprids av "fienden".
Detta är propaganda. Propaganda som ämnar att få oss svenskar att se oss som offer. Se oss som de som blir sparkade på, uttytjade och dödade.
Jag säger itne att Samnytt är "fienden" men de tänker inte på vilket budskapet dessa videos inger.

Videos som denna får inte alls den effekt du tror. Snarare det motsatta. De inger en hopplöshet och mörk framtidstro för de svenska unga killar som ser den. En känsla av att " Om jag som svensk slår tillbaka så kommer 10-15 blattar att komam efter mig."
För blattarna visar det återigen och förstärker bilden av att svenska killar är svaga och inte vågara slå tillbaka.

Varför sprids det aldrig videos på svenskar eller andra vita europeer som slår tillbaka?
De enda jag sett under 2019 var videon med svenska ungdomar nere i Skåne som slog tillbaka.
Varför sprids inte fler videos som inger hopp och något positivt?
Fråga er själva det!

Det finns absolut inget positivt alls i att konstant sprida negativitet och förstärka bilden av att vi svenskar är den svaga folkgruppen. Du vill alltid, alltid framstå som den starka gruppen. Vilket vi egentligen är om vi bara organiserar oss. Det handlar bara om vilja.

Detta är något som kännetecknar hela den svenska invandringsdebbaten från oss på högerkanten.
Vi är åskådare till Sveriges fördärv och det enda vi kan göra är att sitta och klaga och kommentera på hur vi behandlas i vårt eget land.
Aldrig lyfts något positivt fram. Aldrig lyfts det fram exempel på starka svenska personligheter på högerkanten.
Vi målar upp oss som själva som offer och skvallerkärringar.

Detta är livsfarligt.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2019-12-16 kl. 23:29.
Citera
2019-12-16, 23:23
Medlem
blood_ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Tack!
Där sa du sanningen.
Precis så är det.

Och alla som säger just det du precis skrev, får istället motta massa verbalt skit här på nätet just för att sanningen gör ont.

Jag fattar fan inte hur man inte kan ha balls nog att gå ut och knäcka par skallar.

Jag uppmanar inte till nåt, men kollar man på vilket land i europa som helst så ser man att det finns ett driv hos folket. Att de går från ord till handling. Frankrike, grekland, ungern, Italien, finland you name it !!! Verkar som att svensken är kastrerad eller nåt!

Jag är inte ens etniskt svensk, men jag är sjukt arg just nu. Jag vet inte varför. Fråga mig inte.

Precis. Många är arga. Men, vilken svensk man i 30-40 års ålder med barn är beredd att gå ut och göra något? Vem vill lämna barn och fru på det sättet och antingen själv få sätta liv till eller åka in på livstid? Och vad hinner man göra?
Viktigare att vara med sin familj och barn.
Citera
2019-12-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Varför sprids det aldrig videos på svenskar eller andra vita europeer som slår tillbaka?
De enda jag sett under 2019 var videon med svenska ungdomar nere i Skåne som slog tillbaka.
Varför sprids inte fler videos som inger hopp och något positivt?
Fråga er själva det!

Därför att det typ aldrig händer? när det väl händer så finns det ingen vana av att plocka upp kameran och filma spektaklet.
Samma anledningen varför du aldrig ser svennar filma när de sparkar fotboll med katter och igelkottar - civiliserade människor helt enkelt..
Senast redigerad av Deballerur 2019-12-16 kl. 23:40.
Citera
2019-12-16, 23:34
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
S kärnväljare utmärker sig återigen.

Berätta gärna hur du har lyckats tänka dig fram till denna fantastiska slutsats?
Du verkar ju inte så korkad. Lär oss "vanliga"
Citera
2019-12-16, 23:56
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Kan ju också vara ett rån? Varken du eller jag vet vad det handlar om, men min tes är precis lika sann som din tills våra motsatser är bevisade. Påhittade skulder är förekommande i kriminella kretsar just sayin.
Citera
2019-12-17, 00:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Kiss
läste idag att det brottförbyggande rådet har tystats ner av sossarna. Vem blir förvånad?

De lät sig nog gladeligen tystas även av Reinfeldts regering. Aktivisterna på Brå är inte oskyldiga, de har nog varit drivande i mörkningen. Nu när saker kommer upp skyller de på politikerna.
Citera
2019-12-17, 00:08
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".

På blattespråk kan detta mycket väl betyda att den svenske pojkens pengar är blattens då denne har inkräktat på babbens habitat... Allt vi svenskar har är blattarnas enligt deras egna logik. De är avarter och mindre stående, så självklart är blattens beteende självklart i hans umgänge. Det är likadant med att; "detta är vårt område, våran stad, våra horor". Apor tror att enkom för att man pissat i områdets alla hörn så tillhör detta primaternas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in