Citat:
Ursprungligen postat av
Fioehlbaerth
Krutdurken bara väntar på antändande gnistan.
Dom kommer att fortsätta provocera tills urbefolkningen börjar försvara sig, sen eskalerar det till lågintensivt etniskt inbördeskrig.
Viljan till integration saknades från början.
Du vet att videos som dessa sprids av "fienden".
Detta är propaganda. Propaganda som ämnar att få oss svenskar att se oss som offer. Se oss som de som blir sparkade på, uttytjade och dödade.
Jag säger itne att Samnytt är "fienden" men de tänker inte på vilket budskapet dessa videos inger.
Videos som denna får inte alls den effekt du tror. Snarare det motsatta. De inger en hopplöshet och mörk framtidstro för de svenska unga killar som ser den. En känsla av att " Om jag som svensk slår tillbaka så kommer 10-15 blattar att komam efter mig."
För blattarna visar det återigen och förstärker bilden av att svenska killar är svaga och inte vågara slå tillbaka.
Varför sprids det aldrig videos på svenskar eller andra vita europeer som slår tillbaka?
De enda jag sett under 2019 var videon med svenska ungdomar nere i Skåne som slog tillbaka.
Varför sprids inte fler videos som inger hopp och något positivt?
Fråga er själva det!
Det finns absolut inget positivt alls i att konstant sprida negativitet och förstärka bilden av att vi svenskar är den svaga folkgruppen. Du vill alltid, alltid framstå som den starka gruppen. Vilket vi egentligen är om vi bara organiserar oss. Det handlar bara om vilja.
Detta är något som kännetecknar hela den svenska invandringsdebbaten från oss på högerkanten.
Vi är åskådare till Sveriges fördärv och det enda vi kan göra är att sitta och klaga och kommentera på hur vi behandlas i vårt eget land.
Aldrig lyfts något positivt fram. Aldrig lyfts det fram exempel på starka svenska personligheter på högerkanten.
Vi målar upp oss som själva som offer och skvallerkärringar.
Detta är livsfarligt.