2019-12-16, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.

En klar majoritet av männen röstade för en skadlig invandringspolitik.

De måste gilla att bli rånade av våldsamma män från Mellanöstern och norra Afrika.
Citera
2019-12-16, 19:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
En klar majoritet av männen röstade för en skadlig invandringspolitik.

De måste gilla att bli rånade av våldsamma män från Mellanöstern och norra Afrika.

Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.
Citera
2019-12-16, 19:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.

Återigen så är det en underlig uppdelning. Då kan vi likväl resonera som "om bara de som tjänar över 50k får rösta så hade vi haft en högerregering".

Eller "alla med åsikter förenliga med M,KD och SD får rösta".

Det finns ingen anledning att dela upp rösträtten i män och kvinnor, det finns minst två-tre andra variabler att ta hänsyn till vid en uppdelning först då. Det känns som att man (du? m.fl?) VILL skylla på kvinnor här, oavsett vad det egentligen är kvinnorna gjort eller inte gjort.
Citera
2019-12-16, 19:41
Avslutad
Citat:
Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.

Dina spekulationer får stå för dig. Fakta kvarstår, en klar majoritet män röstade på en ineffektiv och inhuman invandringspolitik. De måste älska våldsamma män från Afghanistan och Mellanöstern.
Citera
2019-12-16, 20:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Dina spekulationer får stå för dig. Fakta kvarstår, en klar majoritet män röstade på en ineffektiv och inhuman invandringspolitik. De måste älska våldsamma män från Afghanistan och Mellanöstern.

Det är inga spekulationer. Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.
Citera
2019-12-16, 20:34
Avslutad
Citat:
Det är inga spekulationer. Fortfarande gäller mitt påstående att vi skulle haft en regering som förhandlade med SD om endast männens röster hade räknats. Inte perfekt men betydligt mindre skadligt än idag.

Som sagt, dina spekulationer får stå för dig.
Citera
2019-12-16, 20:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Som sagt, dina spekulationer får stå för dig.

Det blir inte spekulationer bara för att du upprepar ordet, detta är fakta.
Citera
2019-12-16, 21:13
Avslutad
Citat:
Det blir inte spekulationer bara för att du upprepar ordet, detta är fakta.

Nej fakta är att 66% av männen röstade för en skadlig invandringspolitik och enligt din logik då röstat hit våldsamma män från Afghanistan och Mellanöstern.

Det du håller på med är rena spekulationer.
Citera
2019-12-16, 21:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej fakta är att 66% av männen röstade för en skadlig invandringspolitik och enligt din logik då röstat hit våldsamma män från Afghanistan och Mellanöstern.

Det du håller på med är rena spekulationer.

Du påstod att något jag skrev var en spekulation och så försöker du exemplifiera det med ett påstående från dig och som inte motstrider något jag sagt. Du är inte så smart men så är du också en kvinna,
Citera
2019-12-16, 21:23
Avslutad
Citat:
Du påstod att något jag skrev var en spekulation och så försöker du exemplifiera det med ett påstående från dig och som inte motstrider något jag sagt. Du är inte så smart men så är du också en kvinna,

Du kommer som sagt bara med spekulationer och verkar ha svårt för att ta in rena fakta. Men så är du ju också en man.
Citera
2019-12-16, 21:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du kommer som sagt bara med spekulationer och verkar ha svårt för att ta in rena fakta. Men så är du ju också en man.

Men stumpan, om du tycker något är en spekulation får du citera det och fråga efter källa.
Citera
2019-12-16, 21:40
Avslutad
Citat:
Men stumpan, om du tycker något är en spekulation får du citera det och fråga efter källa.

Men lille vän, dina "tänk om" scenarier är ju bara i ditt huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in