2019-12-15, 21:53
Medlem
Retsinas avatar
Blir rejäla don som jag handlar i Polen!
Citera
2019-12-15, 22:14
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajnstajn
Hoppas det inte var mig du syftade på mig pyronostalgi, tro mig, har tjatat på all personal på GFF ett par år att tänja på gränserna för att jag inte behagar mig åka till skåne och Hans Nilsson Gud bevare, men de är för stora och seriösa, Men nu när GFF tar över hans utbildningen gör jag AB utbildningen där till våren.

Davvah och PetaxXax, vet ej hur man gör och pallar ej kolla upp, Maila dem så får ni den, skriv ett pm med er mail så skickar jag den till er, dem har över 2000 produkter så kan ej
Kopiera och klistra in här

Nä jag menade generellt. Förstår inte varför folk skriver om rabatter, icke-CE, grejer med fel märkning, saker det fått utan tillstånd mm. Jag vet att många grossister och butiker faktiskt slänger ett öga här inne med varierande frekvens och att folks frikostighet med info bara är till nackdel
Citera
2019-12-15, 22:21
Medlem
Helt klart! Fabriken kör 40% rabatt för alla som handlar för 5000 exklusive moms och de säljer inte till obehöriga.

Outleten jag köpte svea utav har valt att inte skicka tillbaka resterna för att det är för dyrt, fick därför betala återförsäljare pris för rester han har svårt att bli av med, säger upp avtalet med svea och säljer ut det för inköpspris, antar att det är ok men vet ej, fick genast PM angående butik utan att ha nämt stad vilket jag ej svarade på.
Sveas återförsäljare tycker att svea är lika giriga som vi här i tråden, tro mig, har snackat med några stycken.

Håller helt klart med om att det är en fet nackdel, sånt håller man för sig själv så kan man fortsätta att handla i mörkret vilket jag gärna gör!
Senast redigerad av ajnstajn 2019-12-15 kl. 22:32.
Citera
2019-12-15, 22:42
Medlem
Tror ni det är stor skillnad mellan Salut batteri 98kr / Shock wave 299kr hos bonnen?
Funderar även på en vanlig tårta runt 300kr. Vilken hade ni valt mellan Bonfire och Dark Night/phoenix?
Citera
2019-12-15, 22:54
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJEBB
Tror ni det är stor skillnad mellan Salut batteri 98kr / Shock wave 299kr hos bonnen?
Funderar även på en vanlig tårta runt 300kr. Vilken hade ni valt mellan Bonfire och Dark Night/phoenix?

Jo det lär det vara om det är Shock Wave från 2013

Bonfire helt klart
Citera
2019-12-16, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJEBB
Shockwave är likadan som förra året med något bättre knall.
Bonfire
Citera
2019-12-16, 09:50
Medlem
tigerrakets avatar
Så Electric ska likna monster. Men kostar 200kr mer... pajaser
Citera
2019-12-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Så Electric ska likna monster. Men kostar 200kr mer... pajaser

Det sa de ju om Shark i en annan video med!
Citera
2019-12-16, 17:27
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Det sa de ju om Shark i en annan video med!
Fast de har ju rätt.. Den är ju kantig, har massa rör, låter pang, har krut i sig, har stubin. Alla tårtor liknar Monster
Citera
2019-12-16, 18:01
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajnstajn
Glenn och davvah, Maila dem för pdf, långtifrån allt f2 f3 som ligger uppe på hemsidan, men som du säger, dem är alltid sjukt upptagna och stressade, dem jobbar hårt men har otrolig kundservice på webben, är ju inte direkt en fysisk butik utan beställ på nätet och hämta i butik alternativt hemleverans, mest för återförsäljare samt pyrotekniker, men Maila dem angående pdf, där finns allt

Blev lådor med 20mm 24sh comet wave å mine effekter i olika färger samt ett par lådor med saluttårtor, några f3r var ej konsument och fick ej inhandlas utav konsument.

Blev även dubbel Superfinale samt brocade Crown samt några Zink fontäner.

Funderar på dubbel Armageddon när jag skall hämta, ej packat ännu, blir nog något impulsköp.

Allt skall dock inte skjutas på nyår, har rätt mycket sen tidigare, ville mest komma åt återförsäljare rabatten samt kartong rabatten.

Blir compounds bygge men får se om jag drar av den på nyår.

Det som garanterat skall skjutas är Svea 627 och efter det 2 brocade crown ihop med dum bum dig,

Funderar på en Take Off ifrån svea där inmellan men det har ej införskaffats.

Får fundera ut vilket småkalibrigt alternativt mixkaliber/compound som skall starta fyrverkeriet; funderar på två Armageddon.

Jag har annars redan en svea 610 om plånboken svider men den är inte lika fin; dock gött tryck och fart i den
Mailade dem och fick ett excell spreadsheet med alla konsumentprodukter men 16006 finns inte med där
Citera
2019-12-16, 18:21
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Fast de har ju rätt.. Den är ju kantig, har massa rör, låter pang, har krut i sig, har stubin. Alla tårtor liknar Monster

Monstern version 1 var ju 45mm så på så sätt är den lik Electric. Alltså formen. Effekterna får man väl vänta att se tills det kommer film. Den där effekten där topparna kommer liksom i efterhand fanns ju i både version 1 och två av Monster och det är nog det man menar. Jämföra dom rakt av är dock problematiskt

Men du har rätt, Monster version 1 för 219kr (650g krut) var tider det!
Senast redigerad av pyro860 2019-12-16 kl. 18:27.
Citera
2019-12-16, 19:43
Medlem
Jag har tänkt på om jag ska ha super bombastic från hanssons som finaltårta. Skulle ni ha det? Såg att någon på upp en film från gff där dom testade en? Har någon den videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in