Glenn och davvah, Maila dem för pdf, långtifrån allt f2 f3 som ligger uppe på hemsidan, men som du säger, dem är alltid sjukt upptagna och stressade, dem jobbar hårt men har otrolig kundservice på webben, är ju inte direkt en fysisk butik utan beställ på nätet och hämta i butik alternativt hemleverans, mest för återförsäljare samt pyrotekniker, men Maila dem angående pdf, där finns allt
Blev lådor med 20mm 24sh comet wave å mine effekter i olika färger samt ett par lådor med saluttårtor, några f3

r var ej konsument och fick ej inhandlas utav konsument.
Blev även dubbel Superfinale samt brocade Crown samt några Zink fontäner.
Funderar på dubbel Armageddon när jag skall hämta, ej packat ännu, blir nog något impulsköp.
Allt skall dock inte skjutas på nyår, har rätt mycket sen tidigare, ville mest komma åt återförsäljare rabatten samt kartong rabatten.
Blir compounds bygge men får se om jag drar av den på nyår.
Det som garanterat skall skjutas är Svea 627 och efter det 2 brocade crown ihop med dum bum dig,
Funderar på en Take Off ifrån svea där inmellan men det har ej införskaffats.
Får fundera ut vilket småkalibrigt alternativt mixkaliber/compound som skall starta fyrverkeriet; funderar på två Armageddon.
Jag har annars redan en svea 610 om plånboken svider men den är inte lika fin; dock gött tryck och fart i den