2019-12-16, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Det såg ut som en riktigt feg liten svennebanan. Han öppnade t.om. munnen när de urinerade på honom! WTF? Herregud. Han förtjänade det säkert också. Pundar svenne!

Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.

Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Citat:
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".

Vad är det som gör att ni svenskar som jag citerade, stödjer när en svensk kille blir misshandlad urinerad i munnen något som kan räknas som våldtäkt? Är ni psykopater? Varför skriver ni så här?
Citera
2019-12-16, 16:48
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Behöver inte vara fallet.
Pilängskolan och Karstorpskolan i Lomma har gått ut och informerat föräldrar och elever om att det pågår hot och utpressning mot elever på skolorna. Enligt informationen har ungdomar tvingats att betala pengar och lämna ifrån sig dyra kläder annars blir de slagna.
Citera
2019-12-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
Vad är det som gör att ni svenskar som jag citerade, stödjer när en svensk kille blir misshandlad urinerad i munnen något som kan räknas som våldtäkt? Är ni psykopater? Varför skriver ni så här?
Jag tänker mig ett psykologiskt självförsvar. Hjärnan letar efter alternativa förklaringar för att distansera sig. Det blir mycket lättare att hantera att brottsoffer på något sätt har förtjänat det eller har skapat situationen själva.
Citera
2019-12-16, 17:23
Medlem
Citat:

Nej det gör det inte ditt jävla slan, det är några som rånar en svensk snorunge.
Idiot
Citera
2019-12-16, 17:37
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Går det att få fram vilka asen är? Såna här varelser borde inte få finnas.
Citera
2019-12-16, 17:38
Medlem
Det hjälper väl inte han att sprida filmen vidare på Flashback heller.

Jag tycker dagens ungdomar blivit förjävliga.
Ingen hyfs eller respekt för andra människor alls.

Var inte mycket bättre när jag var ung men det blir garanterat värre.
Citera
2019-12-16, 17:46
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Du vet att indrivare och langare driver in pengar som dom anser folk är skyldig dom som "böter" för saker och ting?

Killen kunde ha vart på fel ställe vid fel tillfälle och fick blattens aggression mot sig och vips så har killen en kolaskuld för 2000 för att blattens hade sålt kola till killens polare eller var på samma fest.

Jag har både sett och hört det mesta för att någon ska kräva pengar av någon utan grund. Det kan också vara så att blattens till och med hittar på honom i hopp på att någon ska vara så rädd och "betala skulden".

Och vad kan man säga efter videon? Ja, raus! Men så får man inte säga, inte bra, ba ba ba!
Av just den anledningen ska man inte under några som helst omständigheter umgås med eller ens prata med invandrare eller deras avkommor. Det kan vara förenligt med livsfara. Även om det finns ärliga invandrare, vet man aldrig vilka de känner eller vilka kretsar de hänger i. Rätt som det är ligger man på marken, anklagad för att vara skyldig conquistadorerna pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
När kritiska massan av oförrätter är nådd går det snabbt.
Finns alltid en sån, t o m i Sverige.
Många hänger på när det börjar röra på sig, och det gör det när det kostar mer att vara passiv än att handla.
Fienden är här för att ta över våra tillgångar, så det blir snart kännbart för väldigt många.
Tro mig, det kommer inte hända någonting. Vi kommer sitta här om tio år och fortfarande se svenskar bli misshandlade, våldtagna, mördade, kidnappade, rånade och trakasserade; och vi kommer fortfarande bara klaga på Flashback och säga "snart vänder det".

Vändningen kommer aldrig. Svaga folkslag är dömda att dö ut. Svenskar är svaga.
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nu pratar du om akademikerna, det finns fler än dom, det finns mycket resurser och bra folk hos oss också som är beredda att offra sig och när det väl vänder går det fort, fast då kan man inte hålla på som du gör med den här pajkastningen vars enda effekt är att vi fortsätter splittras.
Det gäller inte bara akademiker. Svenskar har blivit berövade på testosteron i flera decennier nu, och det gäller även de lägre klasserna. Testosteronet ökar inte direkt av att man sitter i en EPA-traktor och spelar techno och dricker energidryck.

Det handlar inte om pajkastning eller att splittra folket; det handlar om att inse fakta. Striden kan inte vinnas, för den kommer aldrig tas.
Citera
2019-12-16, 17:48
Medlem
Gotesvanssons avatar
Men din jävla fjant!! Slå tillbaka förfan!! Dom slog honom inte äns hårt!
Citera
2019-12-16, 17:50
Medlem
Mycket skitsnack här.
Har hund som jag går ut med på kvällarna då damerna i huset tycker det är obehagligt med alla sv@rting@r som ränner runt.
Möter du en flock så får du räkna med glåpord eller lite apkonster. Det ligger i deras naturliga beteende. Inte konstigt att det spårar ur ibland då de saknar förmåga att tänka först.
Och nä. Min hund hjälper inte speciellt då den väger in på 3 kg. Inte ens benranglen är rädd för honom.
Ger dom sej på mej får minst en av dom smaka på min fjäderbatong.
Citera
2019-12-16, 17:57
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.
Hört talas om bötning? Svaga ungar tvingas betala påhittade skulder. Har en bekant vars son råkade ut för detta.
Citera
2019-12-16, 18:04
Medlem
Otroligt vidrigt att behöva se, men ser lite i scensatt ut, har man någon gång fått så mycket stryk att man inte är kapabel att försvara sig längre utan bara vill sjunka in i medvetslösheten då kan jag förstå att han får piss i munnen, men innan dess hade jag hållit ut alla framtänder varit utsparkade innan HIV NIGGERN HADE KUNNAT PISSA PÅ MIG.
Stefan och Annie, jag hoppas verkligen att detta händer mot någon i eran närhet mycket snart.
Citera
2019-12-16, 18:40
Medlem
Ruger89s avatar
Bakgrunden är irrelevant. Hur skulle kurder reagera om någon behandlade deras egen såhär?

Negrerna ska inte sälja droger heller, så det spelar väl ingen roll om killen är pundare som inte betalat. Niggrerna ska dö i alla fall, pga hur de beter sig.

Kom, lasermann, kom!

Till alla er som läser så tror jag att det är fel att vänta på att andra ska börja säga ifrån. Start with the man in the mirror. Skapa grupperingar och beväpna eder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in