Citat:
Ursprungligen postat av
Lallladin
Ja de är inte så lätt att motargumentera med ngn som brukar dopning.. Inte så konstigt att du vill legalisera droger... Förmodligen är du blatte med.. Kurd?
Är du helt efterbliven eller? Jag brukar doping? Var har du fått det ifrån? Eller klassar du cannabis som doping? lol, på tal om stolpskott. Nej jag är absolut inte kurd, men även om jag vore det så hade cannabislegalisering fortfarande varit det moraliskt rätta. Du snackade skit om cannabislegaliseringen i Colorado och kan tydligen inte backa upp ditt skitsnack med länkar, och börjar istället yra om doping och kurder, snacka om att vara helt efterbliven.
Citat:
Ursprungligen postat av
Condottieri
De har säkert rätt att vara upprörda, liksom även araber i Mellanöstern kan ha det. Men så som packet uppförde sig mot Lamotte så borde de ha fått en jävla elchock från en elpistol i ballen.

Ja helt klart, jag försvarar inte muslimpacket som sagt, och absolut förtjänar de lite seriös bestraffning. Däremot om man ska se det från deras perspektiv så känner de sig nog som att de har samhället emot sig, att det dyker upp en massa snutar och swishjournalister med kameror osv. Å andra sidan så kallades nog inte snuten dit utan anledning, men även om snuten dyker upp så finns det ju ingen anledning för dem att uppvisa aggressivitet på det sättet.
Hur som helst så är det här ett växande problem med unga muslimska killar som ränner runt på stan i grupp och kör värsta ockupationsbeteendet och ställer till problem. Och Löfven har ju tänkt fortsätta släppa in mer av dessa djur.