Fick tag i smutsigt amfetamin idag som jag kommer att lämna tillbaka, betalade inte för det på momangen som tur va. Ni vet skräp som man i princip börjar tända av på ca 5-10 minuter efter första strecket. Lätt oro, stress och hjärtklappning. Väldigt svag känsla av välmående som inte övervägde smutset. Ja, 200kr för jobbiga biverkningar. Men kranen verkade må bra o uppåt iallafall

Nej, ba hålla sig till veteranerna, gammelgubbarna som vet hur man gör.
Hade 6-7st Ksalol liggandes här hemma i en zipbag som från början köptes i karta från en nära vän. Dessa var från de senaste kartorna märkta med "a.d Beograd". Har ingen märkvärdig tolerans så jag tog en blå då jag tänkte att det räcker väl för att döda stressen och oron från fultjacket. Märkte efter 15 min kanske att det hjälpte litegrann, men inte alls som man blir på 1 mg alprazolam. Tog en till och kände mig nästan nöjd, delade sedan på en och tog en halv blå. Nu känns det som jag fått i mig omkring 1 mg alpra, efter 2 och en halv Ksalol..
Visst innehåller dom alprazolam, men att de blivit såhär pass underdoserade är skamligt alltså. Minns för en 3-4 år sen när de var bättre, det existerade så klart kopior då också men inte alls i samma utsträckning som nu. Nu är det typ bara kopior. Förr behövdes det bara ett blåbär om man inte hade skyhög tolerans dvs, för att släcka ångesten. Råkade man ta ett par för många så blev man ju helt klonkad.
Vad kan dessa ligga på styck? 0,4 mg kanske?