2019-12-09, 00:54
Medlem
Tjaba! Dum som fan som jag är drog jag ett streck tjack tidigare när jag satt och arbetade. Är FORTFARANDE pigg och tror att jag har käkat 6 mg alpra.. blir fan inte trött. Är det ens värt att käka mer eller vad är ert bästa tips?
Citera
2019-12-09, 08:27
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarreNarreK
Tjaba! Dum som fan som jag är drog jag ett streck tjack tidigare när jag satt och arbetade. Är FORTFARANDE pigg och tror att jag har käkat 6 mg alpra.. blir fan inte trött. Är det ens värt att käka mer eller vad är ert bästa tips?

Lite sent svar, men hade inte rekommenderat mycket mer än så, känns som det finns en gräns av hur trött man blir på alprazolam, sedan om det är 2 eller 6mg ger mig samma effekt, men nu hade du stoppat i dig tjack. Jag vet inte, hade testat ett par till och hoppats på det bästa kanske.

Jag hade samtidigt inte funderat på att stoppa i mig tjack såvida jag inte skulle sova de senaste 12h. Möjligt att ett par alprazolam räcker för att sova gott sen.

Finns två huvudregler:

1. Inte ta tjack 6h innan sömn.
2. Inte ta tjack utan alprazolam (helst, annan benso duger i krig).
Citera
2019-12-10, 20:34
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarreNarreK

Nu har du säkert löst problemet, eller så är du vaken än med mer alpra i kroppen troligen och en önskan om sömn.

Kan vara olika orsaker;
Du har god tolerans på alpran
Du har ingen tolerans på bra tjack
Du fick dålig alpra
I övrigt är kost och vätskeskötseln tveksam under dagen

Eller en kombination av något av ovan.

Somnar man inte somnar man inte. Man kan proppa piller bäst man vill men till slut kommer tjacket vara ur kroppen och du kommer somna, kan bli en tuff dag framför sig med AT och utmattningen. Varit där. Bara att rida ut. 6-8 timmar är väl tumregel för när det ska släppa efter en lina (olika såklart).

6 mg alpra är för övrigt nog för att de flesta ska känna lugn efter tjack.
Citera
2019-12-12, 15:01
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Någon som stött på vita tabletter med "APZM 1" på ena sidan? Skall ju vara alprazolam. Kollade på Fass men svenska är inte vita, snarare åt det ljus blåa hållet, dessa kom med en amerikansk burk. Är det någon som testat dessa, var ju classic innan att 2mg stavarna var fentanyl eller annat skit i så tänker att det finns en risk att de även börjat kopiera 1mgarna
Yes, svenska tabletter i amerikansk burk. Garanterat fejk. Något längre halveringstid än vanliga alpra, så def. Uppblandade med något. Dock fungerar de ganska bra nasalt, men ganska dåligt oralt. Märkligt.
Citera
2019-12-13, 23:19
Medlem
Flusons avatar
Fick tag i smutsigt amfetamin idag som jag kommer att lämna tillbaka, betalade inte för det på momangen som tur va. Ni vet skräp som man i princip börjar tända av på ca 5-10 minuter efter första strecket. Lätt oro, stress och hjärtklappning. Väldigt svag känsla av välmående som inte övervägde smutset. Ja, 200kr för jobbiga biverkningar. Men kranen verkade må bra o uppåt iallafall Nej, ba hålla sig till veteranerna, gammelgubbarna som vet hur man gör.

Hade 6-7st Ksalol liggandes här hemma i en zipbag som från början köptes i karta från en nära vän. Dessa var från de senaste kartorna märkta med "a.d Beograd". Har ingen märkvärdig tolerans så jag tog en blå då jag tänkte att det räcker väl för att döda stressen och oron från fultjacket. Märkte efter 15 min kanske att det hjälpte litegrann, men inte alls som man blir på 1 mg alprazolam. Tog en till och kände mig nästan nöjd, delade sedan på en och tog en halv blå. Nu känns det som jag fått i mig omkring 1 mg alpra, efter 2 och en halv Ksalol..

Visst innehåller dom alprazolam, men att de blivit såhär pass underdoserade är skamligt alltså. Minns för en 3-4 år sen när de var bättre, det existerade så klart kopior då också men inte alls i samma utsträckning som nu. Nu är det typ bara kopior. Förr behövdes det bara ett blåbär om man inte hade skyhög tolerans dvs, för att släcka ångesten. Råkade man ta ett par för många så blev man ju helt klonkad.

Vad kan dessa ligga på styck? 0,4 mg kanske?
Citera
2019-12-14, 02:49
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Fick tag i smutsigt amfetamin idag som jag kommer att lämna tillbaka, betalade inte för det på momangen som tur va. Ni vet skräp som man i princip börjar tända av på ca 5-10 minuter efter första strecket. Lätt oro, stress och hjärtklappning. Väldigt svag känsla av välmående som inte övervägde smutset. Ja, 200kr för jobbiga biverkningar. Men kranen verkade må bra o uppåt iallafall Nej, ba hålla sig till veteranerna, gammelgubbarna som vet hur man gör.

Hade 6-7st Ksalol liggandes här hemma i en zipbag som från början köptes i karta från en nära vän. Dessa var från de senaste kartorna märkta med "a.d Beograd". Har ingen märkvärdig tolerans så jag tog en blå då jag tänkte att det räcker väl för att döda stressen och oron från fultjacket. Märkte efter 15 min kanske att det hjälpte litegrann, men inte alls som man blir på 1 mg alprazolam. Tog en till och kände mig nästan nöjd, delade sedan på en och tog en halv blå. Nu känns det som jag fått i mig omkring 1 mg alpra, efter 2 och en halv Ksalol..

Visst innehåller dom alprazolam, men att de blivit såhär pass underdoserade är skamligt alltså. Minns för en 3-4 år sen när de var bättre, det existerade så klart kopior då också men inte alls i samma utsträckning som nu. Nu är det typ bara kopior. Förr behövdes det bara ett blåbär om man inte hade skyhög tolerans dvs, för att släcka ångesten. Råkade man ta ett par för många så blev man ju helt klonkad.

Vad kan dessa ligga på styck? 0,4 mg kanske?

Väntar bara på att någon ska testa en sådan och kolla resultatet. Hade jag vetat hur man testade, utan att gå till labb med benso, hade jag mer än gärna lagt ett resultat. Fan, betalar man för sig kräver man bra skit, trist att du verkat fått svaga.

Kan dock vara olika orsaker, t.ex. att när de pressades blev det en ojämn mix, eller så var tjallet smutsigt och banket tog ut effekten av alpran. Eller så blev det en klassiker att man inte känner att man är påverkad, fast det kan man räkna bort om du inte kände ångestlindring.
Tror på alternativ ett eller att det mixas svagt, C.R.E.A.M. som dom sa en gång i tiden.
Citera
2019-12-14, 07:08
Medlem
Baserat på kartan, ser det OK ut?

https://www.bildtagg.se/bild/mn9n5uln5bh7sp918fi25mci
Citera
2019-12-14, 07:54
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salax
Baserat på kartan, ser det OK ut?

https://www.bildtagg.se/bild/mn9n5uln5bh7sp918fi25mci

Det är den lättaste delen att förfalska. Så det säger inte så mycket
Citera
2019-12-14, 07:58
Medlem
Är det någon som har löst ksalol 1mg alprazolam i blister som är the real deal eller är det bara underdoserad skit / triazolam som säljes?
Citera
2019-12-15, 20:31
Medlem
KringExs avatar
Jag får alltid sömnproblem om jag brukar alprazolam under längre än en veckas tid, vilket har hänt nu igen och jag har varit utan alpra nu i 5 eller 6 dagar men sömnen är fortfarande KASS. Det tar en evighet att somna och när jag väl somnar så blir det 3-4 timmar och jag vaknar en gång i timmen och knappt någon djupsömn. Sjukt störande.
Jag har 5 st Ksalol liggandes men om jag tar 2 st ikväll så skjuter jag väl bara upp problemet? Det är sjukt lockande att ta några så att jag får sova ut ordentligt, men då får jag väl börja om från ruta ett igen?
Citera
2019-12-16, 01:36
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag har 5 st Ksalol liggandes men om jag tar 2 st ikväll så skjuter jag väl bara upp problemet? Det är sjukt lockande att ta några så att jag får sova ut ordentligt, men då får jag väl börja om från ruta ett igen?

Vet inte om det är fysiskt möjligt att dela dom där små rackarna i fyra men testa 0,25 innan du går och lägger dig eller 0,5 om 25 inte funkar. 0,5 delar jag ofta med en kniv så det ska inte vara några konstigheter.

Ett annat, kanske sundare tips är att inskaffa lite zopiklon och sov på dom.

Ut och röra på sig innan sängdags såklart men det tror jag inte att jag behöver berätta för dig ens. Nu blev tipsen i fel ordning, såklart är alpra sista utvägen om du nu försöker bli kvitt men "om du måste" så undvik att ta så hög dos som 2mg.
Citera
2019-12-16, 10:42
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag får alltid sömnproblem om jag brukar alprazolam under längre än en veckas tid, vilket har hänt nu igen och jag har varit utan alpra nu i 5 eller 6 dagar men sömnen är fortfarande KASS. Det tar en evighet att somna och när jag väl somnar så blir det 3-4 timmar och jag vaknar en gång i timmen och knappt någon djupsömn. Sjukt störande.

Sitter i precis samma sits och scenario, även lika många dagar utan. 04:00 den 11:e var senaste gången. Nästan omöjligt att sova, har varit vaken vid två tillfällen 36h utan sömn, var inte ens riktigt trött utan mest halvseg mellanåt, fick sova ett par timmar här och där, men inte mycket mer än så.

Bättre att skita i det, sömnen kommer väl bli bättre med tiden. Ingen idé att pilla med pillren igen, för man kommer att gå igenom skiten förr eller senare ändå, hellre förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in