Citat:
Ursprungligen postat av
C1rby
Jo det är som att man får välja lite på VC o inte be om för mkt. Jag har kunnat nöja mig med Lergigan i dess olika styrkor o sorter, kombinerat med SNRI som jag tycker hjälper mkt bättre (kanske nåt o fråga efter?) o har inte vågat be om Benzo iom jag får Stilnoct ist. Funkade klockrent länge med Lergiganen , förstod inte alla som dissade den, men å andra sidan hade ja den för att sova på. Men vid ångesttillstånd kunde en Lergigan göra att ja behövde ta mindre benzo o ändå känna liknande effekt vilket sparade på ekonomin.
Lycka till att ta dig ur, inte bra med destruktiva förhållanden :-( O du kan ju alltid kolla den där andra förkortningen där bra svenska Vendors skulle vara!
Ska också snart börja jobba 50% nåt sånt så lite samma sits, men hade nog knappt klarat mig utan min sambo just nu. Men oxå haft destruktiva förhållanden innan.
Aa snri har jag aldrig testat, men iom att mirtazapinet går på noradrenalin så har jag väl nästan snri med min kombination av escitalopram o mirtazapin, typ?
Förstår du inte vill fråga efter benso, lika bra att skita i det, är som alla säger bäst att klara sig utan, ha en tablett i fickan vid absolut nödfall, o vad är nödfall då? Kanske när man sitter på motorvägen och får en helvetes attack o inte bara kan svänga av eller liknande 🤷♂️
Tack, är på godväg, håller på fixar ett boende atm att fly till!
Skönt att höra! Ska vi byta sambo? 😅 Lite förståelse hemma hade gjort allt så mycket lättare!