Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Jo visst det låter ju visserlöigen sunt o dyl men det är lite som när priserna på bostäder sjunk till bottennivåer, då är det svårt att vara jättelkräsen och anse att det mesta är oaceptabla skambud osv osv. Jag känner nog ett lika stort "kvinnohat" som dig men samtidigt vill jag ju sätta på nån ok brutta nån gång ibland. Tyvärr verkar det för de flesta bli kallar,hårdare och mörkare. Satte på en negress för 15 år sen. Då var hon jättelycklig över att en vit innerstads kille ville hålla på lite med henne, har nu fått kontakt med samma tjej igen & nu är det annat ljud i pinglan. Nu ska hon där i mot ställa krav o sondera terängen etc (verkar som många står på kö oavsett livssituation sas).
Men du menar att din styrka främst är den sociala kompetensen på nattklubbarna o dyl? Antar dock att det är en fördel att du kan berätta om att du via högstatusyrke har en inkomst som dina ligg ej är i närheten av?
Fortsätter det så här har dom ju mest okvalificerade lakrisar att välja på framöver.
Visst men du är bostaden och alla vill ha tak över huvudet, är du då ett slott vid havet men säljer dig själv som en sleten etta i nån förort så har du ju gjort dig själv en enorm björntjänst, hur du ser på dig själv styr ju hur andra ser på dig med. Män stör mig mer än kvinnor nu för tiden så vet inte riktigt vad du menar, att vara ärlig och inte fjäska är ju hur du beter dig om du vill ligga. Ja någon som blir en större kravmaskin desto äldre hon blir skall man nog vara försiktig med.
Skulle tro att 70% av mina ligg hände pga att jag är rolig, få henne att skratta och bygg sexuell spänning så är det svårt att misslyckas. Min syn på det hela går ju nämligen helt mot bilden som byggs här på fb, desto äldre jag blir desto desperatare blir definitivt kvinnor så i många fall handlar det ju bara om att jag var där, på rätt plats vid rätt tillfälle och det handlar ju inte bara om ligga längre utan dessa kvinnor vill ju ha barn. Min inkomst är inget att skryta om och tycker prata jobb är tråkigt så brukar inte ta upp det, kemi får inte direkt kvinnor våta.