Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Nej glorian har inte skrivit om det, den varianten kommer från den sidan som vill måla SD svart som ett kolararsle och LW till nästa jungfru Maria.
Men det är väl ett bra exempel på hur något kan upprepas i syfte att få det till att bli ett slags "sanning", att man vill blanda i lite diverse försvårande omständigheter som grovt sexualbrott också trots att inget som helst antytts om detta ens av BO?
OK, och det är inget jag har skrivit heller.
Jag gillar inte trådsanningar oavsett vilken "sida" det än hör till. Det är mycket lätt att det blir trådsanningar nu när tiden har gått och minnet sviker. Spekulationer blandas med fakta och allt luckras upp.
Jag tror nog inte att SD försökte våldta LW i bilen.
Jag vet att det har diskuterats att han ska ha tryckt ner hennes huvud inte ner mot golvet utan mer mot honom. Inget vi vet, men i första hand tror jag att han tryckte nr henne för att han var arg och det var ett angrepp i ilska och sedan för få ett bra grepp att knoggnugga.
Däremot har stora stycken av anmälan maskats, så man kan väl spekulera vad det står där? Varför det är så hårt maskat?
Personligen tror jag kanske mest att det står om vad de bråkat om, vem som ville mer (kanske L*ena ville att SD skulle lägga korten på bordet för både HD och henne själv? Ha ett slut på det eviga dubbelspelet? Och SD kanske inte ville det, han ville ha det som det "alltid varit", dvs äta av kakan och ändå ha den kvar?).
Detta kan i min spekulation ha maskats för att det är en del av åklagarens teori.
Jag tror också att misshandeln varit grövre än vad som framkommit. Kanske har hon försökt fajtas tillbaka, men inte lyckats? Och därför har detta också maskats.
Minns inte att det har pratats om våldtäkt direkt i tråden?