Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Om jag hade varit i diskussion med dessa feminister som sagt detta så hade jag sagt emot dem då också.
Varför skulle man vända kappan efter vinden? Man har väl samma grundåsikter oavsett vem man pratar med tänker jag.
Antingen så är man för kollektiv skuld eller så är man det inte. Vilket läger hör du hemma i?
Ja vad säger du, kan du länka till ett inlägg där du någonsin har invänt när män har skuldbelagts kollektivt, eller har du bara gjort det när det har drabbat kvinnor? Där har du ditt eget svar kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Precis som 66% av de röstberättigade männen röstade på ett mycket skadligt sätt.
Nu är det inte procent som styr utan mandat. Om endast männen röster hade räknats hade regeringsunderlaget bestått av N+Kd+SD, det hade blivit mycket stramare flyktingpolitik då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Han skulle nog tycka om att ta kollektiv skuld för alla våldtäkter som män utför. Vi får se hur han svarar.....
Svarar samma som till Moment22:
Ja vad säger du, kan du länka till ett inlägg där du någonsin har invänt när män har skuldbelagts kollektivt, eller har du bara gjort det när det har drabbat kvinnor? Där har du ditt eget svar kanske?